Author | Message |
---|
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | January 8th, 2006 at 04:25pm maar jullie zijn al ouwe lullen  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 9th, 2006 at 08:06am halloooooooooooooooo 
ik ben lore 
ik ben 16 jaar 
en de rest is shit
heb ik me goed voorgesteld? |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 9th, 2006 at 10:22am ik ben Bernadette
ik ben 15 
ik ben muziekverslaafd
ik haat school
en (bijna) iedereen op school
ik hou van vakantie en van GSB
ook van meetings
en van bands etc etc.
favo tijdschrift: total guitar |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 9th, 2006 at 10:23am ik ben MODDER-ETER
jullie lekker niet  :
 |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 9th, 2006 at 11:11am  erzahl!!  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | January 9th, 2006 at 11:44am ik ben maura
ik ben 15 jaar
kan niet wachten tot ik 16 ben
haat school
heb het altijd koud en vaak last van mn enkel
boeiend genoeg?  |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | January 9th, 2006 at 02:25pm ok,
ik ben Aylin, maar ze noemen mij ook wel eens Aly. Ik woon in Gouda en het is daar heel saai, alleen wat je hier kunt doen is naar de stad gaan en shoppen, en nu heb ik geen geld en dan is het XXL saai. Ik hou van PAUZE op school, de vakken zijn fucking saai. Wat ik in de pauzes doe is dronken worden of drummen. Verder kan je in de kantine zitten maar daar zit een wijf die de hele tijd roept: Punkers Stinken!'' dus daar heb je ook niets te doen. Ik zit op gitaarles, maar dat vind ik ook saai, ik denk dat ik niet meer verder ga.Ik luister naar punk muziek. Ik hou het meest van: the Casualties, Green Day, the Adicts, Green Day, Distillers, chili peppers, Ramones, sex pistols, nirvana etc etc.... Ik haat fashion en pop. Ik hou van honden, en nee.. ik heb er geen een. Ik doe havo, nee, zo slim ben ik dus niet. Ik wil een tattoo waar Kiss Me I'm Punk op staat, maar dat mag ik jammer genoeg niet. Ik haat mijn klas, want er zitten alleen maar domme mensen met slechte muziek smaak. (ook mijn leraren) Ik wil super graag dit jaar naar Lowlands maar dat mag ook weer niet. (!!!) Ik verveel me vaak in de weekend, want er is echt NIKS te doen! Maargoed...nu weten jullie hoe hard mijn leven is

dus niet. Ik hou wel van mijn leven.
Wat ik nog wil is: Terug naar the House of Blues in Amerika! (Leukste dag van mijn leven)
Oi Oi! Aylin. |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 9th, 2006 at 02:45pm woehaah nu moet ik me vast voorstellen
ik ben tessa. yo hallo iedereen
uhm ik luister muziek  green day sugarcult sex pistols ramones iron maiden offspring enz enz enz
ik ben 14 dat is waar ook  dat vind ik jong want iedereen is ouder.
school zelf is gaar maar het is echt super gezellig en onze klas is te gaaf  . ik heb vrienden (hell yeah) veel vrienden. ow ik ben zo arrogant. en ik ben beter dan iedereen muwahahahaah
oja. ik geil op rob.
en soad,michel,ali,maarten,andre,marijn,meneer boris enz
en dat gezeik over newbies het valt allemaal best wel mee. ankaah heeft alleen een beetje begleiding nodg . mn grote vriendin. en nee niet mn beste want ze is al de beste vriendin van paulien |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 9th, 2006 at 02:53pm yoow ik ben sally
....
ahum
-hoi sally-
dankje 
ik ben 14 maja over een paar weken 15 eeeeen ik zit in de derde, in een supergave klas!  klas
ik ben een computer/msn/GSB verslaafde wat soms (probeer altijd) problematisch is. ik hou van Green Day, adoh anders was ik hier niet en ook van vele andere bands die ik niet ga opnoemen je kijkt maar op mijn profile ofzo. en newbies rocken mang!!!  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 9th, 2006 at 02:56pm behalve...uhmm nee wacht  laat maar |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 9th, 2006 at 02:57pm |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 9th, 2006 at 02:57pm  lmfoa  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 9th, 2006 at 03:01pm yoo
ik heet merel
ik ben 15 jaar ik woon in hoerendrecht/boerendrecht/barendrecht/gat maakt niet uit hoe je het noemen wilt
we hebben een mc donalds die altijd word overvallen.
ik ben verslaafd aan gitaar spelen
en ik luister naar green day ,sex pistols, ramones, nirvana, chili peppers, subways, white stripes, mcr en nog veel meer
doei
 |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 9th, 2006 at 03:03pm hallo merel aangenaam kennismaken  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 9th, 2006 at 03:03pm |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 9th, 2006 at 03:11pm dat rockt XD |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 9th, 2006 at 03:12pm hey yo peeruuuh ga je mee *knipoogt* de mac donals overvallen *arrogante blik* |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | January 10th, 2006 at 08:46am angel face: door merel zeker??  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 10th, 2006 at 10:51am [QUOTE="Punkjaa
en met mn peeeruuh vrienden  *wijst naar fruitmand*
 ik gooi ze dan door het raam en dan ren ik een rodnje daar binnen en dan jat ik van een klein kind hun happy meal speeltje en hun hamburger en dan ren in weg  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 10th, 2006 at 11:09am  zo he jij durft  |