Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 11:55am en de os
hey fucking spammers, kalm aan ik kan niet volgen |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 11:55am & het kribbetje |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 24th, 2006 at 11:56am en de ster |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 11:58am en de 3 wijzen |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 24th, 2006 at 11:58am genoeg geboortes van jesus |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 12:00pm hmm okee dan..
iemand anders zijn geboorte? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:01pm  moet ik het kerstverhaal nog eens posten? |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 12:04pm JAA DOE! xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:08pm ok [zoekt] |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:11pm deel 1
HET PROBLEEM
er was eens, heel lang geleden, een staatje Oakland in callifornie, een ultraverliefd paartje. mike en billie joe, zo heetten de twee jongens. ze vormden al een stel sinds de middelbare school. net zoals de gewone heterokoppeltjes verlangden ze naar een kind. omdat ze na enkele jaren nog steeds geen draagmoeder hadden gevonden werd mike wanhopig en had billie een ontroostbaar verdriet. soms had hij grote vlagen van ongelukkigheid en onvolledigheid en verdriet dat hij bij zo'n vlaag ging wendeken in het bos dat vlak achter het grote landhuis lag. dat landhuis konden ze sinds twee jaar het hunne noemen. billie wandelde diep het bos in en plofte zich neer op een omgewaaide boomstam. dit was zijn vertroouwde plekje. hier had hij zich vaak afgevraagd wat voor zin zijn leven had. de enige reden waarom hij nog geen zelfmoord had gepleegd was mike. hij wilde hem absoluut niet alleen laten, dat verdiende mike niet.
deel 2
EEN STEM
billie zat zich weer suf te piekeren over alles en nog wat toen plots een grote felle lichtbundel op hem viel. hij was verblindt door het licht, dat door zijn tranen nog 10 ker feller was.
"treur niet mijn zoon" sprak een stem "ga terug naar uw landhuis, daar zult u een afgevaardigde van mij aantreffen. hij zal u alles vertellen over mijn plannen. weet alleen dat uw en micheals wensen in vervulling zullen gaan."
met een vreemd gevoel wandelde billie terug naar huis. ondertussen belde hij mike om hem te vertellen over de stem. toen billie het bos bijna uitkwam, rende mike hem al tegemoet.samen liepen ze naar de voorkant van het enorme huis dat vroeger als hotel werd gebruikt.
wat ze daar zagen was op het eerste moment eng, maar later beseften ze dat het een hele eer was om het nieuws van hem te vernemen.
deel 3
EEN OPLOSSING
"hem" was de geest van wijlen Sid Vicious.
"ik kom u vertekken dat marc regenboog uw verdriet gezien heegt en hij julie wil helpen. reis naar het verre werchter in een land belgie genaamd. daar vind een festival plaats. daar zal uw zoon op u wachten tot het eind van de 25ste decemberdag"sprak sid.
mike en billie keken hem met open mond aan. toen mike iets wilde vragen aan sid was zijn geest alweer vervaagd.
de twee keken elkaar aan. één blik was voldoende om te beseffen dat ze twee uur later op weg waren naar het verre belgie.
tijdens de vlucht werd niet veel gezegd, maar er lag een gevoel van verlangen in hun ogen. eens aangekomen in het belgenlandje, startten ze hun zoektocht naar een festival dat werchter heette.
deel 4
DE ZOEKTOCHT
het werd donker buiten en mike, die normaal degene was die altijd vertrouwen had in alles en nog wat begon ook te panikeren. billie barstte in tranen ui en snikte wanhopig. dit was hun enige kans en die werd door het grote wegennetwerk die door beglie liep verspild.
marc regenboog, die een godenstatus en -stoel bezat, zag de hopeloze situatie en zond Sid te hulp. met zijn doorschijnend en lichtgevend geestenlijf zweefde hij voor hen uit. toen ze eenmaal aan gekomen waren op de weide vervaagde de aantrekkelijke geest weer. mike en billie stormden het terrein op, op zoek naar hun pasgeboren zoon. hun verontwaardiging was groot ze nergens een baby vonden.
hun aandacht werd opnieuw getrokkendoor een bekend glinsterend verschijnsel.
"hé kijk daar is sid weer!" riep mike en hij trok billie mee de menigte in. ze volgden het lichtschijnsel tot in de pyramid marquee, die raargenoeg helemaal leeg was..nou ja op twee personen..euh figuren na. je kent ze wel, twee achterlijke figuren uit een tekenfilm onder water.
deel 5
DE OPENBARING
"ahm, we zoeken een baby" zei billie en zijn stem trilde
"" doet dat pijn" vroeg de roze van de twee
"patrick!" riep de gele"het spijt me, hier is geen baby, enkel een leuke jongen die de hele tijd verstoppertje wil spelen en nu vinden we hem neit meer"
op dat moment sprong een jongen met rosbruin haar vanachter enkele verstekers.
"he spongebob! ik heb genoeg van verstoppertje, mag ik wat drummen?' zonder op een antwoord te wachten kroop hij achter het drumstel en begon te spelen.
"hij heet tré , die coolerd, hij is 7 en hij kan héél goied drummen" vertelde spongebob.
mike keek met open mond naar tré. billie tikte op zijn schouder en wees naar de gitaar en de bas die ook op het podium stonden.
ze vielen in en speelden alsof ze al jaren bezig waren.
billie en mike beseften dat dit de zoon was die ze zochten. algauw kwamen de GSBherderkens en schaapjes de marquee en even later stonden ze [de GSBherderkens, nie de schaapjes] als wijzen mee te spelen en te zingen op dat grote podium.
sid en zijn mede-engelen Kurt cobain en jim morrison kwamen de marquee verlichten. de regenboog stond over de tent en lachte vrolijk.hij wist dat deze dag nog niet ten einde was. zo dadelijk zou oude rot johnny lydon vragen of ze hem als manager nodig hadden en hij had een goed platencontract bij zich.
als dat geen vrolijke kerstavond is..dacht hij en straalde nog meer.....
EINDE
copyright lore
all 'Het Grote Green Day Kerstverhaal' names, characters and related indicia are copyright and trademark Lore |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 24th, 2006 at 12:16pm Geweldig is ie  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:17pm  ik vind hem zoo dom |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | March 24th, 2006 at 12:18pm maar hij is gewoon grappig  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:20pm mehh examens, dat brengt dan zo'n dingen mee |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 12:36pm IK IS TERUG VAN ETEN!
geweldig dat verhaal  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 12:46pm |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | March 24th, 2006 at 12:51pm |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 24th, 2006 at 12:52pm al de bewengde ava's zijn te groot voorop gsb ._. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 24th, 2006 at 01:01pm dom |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | March 24th, 2006 at 01:06pm de wereld is dom |