Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 11th, 2006 at 01:54pm jævla töntar
aldri stol på en svenske *kremt beddiz* eller folk som har bodd mesteparten av livet i sverige *kremt gustav* |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 11th, 2006 at 03:31pm *unwanted*:jævla töntar
aldri stol på en svenske *kremt beddiz* eller folk som har bodd mesteparten av livet i sverige *kremt gustav* =O Jag håller på och tar mig ut ur Sverige. =OOO |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 11th, 2006 at 03:32pm Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:SHEMALE!
Skam deg Gustav.
-beskytter Ørjan med nebb og klør-  Yee know I'm right.  Neeehei.
-hinter til krølltopp i Coheed & Cambria- =O Claudio heter i alla fall inte Ørjan och går klädd precis som alla Svenska JL fjortisar. =\
Men jag känner inte Ørjan. Så vem är jag a döma?
=] |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2006 at 04:29pm Hettegenser og jeans er jo det mest normale som finnes. O_O
Ikke noe fjortis over det.
Skal han bruke cordfløyelsbukser og dressjakke i stedet mener du? o__O
Ah well, kjenner ikke Ørjan jeg heller. Men føler jeg må beskytte ham litt mot glefsende svensker. xD
Claudio har lys og skjærende jentestemme, Ørjan har mørk og mandig.
(Sorry for at jeg ikke skrev på svensk. Uttrykker meg bedre på morsmålet. ;D) |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 11th, 2006 at 06:29pm Jaaa! Der sa du det Gro!! Mørk og mandig!
sånn *ta på* mandig er han, moahaha :p |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 12th, 2006 at 03:31am Gimme Shelter:Hettegenser og jeans er jo det mest normale som finnes. O_O
Ikke noe fjortis over det.
Skal han bruke cordfløyelsbukser og dressjakke i stedet mener du? o__O
Ah well, kjenner ikke Ørjan jeg heller. Men føler jeg må beskytte ham litt mot glefsende svensker. xD
Claudio har lys og skjærende jentestemme, Ørjan har mørk og mandig.
(Sorry for at jeg ikke skrev på svensk. Uttrykker meg bedre på morsmålet. ;D) Neh. :\
o_o han ser ut som alla Norska killar i överklass delen av Kristiansand. ._. Det kanske är det.
=[ Nej. Lyssnar man på mer än en låt så hör man att den faktist är ljus och manlig. Mwaha.
Mörk och manlig. xD Ahaha.
Mhmhm. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2006 at 01:29pm *unwanted*:Jaaa! Der sa du det Gro!! Mørk og mandig!
sånn *ta på* mandig er han, moahaha :p LMFAO.
Gustavatron.: Neh. :\
o_o han ser ut som alla Norska killar i överklass delen av Kristiansand. ._. Det kanske är det. o_O
Hva bruker du da?
Gustavatron.: =[ Nej. Lyssnar man på mer än en låt så hör man att den faktist är ljus och manlig. Mwaha.
Mhmhm. Pfft.  Lys og mandig. Det er noe som skurrer der. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 12th, 2006 at 02:01pm Gimme Shelter:Gustavatron.: Neh. :\
o_o han ser ut som alla Norska killar i överklass delen av Kristiansand. ._. Det kanske är det. o_O
Hva bruker du da?
Gustavatron.: =[ Nej. Lyssnar man på mer än en låt så hör man att den faktist är ljus och manlig. Mwaha.
Mhmhm. Pfft.  Lys og mandig. Det er noe som skurrer der. o_o 'Tjejigt' färgade, v-ringade tröjor av merino ull (xD) och jeanes med trådar i skrevet. 
Aha. xD
Mah. Tänk dig en tjej med Claudio's röst. o_o |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2006 at 02:04pm  Lækkert.
Tenk dig en tjej med Ørjan's röst!
(Ja, du har inte hört den, men anyways.. xD) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 12th, 2006 at 02:07pm Gimme Shelter: Pfft. Du vet att du vill. xD
SHEMALE! xD |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 12th, 2006 at 02:59pm føkk yu xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 12th, 2006 at 03:49pm PRATA SVENSKA SÅ MAN FÖRSTÅR xD |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 12th, 2006 at 05:21pm eeh, forstog du inte føkk yu????  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2006 at 07:33am
Hej i blåbärsskogen.. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 13th, 2006 at 07:43am Begynner alltid å tenke på den Alf Prøysen sangen når jeg ser titteln.. den derre "Og så løp de ut i skogen..... ....og lillebror skulle plukk i et lokk"
den er så kooooslig! |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 13th, 2006 at 10:05am Always with the insults. xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 13th, 2006 at 05:50pm *unwanted*:eeh, forstog du inte føkk yu????  jo men fan allt andra på förra sidan fattade inte ett skit  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 13th, 2006 at 06:06pm Det va inte någåt at fatta, vi pratade om Ørjan bara <3
og om at han INTE är en shemale, så det så! |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 14th, 2006 at 06:58am jo han är det. eller hur gustav? |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 14th, 2006 at 07:56am du ska berre passe de sin lille svenske, e kan banke de fortere enn du rekk å si "jag är inte sjuk, jag är bara svensk"  xD |