Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 1st, 2006 at 01:03pm haha! jaa! do it  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 1st, 2006 at 02:08pm Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
det kann bli lite svårt med den finsken
perkele  Vittu saatana perkele helvetti.
Jag må putta det tilbaks i min sig snart. Emmi <3 ;_; |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 1st, 2006 at 02:32pm Gustavatron.:Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
Jag må putta det tilbaks i min sig snart. Emmi <3 ;_; Jaa.. ;_; Glad hon har MSN. Men det är inte det samma ovansett. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 1st, 2006 at 02:46pm Gustavatron.:Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
Jag må putta det tilbaks i min sig snart. Emmi <3 ;_;
off topic, men jävligt cool avatar  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 1st, 2006 at 02:47pm Banned User.:Gustavatron.:Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
Jag må putta det tilbaks i min sig snart. Emmi <3 ;_; Jaa.. ;_; Glad hon har MSN. Men det är inte det samma ovansett. -har inte MSN-
x_x Bla bla bla. [swapstoenglish] Tell her that I miss her[swapsback]. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 1st, 2006 at 02:56pm Gustavatron.:Banned User.:Gustavatron.:Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
Jag må putta det tilbaks i min sig snart. Emmi <3 ;_; Jaa.. ;_; Glad hon har MSN. Men det är inte det samma ovansett. -har inte MSN-
x_x Bla bla bla. [swapstoenglish] Tell her that I miss her[swapsback]. I'll do that.
Men du hadde jo MSN förut? (skriver man förut? o_O) |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 1st, 2006 at 02:57pm *unwanted*: off topic, men jävligt cool avatar  Haha. Enig.  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 2nd, 2006 at 09:24am Banned User.:Gustavatron.:Banned User.:Gustavatron.:Banned User.:*unwanted*:vi kann jo forsöka skrive svensk, even om jag inte vet om det er någåt betre enn norsk xD
x_x Bla bla bla. [swapstoenglish] Tell her that I miss her[swapsback]. I'll do that.
Men du hadde jo MSN förut? (skriver man förut? o_O) Jo. Men det hakar datorn... hakar sig datorn blir pappa arg... blir pappa arg blir jag arg... och så vidare. o-O
Ja. Man skriver förut.  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 2nd, 2006 at 09:24am Banned User.:*unwanted*: off topic, men jävligt cool avatar  Haha. Enig.  Ay Rawk. xD
Tog den från LiveJournal.  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 2nd, 2006 at 09:36am |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 2nd, 2006 at 11:41am Gustavatron.:Jo. Men det hakar datorn... hakar sig datorn blir pappa arg... blir pappa arg blir jag arg... och så vidare. o-O
Ja. Man skriver förut.  Oooh. Stakkars Gus. =/
Tog avataren jag med.  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 2nd, 2006 at 11:43am Banned User.:Gustavatron.:Jo. Men det hakar datorn... hakar sig datorn blir pappa arg... blir pappa arg blir jag arg... och så vidare. o-O
Ja. Man skriver förut.  Oooh. Stakkars Gus. =/
Tog avataren jag med.  ;_; Jag vet. -sobs-
=O |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | March 6th, 2006 at 06:56am - this post never existed - |
Trahald Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 575 | March 6th, 2006 at 03:28pm översättning kanske |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 6th, 2006 at 05:14pm mycket snö men ingen ficklampa
 BeddiZ kan juuuuu  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 6th, 2006 at 05:35pm
terrier_punk brottar ner bunny i snö brottning xD |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 7th, 2006 at 11:24am Aww. xD |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 7th, 2006 at 11:28am hvem tok bildet? o__0 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 7th, 2006 at 11:49am Jeg vedder på at terrier_punk og bunny har familie, og kanskje venner også. xD |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 7th, 2006 at 01:49pm åja xD |