Author | Message |
---|
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 11th, 2006 at 05:29am nu ben ik er weer hoor  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 11th, 2006 at 06:58am 32 mensen op GSB hebben meer posts dan mij  van al de 31510 leden  beetje eng  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 11th, 2006 at 11:16am en ik moet nu gaan trainen!
doei doei -zwaait- |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 11th, 2006 at 11:28am Party Pooper:32 mensen op GSB hebben meer posts dan mij  van al de 31510 leden  beetje eng 
er hebben 7 mensen meer posts dan mij  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 11th, 2006 at 11:51am wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
 bernadette |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 12:08pm Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
 bernadette kommaar kommaar kommaar kommaar cup a soup dat zoeden meer mensen moeten doen
waar ging dat over  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 12:08pm Lydon vs Green Day
(Thursday February 09, 2006 04:18 PM)
John Lydon has dismissed Green Day's punk credentials, insisting the band are "phoney" and "w*nk".
Lydon, former frontman of The Sex Pistols, the most significant punk group in music history, has launched a scathing attack on his American counterparts.
Dismissing both their attitude and style, Lydon insists Green Day have no understanding of the ethos of punk. He ranted: "Don't try and tell me Green Day are punk.
"They're not, they're plonk and they're bandwagoning on something they didn't come up with themselves. I think they are phoney."
Explaining the attitude of The Pistols in their '70s pomp, Lydon continued: "The government's against you, the police are on you.
"So there we are fending off all that and it pisses me off that years later a w*nk outfit like Green Day hop in and nick all that and attach it to themselves."
"They didn't earn their wings to do that and if they were true punk they wouldn't look anything like they do," he insisted.
is wel waar ze zijn geen punk |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 11th, 2006 at 12:13pm duh  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 12:33pm ik heb net een MP3 cd gemaakt met 98nummers 
met oa
uksubs
clash
ramones
the damned  die zijn vaag
sham69
ed <3 |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 11th, 2006 at 03:33pm The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
 bernadette kommaar kommaar kommaar kommaar cup a soup dat zoeden meer mensen moeten doen
waar ging dat over 
ze mogen ook geen topics deleten!
dan heb ik zo weinig posts.. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 06:40pm In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
dan heb ik zo weinig posts.. doe ik ook niet
0_0 mn broer viert zn verjaardag en die vrienden van hem zetten steeds alleen hardcore aan 0_o ik dacht dat mn broer jarig was ipv hun die houd nie eens van hardcore  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 06:57pm ... -_- ik verveel me |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 11th, 2006 at 08:21pm nog steeds  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 12th, 2006 at 03:56am The minority!:Lydon vs Green Day
(Thursday February 09, 2006 04:18 PM)
John Lydon has dismissed Green Day's punk credentials, insisting the band are "phoney" and "w*nk".
Lydon, former frontman of The Sex Pistols, the most significant punk group in music history, has launched a scathing attack on his American counterparts.
Dismissing both their attitude and style, Lydon insists Green Day have no understanding of the ethos of punk. He ranted: "Don't try and tell me Green Day are punk.
"They're not, they're plonk and they're bandwagoning on something they didn't come up with themselves. I think they are phoney."
Explaining the attitude of The Pistols in their '70s pomp, Lydon continued: "The government's against you, the police are on you.
"So there we are fending off all that and it pisses me off that years later a w*nk outfit like Green Day hop in and nick all that and attach it to themselves."
"They didn't earn their wings to do that and if they were true punk they wouldn't look anything like they do," he insisted.
is wel waar ze zijn geen punk  maar nee ze zijn ook niet punk |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 12th, 2006 at 05:39am The minority!:In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
0_0 mn broer viert zn verjaardag en die vrienden van hem zetten steeds alleen hardcore aan 0_o ik dacht dat mn broer jarig was ipv hun die houd nie eens van hardcore 
whaha misschien wastie dronken en gingtie raar doen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 12th, 2006 at 09:30am In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
0_0 mn broer viert zn verjaardag en die vrienden van hem zetten steeds alleen hardcore aan 0_o ik dacht dat mn broer jarig was ipv hun die houd nie eens van hardcore 
whaha misschien wastie dronken en gingtie raar doen  dronken was ie zowiezo dat was iedereen behalve ikke en mn zus |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 12th, 2006 at 09:39am The minority!:In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
whaha misschien wastie dronken en gingtie raar doen  dronken was ie zowiezo dat was iedereen behalve ikke en mn zus
dan kan het daar aan hebben gelegen   |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 12th, 2006 at 09:42am In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
whaha misschien wastie dronken en gingtie raar doen  dronken was ie zowiezo dat was iedereen behalve ikke en mn zus
dan kan het daar aan hebben gelegen   tja de meeste vrienden van mn broer houden van hardcore
en 3 van metal |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 12th, 2006 at 10:47am The minority!:In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:In your pants:The minority!:Gimme a fix.:wij hebben zoveel posts omdat heir nooit topics gedelete worden
waar ging dat over 
dan kan het daar aan hebben gelegen   tja de meeste vrienden van mn broer houden van hardcore
en 3 van metal
ik mag het allebei niet zo; ik zou wel eerder hardcorde luisteren.. |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 12th, 2006 at 11:28am en ik dan andersom denk ik |