Author | Message |
---|
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 13th, 2006 at 03:44pm heb ik ook weleens.
eerst moest ik op alles janken O__o
zelfs skye sweetnam!
en avril...echt erg  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 13th, 2006 at 03:45pm skye sweetnam!
en avril  : -verstopt zich- |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | January 13th, 2006 at 03:51pm k heb da soms... nie altij, want nie alle liedjes zijn goed... Meestal komt da voor bij liedjes van Green Day, ma ook bij die van Gene en X-Session |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 13th, 2006 at 04:02pm skye sweetnam rockt  en avril is ook wel gaaf! 
beter dan ashlee simpson iig |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | January 13th, 2006 at 04:06pm skye sweetnam rockt mijn wereld
oek dat is overdreven maar ze is gaaf |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 13th, 2006 at 04:07pm ja man (H)
I dont need ro read billy shakespear!!  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 14th, 2006 at 07:59am Junkie Princess:wat ken je van muse? zoiezo alles wat uitgebracht is en nog wat nummers die mn ma heeft gedownload
k weet ff geen namen maar k ga straks denk k wel een cdtje kopen ofzo
k ben zooooo CD verslaafd  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 14th, 2006 at 08:38am muse cd's ownen 
daar kan je heel lang naar luisteren.
mijn lievelinsgte cd van muse origin of symmetry. echt hééééééééél goed |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | January 14th, 2006 at 08:49am das helemaal niet abnormaal! dat heb ik ook.. ik fiets regelmatig alleen uit school ofzo en dan heb ik meestal mn mp3 en dan op zn hardst en dan met sommige liedjes lijkt het ook net of ik er echt helemaal in zit! |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 14th, 2006 at 11:55am ik heb echt een jank gevoel op we are the champions als green day het speelt..
en ik was depresief op donderdag 12 januari 
toen was het concert een jaar geleden!!!  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 14th, 2006 at 12:38pm The minority!:Junkie Princess:wat ken je van muse? zoiezo alles wat uitgebracht is en nog wat nummers die mn ma heeft gedownload
k ben zooooo CD verslaafd  jouw moeder houdt echt van vette muziek |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 15th, 2006 at 06:10am Steffie:The minority!:Junkie Princess:wat ken je van muse? zoiezo alles wat uitgebracht is en nog wat nummers die mn ma heeft gedownload
k ben zooooo CD verslaafd  jouw moeder houdt echt van vette muziek  ja best wel ja
k moet er niet aan denken om zon ma te hebben die alleen van elvis houdt enzo
wie moet ik dan meenemen naar concerten?  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 15th, 2006 at 06:12am die, die and die again:ik heb echt een jank gevoel op we are the champions als green day het speelt..
en ik was depresief op donderdag 12 januari 
toen was het concert een jaar geleden!!!  ja daar kon ik ook heen  maar dat weet iedereen zo onderhand wel maar t was zooo kut |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 15th, 2006 at 06:14am patron saint of denial:skye sweetnam rockt  en avril is ook wel gaaf! 
beter dan ashlee simpson iig nietes alles beter dan avril!
:rigo ik vind haar echt zooo dom en iritant dr muziek is ook nog eens nep en bij een zon clip heeft ze roze slijm uit de muren hoezo gejat van american idiot?
en dan heeft ze ook nog eens basket case verkracht
en ze laat iedereen denken dat zij punk is...hoe nep is dat |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 15th, 2006 at 08:53am The minority!:patron saint of denial:skye sweetnam rockt  en avril is ook wel gaaf! 
:rigo ik vind haar echt zooo dom en iritant dr muziek is ook nog eens nep en bij een zon clip heeft ze roze slijm uit de muren hoezo gejat van american idiot?
en ze laat iedereen denken dat zij punk is...hoe nep is dat
nietes alles beter dan avril!
no way ik ken wel ergere dingen 
ja dat was echt vertyfte gaar!
behoorlijk nep!
maar dat zijn veel dingen die niet allemaal muziek gerelateerd zijn  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 15th, 2006 at 09:21am patron saint of denial:The minority!:patron saint of denial:skye sweetnam rockt  en avril is ook wel gaaf! 
nietes alles beter dan avril!
no way ik ken wel ergere dingen 
ja dat was echt vertyfte gaar!
behoorlijk nep!
maar dat zijn veel dingen die niet allemaal muziek gerelateerd zijn  ikvind dat avril goed live kan zingen en die muziek is soms ook wel leuk..
maar avril zelf is een beetje dom enzo |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 15th, 2006 at 12:10pm avril  live
no way
ik zag ze eens live
ik kroop onder tafel, ik zing beter dan haar  en dat is eng |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | January 15th, 2006 at 01:30pm Junkie Princess:avril  live
no way
ik zag ze eens live
ik kroop onder tafel, ik zing beter dan haar  en dat is eng k had er 30 september 2004 gezien .. k vond dat ze goed zong  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 15th, 2006 at 02:00pm ik vind ze nog altijd eng |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 15th, 2006 at 02:32pm lore heeft gelijk ik zag dr eerst bij top of the pops ...haar voor dr ogen om dr ongeschminke puisten te verbergen...en ik zing ook beter dan dat! |