Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 1st, 2006 at 03:02pm ja ik begrijp het helemaal...  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 1st, 2006 at 03:03pm moet je daarvor een spook zijn?
ik bloed echt hoor |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 1st, 2006 at 03:03pm Party Pooper:Gimme a fix.:
zijt gij een spook! 
ja  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 1st, 2006 at 03:04pm Gimme a fix.:Party Pooper:Gimme a fix.:
zijt gij een spook! 
ja 
ken je capser?  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 1st, 2006 at 03:06pm Party Pooper:Gimme a fix.:Party Pooper:Gimme a fix.:
zijt gij een spook! 
ja 
ken je capser? 
jup  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 1st, 2006 at 03:12pm is het echt zone loser?  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 1st, 2006 at 03:21pm Gimme a fix.:Party Pooper:Gimme a fix.:Party Pooper:Gimme a fix.:
zijt gij een spook! 
ja 
ken je capser? 
jup 
casper het spookje is gaaf  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 1st, 2006 at 03:28pm casper het spookje? pfwaaa het kwartje valt een beetje laat bij mij |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 1st, 2006 at 03:42pm hahaha  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 1st, 2006 at 04:15pm wij zeggen: de frank valt laat  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 1st, 2006 at 04:29pm de euro valt laat  |
Preter Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 706 | February 1st, 2006 at 07:53pm Gimme a fix.:Preter:lastig he lezen
heey een newbie 
ik ben hier langer dan jij, muts |
Preter Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 706 | February 1st, 2006 at 07:57pm In your pants:Preter is hier al langer dan een jaar en heeft nog niet eens 1000 posts 
het gaat niet om de kwantiteit...
verder vind ik het totaal niet interesssant om te weten waar jij nu aan denkt, of wat je aan hebt, wat ik in mijn broekzak heb zitten enz enz (zie sommige topics)
verder ben ik de grote broer van The Bears Are Coming
............
En ik ken GD langer dan waarschijnlijk ieder van jullie, (The Bears Are Coming na, maar dat is dan ook een echte fan) |
Preter Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 706 | February 1st, 2006 at 08:00pm Junkie Princess:zieligaard, ik ben hier nog geen halfjaar en ik heb er 72en en kluts
dus ik heb een sociaal leven een baan school en een sport en weinig tijd om achter de computer te gaan zitten en jij vindt dit zielig
weetjewat echt zielig is: Topics over sex openen en dan er in zetten
:  ::::
:  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  :
hoeveel uur per dag zit je wel niet achter de computer?????
zoek eens een hobby.... |
Preter Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 706 | February 1st, 2006 at 08:03pm verder kijk ik maar een keer in de paar maanden op deze site.... |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 2nd, 2006 at 02:17am wooouuuuw..... 
dat was lichtelijk inspirerend als ik niet al wist dat mijn leven een aaneenvolging is van nutteloosheid had ik hierdoor wel motivatie gehad om echt iets ermee te doen |
Preter Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 706 | February 2nd, 2006 at 08:38am Party Pooper:wooouuuuw..... 
dat was lichtelijk inspirerend als ik niet al wist dat mijn leven een aaneenvolging is van nutteloosheid had ik hierdoor wel motivatie gehad om echt iets ermee te doen
het was te proberen |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 2nd, 2006 at 08:39am SEKS boe!
(okee dat was raar  ) |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 2nd, 2006 at 08:43am Preter:Junkie Princess:zieligaard, ik ben hier nog geen halfjaar en ik heb er 72en en kluts
dus ik heb een sociaal leven een baan school en een sport en weinig tijd om achter de computer te gaan zitten en jij vindt dit zielig
:  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  ::  :
zoek eens een hobby.... hey loser ga weg |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 2nd, 2006 at 08:45am The minority!:Preter:Junkie Princess:zieligaard, ik ben hier nog geen halfjaar en ik heb er 72en en kluts
zoek eens een hobby.... hey loser ga weg
damn.. ga weg als je niets boeiiends te melden hebt!  |