Author | Message |
---|
Fawchy. Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1403 | October 24th, 2005 at 04:59pm Så, någon som gillar hederlig svensk punk? Som Radioaktiva Räker, The Kristet Utseende, Asta Kask, mfl. Själv tycker jag att svensk punk är asbra, och några av de bästa banden som finns är just svenska. =) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 25th, 2005 at 08:04am Kent är ju världens bästa band =) Så du har rätt.
Men. Inte mycket för svensk Punk. Asta Kask är blä tycker jag. |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 25th, 2005 at 10:45am ja jag älskar svensk punk  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 25th, 2005 at 02:30pm jag kan typ inga svenska punkband. |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 25th, 2005 at 03:13pm Inte jag heller.... |
Fawchy. Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1403 | October 25th, 2005 at 04:44pm Sundance Kid.:Kent är ju världens bästa band =) Så du har rätt.
Men. Inte mycket för svensk Punk. Asta Kask är blä tycker jag.
O.O Jag tycker inte om Kent, men Asta Kask äger. =) |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 26th, 2005 at 05:55am lyssnar inte på svensk musik alls |
gnuppan Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 28 | October 26th, 2005 at 09:02am Ebba grön e de bästa svenska bandet!!
dom e jätte bra o alla ni som inte har hört dom måste ladda ner staten och kapitalet med dom nu!
 |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 26th, 2005 at 09:33am gnuppan:Ebba grön e de bästa svenska bandet!!
dom e jätte bra o alla ni som inte har hört dom måste ladda ner staten och kapitalet med dom nu!
 =OOO Du har samma avatar som hauskaitlyn i Sugarcult forumet! =OOO |
The_Carro_of_suburbia Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 2 | October 27th, 2005 at 03:49am Jaa Ebba grön! =D
Staten och kapitalet är lätt bäst =) |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 27th, 2005 at 04:17am ja lyssnar inte så jättemycke på svensk musik, men en del e rätt bra, typ Ebba Grön å... öh.. nu kommer ja inte pånåt.. men jaja.. |
gnuppan Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 28 | October 27th, 2005 at 10:00am Sundance Kid.:gnuppan:Ebba grön e de bästa svenska bandet!!
 =OOO Du har samma avatar som hauskaitlyn i Sugarcult forumet! =OOO
Jag märkte de ska ändra! |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 1st, 2005 at 04:18pm Dem enda svenska punkbandet ja lyssna på e Ebba Grön å Casual Breakdown (visserligen pop/punk men influerade av Green DAy å Blink 182) å dem e bra  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 3rd, 2005 at 04:38am då måste man ju försöka hitta nått med Casual Breakdown |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 3rd, 2005 at 07:37am terrier_punk:då måste man ju försöka hitta nått med Casual Breakdown
www.casualbreakdown.com 
kolla downloads  där finns massa låtar man kan lyssna på : )
mina favoriter e Slip, we can't skate å Kids today  |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 3rd, 2005 at 07:38am Såg dem spela igår förresten   |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 3rd, 2005 at 07:40am Extraordinary-Girl:terrier_punk:då måste man ju försöka hitta nått med Casual Breakdown
www.casualbreakdown.com 
mina favoriter e Slip, we can't skate å Kids today  har inget ljud på denna data |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 3rd, 2005 at 08:51am terrier_punk:Extraordinary-Girl:terrier_punk:då måste man ju försöka hitta nått med Casual Breakdown
www.casualbreakdown.com 
mina favoriter e Slip, we can't skate å Kids today  har inget ljud på denna data
synd  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 3rd, 2005 at 10:55am Extraordinary-Girl:terrier_punk:Extraordinary-Girl:terrier_punk:då måste man ju försöka hitta nått med Casual Breakdown
www.casualbreakdown.com 
mina favoriter e Slip, we can't skate å Kids today  har inget ljud på denna data
synd 
ja.. men har fått internet hemma nu.. bara modem tills adsl kommer.. men kan man ladda ner från sidan oxå. sitter nere o min musik smak är inte polulär direkt.... |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 4th, 2005 at 06:24pm ^
jobbigt, men kan du typ inte ladda ner på mp3 lr nåt å lyssna?  |