Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 10th, 2006 at 07:40am Gustavatron.:*unwanted*:siden det är båda band och artistar:
1. Kurt Nilsen
2. Kaizers Orchstra
3. Bruce Springsteen
men det är akkurat nu.. The Boss. 
Både Kurt, Janove og Bruce æ bosser på hårt sitt felt  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 10th, 2006 at 07:41am oops, dialekt :p |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 10th, 2006 at 07:51am *unwanted*:Gustavatron.:*unwanted*:siden det är båda band och artistar:
1. Kurt Nilsen
2. Kaizers Orchstra
3. Bruce Springsteen
men det är akkurat nu.. The Boss. 
Både Kurt, Janove og Bruce æ bosser på hårt sitt felt  Bruce for president.  |
Lissie! Falling In Love With The Board
 | April 11th, 2006 at 06:20am Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
GRR. Jag gillar Rancid. Och Against All Authority suger, förresten. PINHEAD GUNPOWDER <3 |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 11th, 2006 at 06:23am PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
GRR. Jag gillar Rancid. Och Against All Authority suger, förresten. PINHEAD GUNPOWDER <3 Det gör jag med. o_o
Men deras senaste försök är bara så dåliga... o_o
o_o |
 | April 15th, 2006 at 10:14am Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
GRR. Jag gillar Rancid. Och Against All Authority suger, förresten. PINHEAD GUNPOWDER <3 Det gör jag med. o_o
o_o
Pinhead Gunpowder är bästa icke-GD bandet |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | April 15th, 2006 at 01:52pm PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
o_o
Pinhead Gunpowder är bästa icke-GD bandet
Håller med =) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 16th, 2006 at 04:55am *Demented and pretty*:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
o_o
Håller med =) Dom kan lätt vara bättre än Green Day för allt jag vet. |
 | April 16th, 2006 at 01:50pm Gustavatron.:*Demented and pretty*:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
o_o
Håller med =) Dom kan lätt vara bättre än Green Day för allt jag vet.
NEJ |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 17th, 2006 at 04:44am PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:*Demented and pretty*:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
o_o
NEJ För tillfället lyssnar jag hällre på Pinhead Gunpowder än Green Day, hellre The Network än Green Day ochså. =]
JO |
 | April 18th, 2006 at 11:14am Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:*Demented and pretty*:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Rancid då??! Rancid: Avdankade gamla människor som försöker överleva genom att gå mainstream och "The Transplants". x_x "...And Out Come The Wolves" är jätte bra. Efter det är all bara skit.
o_o
NEJ För tillfället lyssnar jag hällre på Pinhead Gunpowder än Green Day, hellre The Network än Green Day ochså. =]
JO
Kanske det finns såna perioder även här, men det är fortfarande Green Day jag älskar mest |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 18th, 2006 at 11:21am -Cough-
1. Coheed and Cambria
2. Trivium
3. Bullet For My Valentine |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 18th, 2006 at 09:54pm Gustavatron.:-Cough-
1. Coheed and Cambria
2. Trivium
3. Bullet For My Valentine aaah bra skit det där |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 19th, 2006 at 10:06am terrier_punk:Gustavatron.:-Cough-
1. Coheed and Cambria
2. Trivium
3. Bullet For My Valentine aaah bra skit det där  Mhm. Beviserligen den bästa skiten.  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 19th, 2006 at 02:49pm jag gillar at eta mitt skit  |
 | April 20th, 2006 at 05:13am javisst det gör jag också.
Jag klev i min lillasysters skit. HAHA XD |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2006 at 03:00pm *unwanted*:jag gillar at eta mitt skit  PunxPeace&Poprocks:Jag klev i min lillasysters skit. HAHA XD
Jaudå. o_O |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 20th, 2006 at 03:22pm Syns du det är hot?  |
 | April 21st, 2006 at 02:05am ehrm... va? |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | April 21st, 2006 at 10:20am Jag frågade Gro om hon syns det var hot |