Author | Message |
---|
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 6th, 2005 at 10:19am SKRIV VAD DU VILL  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 6th, 2005 at 10:30am trevligt.. jag förstör min hörsel  suttit m mp3n i örat från nio idag.... |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | November 6th, 2005 at 11:16am de va inte bra....min katt anfaller mina fötter hela tiden...dumma katt  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 6th, 2005 at 02:04pm haha. jag är trött. |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 6th, 2005 at 02:27pm haha roliga katt... mina hundar sover  |
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | November 6th, 2005 at 02:39pm sista dagen på lovet, blä! |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | November 6th, 2005 at 03:22pm ´Scumbag´:sista dagen på lovet, blä!
aa blä!! ja hatar min skola! |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 6th, 2005 at 04:59pm the-Dork:SKRIV VAD DU VILL 
VAD DU VILL  |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | November 6th, 2005 at 05:19pm *Demented and pretty*:´Scumbag´:sista dagen på lovet, blä!
aa blä!! ja hatar min skola!
 Ã…h nej.!
vill inte .. och i morgon ska vi ha ett jätte stort och svårt biologi-prov...
*börjar hacka tänder och får stirrig blick* |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | November 7th, 2005 at 06:11am ush.. säg inte biologi!.. ja har biologi imorron... å idrott.. och världens svåraste prov i världens svåraste ämne.. PC.. de kommer gå.. eller inte...
jaja. ja har iallafall studiedag idag  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | November 7th, 2005 at 09:10am Jag lyssnar på Panic! At The Disco igen. =) |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | November 7th, 2005 at 09:41am  jag slapp göra biologi provet idag !
får göra det på fredag, men det är ju jätte bra. det innebär att jag har mkt tid på mig då jag kan träna !
  |
gnuppan Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 28 | November 7th, 2005 at 10:58am Usch hata skolan! Jag fick veta vad jag fick på ett matteprov som jag gjorde innan lovet! jag har aldrig varit så dålig!  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | November 7th, 2005 at 12:06pm tomtenissar |
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | November 7th, 2005 at 01:48pm Har prov på onsdag om word! haha, bajslätt! lungt mvg  hehe, sedan så har jag svenska prov på torsdag och jag e inte ett dugg bra på svenska så jag kommer nog få ig och om jag har riktigt tur så kanske jag klarar det och får G. *håller tummarna* |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 7th, 2005 at 02:55pm ojoj. stackars er med så mkt prov! jag hade allt precis innan lovet.. :\
men nu har vi temaveckor i TRE veckor  mohaha. det kom en f.d pappa kom till vår skola idag å berätta om sin dotter som dog när hon sniffade!
aa, så jag hoppas ni INTE sniffar/boffar ngn gång! hon låg i respirator i 7 dagar.. en vecka. så USCH. jag sniffar inte, röker inte & snusar inte! ;P |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 8th, 2005 at 10:22am the-Dork:ojoj. stackars er med så mkt prov! jag hade allt precis innan lovet.. :\
men nu har vi temaveckor i TRE veckor  mohaha. det kom en f.d pappa kom till vår skola idag å berätta om sin dotter som dog när hon sniffade!
aa, så jag hoppas ni INTE sniffar/boffar ngn gång! hon låg i respirator i 7 dagar.. en vecka. så USCH. jag sniffar inte, röker inte & snusar inte! ;P
Ja varken dricker, röker, snusar lr knarkar 
Aldrig gjort det heller ^^, |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | November 8th, 2005 at 11:01am Extraordinary-Girl:the-Dork:ojoj. stackars er med så mkt prov! jag hade allt precis innan lovet.. :\
aa, så jag hoppas ni INTE sniffar/boffar ngn gång! hon låg i respirator i 7 dagar.. en vecka. så USCH. jag sniffar inte, röker inte & snusar inte! ;P
Aldrig gjort det heller ^^,
samma här =) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | November 8th, 2005 at 02:17pm *Demented and pretty*:Extraordinary-Girl:the-Dork:ojoj. stackars er med så mkt prov! jag hade allt precis innan lovet.. :\
Aldrig gjort det heller ^^,
samma här =) Röker. =\ Ibland. |
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | November 9th, 2005 at 04:18am Jag varken röker,dricker,snusar eller knarkar. Har inga planer på att göra det heller och kommer nog aldrig och göra det. |