Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 31st, 2006 at 04:09am wow  ik ben hier helemaal alleen ziek aan het zijn  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 31st, 2006 at 04:52am wist je dat ik nu bijna twee pagina's helemaal vol heb gepost  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 31st, 2006 at 05:06am Fluffmonster:
het was echt hilaarisch hé  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | January 31st, 2006 at 10:17am wist je dat ik Fluffmonster een hele leuke naam vind!   |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | January 31st, 2006 at 10:22am whaha wist je dat het verkeer op de N3 vast staat?! 
de brug gaat niet meer dicht, duss nu staat er een focking lange file!
en mn vader moet over die brug als ie terug komt van zn werk! XD
hopelijk voor hem is dat ding vnaaf open.. |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 12:35pm wist je dat ik GISTER ANDY (drummer van Fall Out Boy) HEB ONTMOET?!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiii Was echt supergaaf!! Ben helemaal blij nu, k sta met m op de foto  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2006 at 12:44pm zien! vertel alles!! |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 5th, 2006 at 12:44pm Marijke:wist je dat ik GISTER ANDY (drummer van Fall Out Boy) HEB ONTMOET?!!!! iiiiiiiiiiiiiiiiiii Was echt supergaaf!! Ben helemaal blij nu, k sta met m op de foto  Wooow cool! hoe was het concert!? |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 12:49pm T was echt super! Ik kwam zo binnen, en in de hal waar ze ook shirts verkopen, zat Andy dus gewoon op die tafel met t-shirts. Bijna niemand herkende hem, dus er stonden telkens hooguit 2 of 3 mensen bij hem. Toen ben ik er ook heengegaan, maar k wist niet wat k moest zeggen, dus heeft mn zus gevraagd of ze een foto mocht nemen van mij met hem, en hij was zo van: yeah, sure! En toen de foto was genomen zei die thank you, en ik zat echt van, uh no, thank YOU! Hij is in t echt best stil en verlegen, maar achter t drumstel werd ie echt helemaal wild. En ze speelden echt goed! renden de hele tijd over t podium heen en weer (heel klein podium trouwens) en t iedereen zong alle nummers mee. t was echt heel erg leuk  |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 12:50pm woooow lange post...
wasniettesneldammit |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 5th, 2006 at 01:11pm Marijke:T was echt super! Ik kwam zo binnen, en in de hal waar ze ook shirts verkopen, zat Andy dus gewoon op die tafel met t-shirts. Bijna niemand herkende hem, dus er stonden telkens hooguit 2 of 3 mensen bij hem. Toen ben ik er ook heengegaan, maar k wist niet wat k moest zeggen, dus heeft mn zus gevraagd of ze een foto mocht nemen van mij met hem, en hij was zo van: yeah, sure! En toen de foto was genomen zei die thank you, en ik zat echt van, uh no, thank YOU! Hij is in t echt best stil en verlegen, maar achter t drumstel werd ie echt helemaal wild. En ze speelden echt goed! renden de hele tijd over t podium heen en weer (heel klein podium trouwens) en t iedereen zong alle nummers mee. t was echt heel erg leuk  Oooh ik had gewoon ook een kaartje moeten kopen! Maar zijn ze echt zo onbekend dan dat hij gewoon daar kon zitten zonder dat iedereen op hem afstormde? |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 01:15pm ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2006 at 01:19pm Marijke:T was echt super! Ik kwam zo binnen, en in de hal waar ze ook shirts verkopen, zat Andy dus gewoon op die tafel met t-shirts. Bijna niemand herkende hem, dus er stonden telkens hooguit 2 of 3 mensen bij hem. Toen ben ik er ook heengegaan, maar k wist niet wat k moest zeggen, dus heeft mn zus gevraagd of ze een foto mocht nemen van mij met hem, en hij was zo van: yeah, sure! En toen de foto was genomen zei die thank you, en ik zat echt van, uh no, thank YOU! Hij is in t echt best stil en verlegen, maar achter t drumstel werd ie echt helemaal wild. En ze speelden echt goed! renden de hele tijd over t podium heen en weer (heel klein podium trouwens) en t iedereen zong alle nummers mee. t was echt heel erg leuk  ah echt gaaf voor je! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 5th, 2006 at 01:19pm Ik heb mtv2 en daar draaien ze het redelijk vaak. Zag net nog the making of sugar we're going down |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 01:20pm maar op de andere zenders? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2006 at 01:21pm Marijke:ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo? nee op tmf  |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 01:22pm The minority!:Marijke:ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo? nee op tmf 
ohhh dus daarom was t zo snel uitverkocht |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2006 at 01:22pm Marijke:The minority!:Marijke:ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo? nee op tmf 
ohhh dus daarom was t zo snel uitverkocht haha ik denk t 
ik had er ook heengekund maar ik ken maar 2 nummers van hun dus leek me een beetje onzin |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | February 5th, 2006 at 01:23pm The minority!:Marijke:The minority!:Marijke:ja blijkbaar. Ik denk alleen niet dat Patrick en Pete dat hadden kunnen doen. Maar toen we in de rij buiten stonden hoorde ik ook al meerdere mensen zeggen: hoe zien ze er eigenlijk uit? Iedereen kende de muziek, maar ze zijn hier natuurlijk nooit of niet vaak op tv geweest. Draaien ze hun clip nou al op mtv ofzo? nee op tmf 
ohhh dus daarom was t zo snel uitverkocht haha ik denk t 
ik had er ook heengekund maar ik ken maar 2 nummers van hun dus leek me een beetje onzin
ja dan is t inderdaad niet zo leuk |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 5th, 2006 at 01:35pm wist je dat ik woensdag, donderdag en vrijdag om half 12 uit ben  |