Wist Je Dat (deel 2)

AuthorMessage
Effy
Addict
Effy
January 31st, 2006 at 04:09am
wow Laughing ik ben hier helemaal alleen ziek aan het zijn Razz
Effy
Addict
Effy
January 31st, 2006 at 04:52am
wist je dat ik nu bijna twee pagina's helemaal vol heb gepost Cool
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
January 31st, 2006 at 05:06am
Fluffmonster:
lmfao lmfao lmfao

het was echt hilaarisch hé lmfao
Belle*
Addict
Belle*
January 31st, 2006 at 10:17am
wist je dat ik Fluffmonster een hele leuke naam vind! Very HappyCool
Belle*
Addict
Belle*
January 31st, 2006 at 10:22am
whaha wist je dat het verkeer op de N3 vast staat?! lmfao
de brug gaat niet meer dicht, duss nu staat er een focking lange file! Razz
en mn vader moet over die brug als ie terug komt van zn werk! XD
hopelijk voor hem is dat ding vnaaf open..
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 12:35pm
wist je dat ik GISTER ANDY (drummer van Fall Out Boy) HEB ONTMOET?!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiii Was echt supergaaf!! Ben helemaal blij nu, k sta met m op de foto Cool
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
February 5th, 2006 at 12:44pm
zien! vertel alles!!
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
February 5th, 2006 at 12:44pm
Marijke:
wist je dat ik GISTER ANDY (drummer van Fall Out Boy) HEB ONTMOET?!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiii Was echt supergaaf!! Ben helemaal blij nu, k sta met m op de foto Cool
Wooow cool! hoe was het concert!?
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 12:49pm
T was echt super! Ik kwam zo binnen, en in de hal waar ze ook shirts verkopen, zat Andy dus gewoon op die tafel met t-shirts. Bijna niemand herkende hem, dus er stonden telkens hooguit 2 of 3 mensen bij hem. Toen ben ik er ook heengegaan, maar k wist niet wat k moest zeggen, dus heeft mn zus gevraagd of ze een foto mocht nemen van mij met hem, en hij was zo van: yeah, sure! En toen de foto was genomen zei die thank you, en ik zat echt van, uh no, thank YOU! Hij is in t echt best stil en verlegen, maar achter t drumstel werd ie echt helemaal wild. En ze speelden echt goed! renden de hele tijd over t podium heen en weer (heel klein podium trouwens) en t iedereen zong alle nummers mee. t was echt heel erg leuk Very Happy
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 12:50pm
woooow lange post...

wasniettesneldammit
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
February 5th, 2006 at 01:11pm
Marijke:
T was echt super! Ik kwam zo binnen, en in de hal waar ze ook shirts verkopen, zat Andy dus gewoon op die tafel met t-shirts. Bijna niemand herkende hem, dus er stonden telkens hooguit 2 of 3 mensen bij hem. Toen ben ik er ook heengegaan, maar k wist niet wat k moest zeggen, dus heeft mn zus gevraagd of ze een foto mocht nemen van mij met hem, en hij was zo van: yeah, sure! En toen de foto was genomen zei die thank you, en ik zat echt van, uh no, thank YOU! Hij is in t echt best stil en verlegen, maar achter t drumstel werd ie echt helemaal wild. En ze speelden echt goed! renden de hele tijd over t podium heen en weer (heel klein podium trouwens) en t iedereen zong alle nummers mee. t was echt heel erg leuk Very Happy
Oooh ik had gewoon ook een kaartje moeten kopen! Maar zijn ze echt zo onbekend dan dat hij gewoon daar kon zitten zonder dat iedereen op hem afstormde?
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 01:15pm
ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo?
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
February 5th, 2006 at 01:19pm
Marijke:
ah echt gaaf voor je!
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
February 5th, 2006 at 01:19pm
Ik heb mtv2 en daar draaien ze het redelijk vaak. Zag net nog the making of sugar we're going down
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 01:20pm
maar op de andere zenders?
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
February 5th, 2006 at 01:21pm
Marijke:
ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo?
nee op tmf Confused
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 01:22pm
The minority!:
Marijke:
nee op tmf Confused

ohhh dus daarom was t zo snel uitverkocht
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
February 5th, 2006 at 01:22pm
Marijke:
The minority!:
Marijke:
nee op tmf Confused

haha ik denk t Razz
ik had er ook heengekund maar ik ken maar 2 nummers van hun dus leek me een beetje onzin
Marijke
Idiot
Marijke
February 5th, 2006 at 01:23pm
The minority!:
Marijke:
The minority!:
Marijke:
nee op tmf Confused

haha ik denk t Razz
ik had er ook heengekund maar ik ken maar 2 nummers van hun dus leek me een beetje onzin

ja dan is t inderdaad niet zo leuk
Belle*
Addict
Belle*
February 5th, 2006 at 01:35pm
wist je dat ik woensdag, donderdag en vrijdag om half 12 uit ben Retard
Register