Author | Message |
---|
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | January 20th, 2006 at 06:16am BADANKA O.O JAA!!
men beddiz jagkan inte internetta typ på hela helgen.
ring min mobil omde är nåt
du har numret^^
ni andra, ring mej om ni vill nåt
ni har inte numret xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 20th, 2006 at 10:00am okajj men jag gick fan upp nu |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | January 23rd, 2006 at 03:25am haha fatta vad död jag har varit i helgen.
tittat på tv..städat mitt rum..skottat snö.. färgat håret.. |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 23rd, 2006 at 04:06am men jag ringer  haha |
Trahald Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 575 | January 23rd, 2006 at 10:24am jag måste också färga håret...har 2 cm utväxt..syns inte men ändå... |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 23rd, 2006 at 11:39am Jag ska färga håret idag...bok rött  jag e så trött på min vanliga tråkiga ( mörkblond) hårfärg
hehe. 2 dgr kvar till konserten!! wiiiiiiiiiiiiiiiiie  |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | January 23rd, 2006 at 11:44am Jag vill kasta ägg på Simple Plan O_O |
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 23rd, 2006 at 11:48am Gör det då  fast du kommer att bli atackerad av 1118 fjortisar som är där, men det är detaljer juuuue |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | January 23rd, 2006 at 12:02pm TheInnocentCanNeverLast:Gör det då  fast du kommer att bli atackerad av 1118 fjortisar som är där, men det är detaljer juuuue
Jodå, jag ska se till att jag har något som kan hålla fjortisarna på avstånd
.. Jag skulle göra vad som helst för att få kasta lite ägg på Simple Plan. XD
.. Dom är nog det jag stör mig mest på av allt på denna planet  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 23rd, 2006 at 05:17pm PsychWard 667-9-2-5:Jag vill kasta ägg på Simple Plan O_O det SKA jag fan göra  |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | January 24th, 2006 at 02:24am haha. men asså tänk på att en del tycker dom e bra, okej.
(det betyder inte att jag tycker dom e bäst, men visst jag HAR lyssnat på dom å tyckt att dom har vart rätt bra, men nu har jag börjat växa ifrån dom men jag har faktriskt kompisar som tycker dom e bra å ni får inte va elaka mot dom)
men sure. kasta ägg!  |
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 24th, 2006 at 02:26am Nu har jag färgat håret...det blev fint. Fast jag lyckades slabba ner hela badrummet med färg, mamma blev jätteglad när hon kom hem, haha
Nu sitter jag och väntar på min kompis, vi har idrottsdag med egen aktivitet så vi tänkte åka stjärtlapp i en halvtimme och sen åka hem och slappa... |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | January 24th, 2006 at 02:27am haha va roligt.
hm heter du novacaine på gda chatten? jasså.
inte för att ja brukar vara där men så heter jag på helgon ^^ |
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 24th, 2006 at 02:28am Jag har lust å kasta nåt annat, kanske lite mindre provocerande... |
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 24th, 2006 at 02:28am japp...jag brukade alltid vara där förut men inte så mycket längre... |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | January 24th, 2006 at 02:30am beddiz tycker att playboykaninen (jag) ska kasta sina öron.. men det tycker inte kanin. |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 24th, 2006 at 06:15am HaHaI'mDead:haha. men asså tänk på att en del tycker dom e bra, okej.
(det betyder inte att jag tycker dom e bäst, men visst jag HAR lyssnat på dom å tyckt att dom har vart rätt bra, men nu har jag börjat växa ifrån dom men jag har faktriskt kompisar som tycker dom e bra å ni får inte va elaka mot dom)
men sure. kasta ägg!  men vi kastar ägg okej???? |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 24th, 2006 at 06:15am HaHaI'mDead:beddiz tycker att playboykaninen (jag) ska kasta sina öron.. men det tycker inte kanin. vi ska köpa nya öron imorrn  |
 Age: - Gender: - Posts: 14 | January 26th, 2006 at 09:48am Silverstein var skitbra ju, mycket bättre än jag trodde  Simple Plan var inte så tokiga heller.var stog ni nån stans? själv stog jag längst framme vid staketet(alltså inte vid scenen) precis framför högtalarna som dom ställde sig på längst till höger... David vinkade till mej  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | January 26th, 2006 at 10:46am TheInnocentCanNeverLast:Silverstein var skitbra ju, mycket bättre än jag trodde  Simple Plan var inte så tokiga heller.var stog ni nån stans? själv stog jag längst framme vid staketet(alltså inte vid scenen) precis framför högtalarna som dom ställde sig på längst till höger... David vinkade till mej  finns en ny tråd om den |