Author | Message |
---|
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 25th, 2006 at 03:29pm |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 25th, 2006 at 04:29pm dat vind jij leuk he  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 26th, 2006 at 08:08am Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 26th, 2006 at 12:36pm The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
laten we samen zelfmedelijden hebben  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 26th, 2006 at 12:36pm ik ben helemaal niet preuts  ik praat echt vaak over seks  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 26th, 2006 at 01:58pm Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
laten we samen zelfmedelijden hebben 
de meeste GSBers wonen ver weg en michel ook de rest van mijn gangsters zitten op mijn school of wonen naast me |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 26th, 2006 at 02:06pm ik heb geen vrienden in de gemeente waar ik woon ... |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 26th, 2006 at 02:07pm lullig  ik kom wel daar wonen!  yay daar moet je blij mee zijn XD |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 26th, 2006 at 02:09pm  dan zou ik blij zijn  ik heb alleen vrienden in AARtSelaar en REET  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | January 26th, 2006 at 02:11pm mijn Chikáa's wonen hiero in de buurt ;; kheb dr een paar ergens anders in Nederland..
whaha ik noemde ze mn Chikáa's!  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 26th, 2006 at 02:14pm |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 26th, 2006 at 03:03pm Party Pooper:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
de meeste GSBers wonen ver weg en michel ook de rest van mijn gangsters zitten op mijn school of wonen naast me wuzz de meeste gsbers wonen ver weg? Dat is niet waar. Jij en Tessa en Maura en Merel en Maggie wonen allemaal in Zuid Holland |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 26th, 2006 at 03:16pm Steffie:Party Pooper:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
de meeste GSBers wonen ver weg en michel ook de rest van mijn gangsters zitten op mijn school of wonen naast me wuzz de meeste gsbers wonen ver weg? Dat is niet waar. Jij en Tessa en Maura en Merel en Maggie wonen allemaal in Zuid Holland
ja maar maura en tessa telde ik niet mee en dan blijven nog merel en maggie over en dat zijn 2 van de....ja....rest  maar ja tis nog wel veel opzich ik ben een aansteller  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 27th, 2006 at 01:37am ja aansteller met een bol hoofd  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 27th, 2006 at 08:39am Party Pooper:Steffie:Party Pooper:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
de meeste GSBers wonen ver weg en michel ook de rest van mijn gangsters zitten op mijn school of wonen naast me wuzz de meeste gsbers wonen ver weg? Dat is niet waar. Jij en Tessa en Maura en Merel en Maggie wonen allemaal in Zuid Holland
ja maar maura en tessa telde ik niet mee en dan blijven nog merel en maggie over en dat zijn 2 van de....ja....rest  maar ja tis nog wel veel opzich ik ben een aansteller 
woehoe morgen zien we jullie weer  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 27th, 2006 at 08:47am [img]http://www.backwoodcreatures.de/Leif_1.html[/img]
k vind deze dude op sid lijken  maar dan wel in het oud  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 27th, 2006 at 08:51am die, die and die again:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
ja maar maura en tessa telde ik niet mee en dan blijven nog merel en maggie over en dat zijn 2 van de....ja....rest  maar ja tis nog wel veel opzich ik ben een aansteller 
woehoe morgen zien we jullie weer 
jaaaaH!  en dan is er taart  taart rockt  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 27th, 2006 at 08:54am Party Pooper:die, die and die again:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:ik woon superver van al mijn vrienden ;_; same here
woehoe morgen zien we jullie weer 
jaaaaH!  en dan is er taart  taart rockt  coool  taart ownt de wereld  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 27th, 2006 at 08:55am jahaa  vooral met veel slagroom! |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 27th, 2006 at 10:38am taart?  |