Wist Je Dat (deel 2)

AuthorMessage
Effy
Addict
Effy
December 31st, 2005 at 09:21am
ja ik ben ook niet achterlijk hoor Wink heb ik ook alweer gedaan Retard
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
December 31st, 2005 at 09:21am
ik ook Retard
Belle*
Addict
Belle*
December 31st, 2005 at 09:27am
nou zo achterlijk ben je af en toe wel hoor sally! Smile

onee wacht!! VREDE OP GSB! Very Happy
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
December 31st, 2005 at 09:28am
en kippensoep voor iedereen Retard
Effy
Addict
Effy
December 31st, 2005 at 09:28am
ik ben extreem achterlijk Cool
retards rule!!!! Headbang
Belle*
Addict
Belle*
December 31st, 2005 at 09:29am
jaa man! Cool

RETARD POWER!
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard
Effy
Addict
Effy
yeeeaaaah!!!!
Belle*
Addict
Belle*
December 31st, 2005 at 09:30am
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
In your pants:
jaa man! Cool

RETARD POWER!
RETARD FOR LIFE

lmfao lmfao lmfao
Belle*
Addict
Belle*
haha NTB! CoolRazz
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
that's the spirit Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard Retard
Effy
Addict
Effy
December 31st, 2005 at 09:31am
Laughing
ik heb zin in een liedje

pere noel, pere noel
'lalaal blablablablabla Laughing
Greenzzz
Greenzzz
patron saint of denial:
Laughing
ik heb zin in een liedje

pere noel, pere noel
lmfao lmfao lmfao lmfao

mn pere noel briefje is kwijt Sad Sad
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
lmfao lmfao
ik ken dat ergens van lmfao
Effy
Addict
Effy
December 31st, 2005 at 09:33am
die, die and die again:
patron saint of denial:
Laughing
ik heb zin in een liedje

pere noel, pere noel
lmfao lmfao lmfao lmfao

mutserd! Surprised
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
December 31st, 2005 at 09:33am
het mijne ligt naast me Retard
Greenzzz
Greenzzz
December 31st, 2005 at 09:34am
patron saint of denial:
die, die and die again:
patron saint of denial:
Laughing
ik heb zin in een liedje

pere noel, pere noel
lmfao lmfao lmfao lmfao

mutserd! Surprised

ik denk dat het is weggegooit ofzo Crying or Very sad
Effy
Addict
Effy
December 31st, 2005 at 09:34am
ik had er drie maar mijn pappa heeft er net twee weggegooid want daar zat cola op de andere zit in mijn franse schrift Retard
boeiend Laughing
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
December 31st, 2005 at 09:36am
il est né le devien enfant

[weet niet hoe het gespeld is, maar zingt toch]
Register