msn
Author | Message |
---|---|
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | een spam nog wel XD over de naam die we ons kitten gaan geven: є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: maah die noemt mam weer tijger.. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: maaan die naam is lame-o || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: t is toch n meisje de rooie є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: of coolcat.. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: zacky en syn... || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: ehm... || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: henk || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: sjaak є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: of gewoon poessss.. є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: kees.. є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: sjonnie.. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: Puus! || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: noem m vengeance || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: haha є.ℓ.ιι.z.є.. αiin't nO Otther mαnn Cαn stαnnd up nextt tO yOu.. zegt: noem hem metteen a7x.. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: of brian || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: ja goed idee xD |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | hahaha xD Koen | The light turns red you have no brakes zegt: jij gaat morgen toch ook wel naar wantijconcert?? × Lotte.. zegt: denk t wel.. × Lotte.. zegt: wieso? × Lotte.. zegt: en wat doe jij zo laat nog online? Koen | The light turns red you have no brakes zegt: wat doe JIJ zo laat nog online dit is normaal voor mij! Koen | The light turns red you have no brakes zegt: nikkie wil niet meer met erik en peter erheen × Lotte.. zegt: he wat? Koen | The light turns red you have no brakes zegt: wat snap je niet meid? × Lotte.. zegt: je vraagt aan mij of ik kom omdat nikkie niet met peter en erik wil? Koen | The light turns red you have no brakes zegt: ik vraag of jij gaat zodat ik kan melden dat nikkie en ik meegaan doos × Lotte.. zegt: ooooooooooooooooh vlug xD |
Belle* Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | whahahahaha ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: wat zijn the sex pistols? Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: The Sex Pistols is een Britse punkgroep die actief is van 1975 tot 1978. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: wie waren the ramones? Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: The Ramones is een punkgroep uit New York, opgericht in 1974. In 1976 brengen ze hun eerste album Ramones uit, op de hoes het advies: PLAY LOUD. Dat is het begin van een twintigjare carrière die eindigt met een laatste optreden op 6 augustus 1996 in Los Angeles. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: wat is avenged sevenfold? Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Avenged Sevenfold is een Amerikaanse metalband. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: avenged sevenfold ownt mijn oma Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Eh, dat snap ik niet. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: ik ook niet Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Nee? || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: nope Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Nee? || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: inderdaad Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: yes! || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: joepie Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Oh ja joh. Alice is mijn held ![]() |
Iiiigor Jackass ![]() Age: - Gender: - Posts: 1791 | Dat lijkt op een msngesprek van mij ![]() ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Zeg, in welk jaar ben jij eigenlijk geboren? || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: 1990 Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Denk je dat. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: ja Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Hmmm. Jaja. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: wat dan? Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: Dat vertel ik niet. || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: das dom Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: zeker en t alfabet kent ze ook goed man Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: t || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: u Alice - Gratis Gnarls Barkley op je mobiel! Zeg 'ringtone' zegt: w || Avenged Sevenfold ownde ass...||| GMM <333 ||| a7x ontmoet gek ... op de foto met zacky & syn aaaah ||| zegt: v! |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Alice is net n intelligent chatman XD al weet ze niet veel van muziek XD! ![]() alice@worldofalice.nl |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ja man ![]() |
Jon Walker Falling In Love With The Board ![]() Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nathalie. Addict ![]() Age: 32 Gender: Female Posts: 11756 | ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | en alsof ik zelf niet weet uit welk jaar ik kom man XD |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Maarten --> 31 Juli - 14 Aug. FRANKRIJK!!! zegt: was leuk he Maarten --> 31 Juli - 14 Aug. FRANKRIJK!!! zegt: dat slaapfeestje Maarten --> 31 Juli - 14 Aug. FRANKRIJK!!! zegt: moeten we vaker doen Koen | The light turns red you have no brakes zegt: uhu was vet hip Maarten --> 31 Juli - 14 Aug. FRANKRIJK!!! zegt: ja man, alleen de volgende keer hoef je me niet je bh te laten zien ![]() ![]() ![]() |
Nathalie. Addict ![]() Age: 32 Gender: Female Posts: 11756 | ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | bh feestjes ![]() |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Zak zegt: hey Zak zegt: can you send me 1,000 Hours? i've never heard of it before Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand verzendt: annuleren(Alt+Q) Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: its not really all that good Zak zegt: thanx Zak zegt: oh. oh well Zak zegt: what c.d. are you getting these songs from? Zak zegt: cuz i've never heard of dry ice or 1,000 hours Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: 1,039 smoothed out slappy hours, you probably werent even born when they brought out this cd Zak zegt: cool. i'll check it out. Zak zegt: did you know they used to be called the sunshine children. or something like that/ Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: you mean sweet children Zak zegt: yeh. that one Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: yeah, its a really bad name Zak zegt: yeh. Zak zegt: and do you know how they got the name greenday? Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: cuz green day is what they called it when they were stoned all day long Zak zegt: guessing you're a huge green day fan. Koen | Would I Last Forever? You And I Together, Hand And Hand zegt: yes yes yes they are my favorite band in the whole wide wanking world you cant outsmart me in GD knowledge ![]() |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | × Lotte.. zegt: he bah × Lotte.. zegt: ik ben misselijk × Lotte.. zegt: mag ik over je heen kotsen? ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ![]() ![]() |
Options
Go back to top
Go back to top