Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 15th, 2006 at 01:55pm Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Wie kent de band Aiden en zijn ze cool?
ikke!! <33 ja ik vind ze best wel goedniet men favoband maar ze zijnwel goed maar maar ze geven een optreden hier in Utrecht in een cool klein zaaltje en ik vraag me af of ik zal gaan.
Of naar Panic! at the disco, die komen daar een paar weken eerder.
P!ATD suckt (vind ik)
ikz ou voor aiden gaan
aiden komt ook naar belgie op een festival maar daar mag ik niet naartoe-_- |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 15th, 2006 at 01:57pm Gimme a fix.:Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Wie kent de band Aiden en zijn ze cool?
ikke!! <33 ja ik vind ze best wel goedniet men favoband maar ze zijnwel goed maar maar ze geven een optreden hier in Utrecht in een cool klein zaaltje en ik vraag me af of ik zal gaan.
P!ATD suckt (vind ik)
ikz ou voor aiden gaan
aiden komt ook naar belgie op een festival maar daar mag ik niet naartoe-_- Aiden lijkt me ook het coolste, maar Panic vind ik ook wel ok. Misschien ga ik wel naar allebei
Maar jammer dat je niet mag! Waar kwamen ze? |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 15th, 2006 at 01:58pm Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Wie kent de band Aiden en zijn ze cool?
P!ATD suckt (vind ik)
ikz ou voor aiden gaan
aiden komt ook naar belgie op een festival maar daar mag ik niet naartoe-_- Aiden lijkt me ook het coolste, maar Panic vind ik ook wel ok. Misschien ga ik wel naar allebei
Maar jammer dat je niet mag! Waar kwamen ze?
groezrock samen met underoath<33  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 15th, 2006 at 02:01pm Gimme a fix.:Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Wie kent de band Aiden en zijn ze cool?
P!ATD suckt (vind ik)
ikz ou voor aiden gaan
Maar jammer dat je niet mag! Waar kwamen ze?
groezrock samen met underoath<33   he echt klote dat je niet mag |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 15th, 2006 at 02:17pm stfu @ elise |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 15th, 2006 at 02:17pm http://rumandmonkey.com/widgets/toys/testgen/116/
disney prinsessen aan de top  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | March 15th, 2006 at 02:18pm Party Pooper:http://rumandmonkey.com/widgets/toys/testgen/116/
disney prinsessen aan de top  bij de eerste.. absoluut geen konijn!  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 15th, 2006 at 02:19pm ik ben pocahontas  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 15th, 2006 at 02:19pm What Disney Princess are You?
You wish...suckers
Way to go, Pocahontas! Your brazen, "screw societal rules" attitude has allowed you to form a lasting relationship with none other than John Smith. Good job! |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | March 15th, 2006 at 02:20pm ik ben cinderella  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 15th, 2006 at 02:23pm You wish...suckers
No prince is quite as charming as Prince Phillip, and he's all yours, baby! Just be sure to keep those meddlesome Fairy Godmothers out of your hair! Having finally woken up from your "nap," you are free to dance your little heart out on the forest floor, and pick up new hobbies, preferably not ones involving spinning wheels!
I'm Sleeping Beauty!
 yeah doornroosje! |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 15th, 2006 at 02:29pm kgaa morgen fitnessen!  hek zin in.
(dat denk ik nu duss)
ojaa; ik heb buikpijn!  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | March 15th, 2006 at 02:43pm Microwave furby:ik ben cinderella 
IK OOK waaah tweelingsiiistaaaah |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 15th, 2006 at 03:02pm Too good for the ocean, you decide to risk not only your life, but the reputation of your entire family! After a rough start on land, you live out the American Dream and become ruler of your adopted home, accompanied by none other than ebony-maned Prince Eric!
I'm Ariel! |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 15th, 2006 at 03:05pm disney prinses zijn zo vet he, zou je ook belle kunnen zijn? |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 15th, 2006 at 03:10pm geen idee vast wel  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | March 15th, 2006 at 03:11pm belle is gaaaaaaaf |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 15th, 2006 at 03:12pm IK BEN BELLE!
Belle ruleert!  :
ik ben al jarenlang Belle!  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | March 15th, 2006 at 03:14pm ?? |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 15th, 2006 at 03:15pm ben je echt belle of zeg je alleen dat je belle bent? 
belle is samen met doornroosje mijn favoriet dus ik zit goed 
ik ga mijn naam veranderen in doornroosje!  |