msn
Author | Message |
---|---|
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | the perversity gos on and on and on and on and on and ona nd on and on and on and on and on and on... |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | again |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | slettekat *Werchter! Princess By Dawn!! zegt: doet me denken aan flattekat Heavens no, Hell yeah! zegt: Heavens no, Hell yeah! zegt: wat voor kat *Werchter! Princess By Dawn!! zegt: flattekat van pluk van de petteflet Heavens no, Hell yeah! zegt: had ik het toch goed Heavens no, Hell yeah! zegt: pluk van de petteflet is echt cool *Werchter! Princess By Dawn!! zegt: jaaa Heavens no, Hell yeah! zegt: ik was altijd verliefd op pluk *Werchter! Princess By Dawn!! zegt: die zou ik best wel eens willen neuken Heavens no, Hell yeah! zegt: ja he Heavens no, Hell yeah! zegt: in dat geile bachelor torentje van hem |
die gozer Idiot ![]() Age: - Gender: - Posts: 827 | gij hebt precies niks schrik voor al die viezerikken ddie op het net rond dwalen he lore ? |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | die gozer: hoe noem jij mij! ![]() bedankt ![]() Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Maar Aragorn is geen pussy hoor !!! Heavens no, Hell yeah! zegt: ik vind van wel Heavens no, Hell yeah! zegt: hij is echt een jankerd Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: wAT Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: eCHT NIET Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Waaro dat ? Heavens no, Hell yeah! zegt: wiwiwiwiwiwi ik kan het niet huhuhuhuhu frodo ik red je Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Wat ? Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Uit welk gedeelte kwam dat ? Heavens no, Hell yeah! zegt: weet ik niet, alle? Heavens no, Hell yeah! zegt: hij zeikt gewoon heel egr Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Nee hoor Heavens no, Hell yeah! zegt: welles Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Echt niet Heavens no, Hell yeah! zegt: welles Heavens no, Hell yeah! zegt: en zij is een slet Heavens no, Hell yeah! zegt: ze wil het graag joh Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Nee Heavens no, Hell yeah! zegt: legolas! Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Zei is Galadriel Heavens no, Hell yeah! zegt: kijk hij is wel vet Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Jah omdat hij er leuk uitziet Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: -) Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: -) Heavens no, Hell yeah! zegt: nee Heavens no, Hell yeah! zegt: omdat hij een elf is Heavens no, Hell yeah! zegt: en hij heeft een boog Heavens no, Hell yeah! zegt: jonge! Heavens no, Hell yeah! zegt: het is orlando bloom! Heavens no, Hell yeah! zegt: gatverdamme Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Jah daaropm dus Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Galadriel is ook een elf Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En ze is veel machtiger dan Legolas Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En ook veel ouder Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Legolas is maar de zoon van koning tranduil van noordelijk demsterword Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En Galadriel is de koningin van Loth Lorien Heavens no, Hell yeah! zegt: afkomst zegt niks over persoonlijkheid Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Is daarnaast ook nog eens de dochter van Finarfin, koning van tiron in Aman Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En ze is beangstigend Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: O Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En ze is een hoogelf Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Legolas is een Groene bos elf Heavens no, Hell yeah! zegt: das gaaf Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Uit de lagere orde Heavens no, Hell yeah! zegt: ja Heavens no, Hell yeah! zegt: hij is lekker normaal Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Nou de hoog elfen zijn veel beter. De adel van de elven Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Elrond en arwen zijn ook hoofelven Heavens no, Hell yeah! zegt: adel sucks Heavens no, Hell yeah! zegt: jij Heavens no, Hell yeah! zegt: hun zijn ook gaar Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Echt niet Heavens no, Hell yeah! zegt: legolas rockt Heavens no, Hell yeah! zegt: en die gimli ook Heavens no, Hell yeah! zegt: en merry. pippin en frodo Heavens no, Hell yeah! zegt: niet sam Heavens no, Hell yeah! zegt: dies gay Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Na ja Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: En eowyn ? Ashwin Sab Coi Kee Namasjkaar !!! De toekomst zal het leren !!! Weekend !!! Heb een digitale fotocamera gekregen !!! ·$0 zegt: Frodo is gay ![]() ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | die gozer: waaromzou ik? als ik tegen hun praat zitten ze allemaal braafjes naar hun scherm te kijken terwijl ze hun afrukken |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Wouter --- Opa Wim Rust in vrede zegt: SCHEISSE Wouter --- Opa Wim Rust in vrede zegt: ik ben kampfmeister wout Wouter --- Opa Wim Rust in vrede zegt: respect Wouter --- Opa Wim Rust in vrede zegt: Heavens no, Hell yeah! zegt: ![]() Wouter --- Opa Wim Rust in vrede zegt: brave teef ![]() |
die gozer Idiot ![]() Age: - Gender: - Posts: 827 | meh whatever like |
Greenzzz Falling In Love With The Board ![]() Age: - Gender: - Posts: 8621 | Doornroosje: ![]() ![]() |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | midgato is in da house www.nuo-extreme.tk /obay zegt: en wa hebde gi jvanavond gegeten ? ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: http://www.zornik.com/phpBB2/viewtopic.php?p=157049#157049 *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: sorry voord e late reactie Seize the day or die regretting the time you lost zegt: was bezig met awards *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: snix Seize the day or die regretting the time you lost zegt: k Seize the day or die regretting the time you lost zegt: uitslag is er *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: hij is cht een mongool Seize the day or die regretting the time you lost zegt: wie? --> ? Seize the day or die regretting the time you lost zegt: is mijn vriend *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: een mongool dus *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: lol *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: zie the wall *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: we lijken nu net lesbiennes *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: ja *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: doen we alsof? Seize the day or die regretting the time you lost zegt: sgoed Seize the day or die regretting the time you lost zegt: *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: hahah das vaag ik ben dus echt zoo straight ...nou ik val in ieder geval heeeeel erg op jongens Seize the day or die regretting the time you lost zegt: lol *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: ik ok *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: maarkom Seize the day or die regretting the time you lost zegt: ja is lachen *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: haha maar t er niet te dik bovenop leggen he *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: nee nee Seize the day or die regretting the time you lost zegt: ik vind dat nog verdomd lastig *Werchter! They Say He Changes When The Sun Goes Down zegt: ja ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | wij zijn lesbiennes op the wall ![]() ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ja man wij ownen ![]() ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: graspop Seize the day or die regretting the time you lost zegt: ...? Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: ja, vet Seize the day or die regretting the time you lost zegt: ja k wil daar heen Seize the day or die regretting the time you lost zegt: a7x komt Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: a Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: enige interesse? Seize the day or die regretting the time you lost zegt: staat nog niet op site maar als t goed is komen die Seize the day or die regretting the time you lost zegt: hehe guns n roses is ook ok Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: dat stelletje ouwe lullen? Seize the day or die regretting the time you lost zegt: ja Seize the day or die regretting the time you lost zegt: je moest eens weten wat wasted is....dan is GnR jong ..... Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: maar, k ga probably naar graspop Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: wordt vet Seize the day or die regretting the time you lost zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: veel plezier dan he Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: dank je Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: haha Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: Seize the day or die regretting the time you lost zegt: waarvoor ga je? Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: hm, w8 ff, maak ik ff lijsje Seize the day or die regretting the time you lost zegt: k Seize the day or die regretting the time you lost zegt: new york dolls komen ook Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: nee, daar kom ik niet voor Seize the day or die regretting the time you lost zegt: nee snap ik haha Peter; Goede muziek: 21 april! zegt: 36CF Gojira In Flames Bullet fm V Korn soilwork stonesour trivium a7x ![]() ![]() k wil ook als a7x echt komt |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | trivium, die ken ik joh die met die blauwe poppetje...dacht ik |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | midgato is in da house www.nuo-extreme.tk i want some music zegt: JAAAAAAAAAAAaa midgato is in da house www.nuo-extreme.tk i want some music zegt: samson!!!!!!!! Samson is Hardcore. \m/ zegt: yeah midgato is in da house www.nuo-extreme.tk i want some music zegt: *begint samosn en de strakek katte in het hondenhok te zingen * |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | <Joris> | Vale Tudo | The best is yet to come... | "I don't do drugs, Í am drugs..." zegt: ik ga effe koken can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite zegt: ok can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite zegt: succes <Joris> | Vale Tudo | The best is yet to come... | "I don't do drugs, Í am drugs..." zegt: doeg can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite zegt: doei <Joris> | Vale Tudo | The best is yet to come... | "I don't do drugs, Í am drugs..." zegt: hahaha dankjewel die naam ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| no more feelings Killed by fears zegt: ik vind syn heiliger als gerard can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| no more feelings Killed by fears zegt: mag toch Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja... can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| no more feelings Killed by fears zegt: (vaag joehoe poppetje) ik mag dat Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ook best heilig: http://www.mcrfan.com/gallery/albums/10001/camden%2C%20nj/normal_06.jpg can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: zekers ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ![]() can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: preister kostuumpje can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: ook heilig-------------------> Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: wie? can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: SYN IS BACK!! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ![]() can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Syn en Zacky!!! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: alleen Syn can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nee Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nee! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja! can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nee!! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja!! can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nietes nietes nietes! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: welles welles welles! can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Syn en Zacky zijn beide heilig Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja, maar syn is het heiligst can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: even heilig Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja, ok Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: jij je zin can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: hahaha ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ![]() can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: syn is net iets heiliger Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: maar dan niet zo eng doen can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: maar beide heilig Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: jeej (joehoepoppetje) Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ok can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Syn is nu eenmaal DE uberste oppergitarist ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ja ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: http://www.mcrfan.com/gallery/albums/10001/camden%2C%20nj/normal_11.jpg Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ^vind ik best eng... Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: maar deze weer niet: http://www.mcrfan.com/gallery/albums/10001/camden%2C%20nj/normal_07.jpg can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: frank is ook heilig ![]() can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: dat plaatje is vaag ja Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gerard is heiliger can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nee dit keer kan ik je geen gelijk geven can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Frank is heiliger. Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: nee Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gerard can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: frank Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gerard can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: want ik vind gitaristen heiliger ....mening can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: frank Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ... Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: is ook, maar bij mcr is gerard heiliger can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: nee man Ray can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: doe mij zon haar can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: ![]() ![]() can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ik heb zo'n haar als ik het laat groeien... Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: nee, nog net niet Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: maar toch Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: oh ik moet gaan Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: naar school Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gezelliiiig can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: succes Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard gerard ! can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: (gerard en frank zoennend plaatje) can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: one word: Frank can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: -------------------------> Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ![]() Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: ===> Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: de mijne dan can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: frankie!! Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: gee! can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: maar nu ga ik echt can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: jammer hè can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: (frank owns all plaatje) can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: ja doeidoei Britt => nieuwe gitaar: Ibanez GRG-170DX zegt: mij niet wij hebben zo'n boeiende gesprekken ![]() niet normaal |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: gerard ownt Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: . Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: ^punt can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: ja ik ook punt can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: . Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: neeeheee can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: frank ook can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: en syn Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: is maar 1 punt can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: en zacky Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: gerard en syn ownen can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: ... ik zie er 3 Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: . can't you feel the poison rising, straight to the heart of the venomous bite|| zegt: zacky en frank ook! Britt => Who the fuck is The Rev?! zegt: ja, een beetje ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik: a7x komt naar arnhem O_o ik moet erheen om ze te stalken das maar 15 min van mijn ma's huisvandaan ..met de auto dan Britt: ![]() ![]() Britt: wanneer? ik: 8 juni Britt: op welke dag is dat? ik: ff kijken britt: een donderdag ik:damn ik: dan ga ik wel niet naar school xD britt: ja we spijbelen gewoon ik: ja we gaan ze stalken xD |
Options
Go back to top
Go back to top