Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 02:08pm ja vind ik ook
en ook dat t in sommige landen verboden is om gay te zijn ...daar kies je toch zelf niet voor
das gemeen |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | February 20th, 2006 at 02:09pm da vind ik verschrikkelijk, iedereen is wie hij is
ik HAAT homophobe mensen!!!!! |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 02:10pm ik ook. je kan er niks aan doen op wie/wat je valt |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | February 20th, 2006 at 02:11pm vind did eigenlijk geen onderwerp om over te praten is gewoon niet juist en ziek. sex is voor na het huwemjik nooit vroeger  o ja ikvind dad julie nu ook allemaal doeken over julie hoofd draven aub en laat die snor staan |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 20th, 2006 at 02:13pm dit is nou niet de bedoeling bregt 
homofobe mensen zijn idd eng. ik vind het juist leuk als iemand zegt dat hij/zij bi is.
op onze school zit nu een homokoppel en ik vind het fantastisch dat ze daarvoor uitkomen |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 02:13pm belgian idiot:vind did eigenlijk geen onderwerp om over te praten is gewoon niet juist en ziek. sex is voor na het huwemjik nooit vroeger  o ja ikvind dad julie nu ook allemaal doeken over julie hoofd draven aub en laat die snor staan
geen goed onderwerp om over te praten?
moeten we dan allemaal non worden ofzo XD |
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | February 20th, 2006 at 02:14pm ik heb ooit iets gelezen van een man die werd opgehangen, gewoon omdat hij homo was (nog nie zo lang geleden) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 20th, 2006 at 02:15pm in irak ja.
vreselijk.
gewoon omdat je bent wie je bent. je kan zo alle mensen die geen sokken dragen gaan ophangen omdat je blote voeten haat.
rare vergelijking weetik,maar het is het principe |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 02:15pm Fluffmonster:ik heb ooit iets gelezen van een man die werd opgehangen, gewoon omdat hij homo was (nog nie zo lang geleden)
wow. dat is echt lullig... |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 02:15pm Junkie Princess:in irak ja.
vreselijk.
gewoon omdat je bent wie je bent. je kan zo alle mensen die geen sokken dragen gaan ophangen omdat je blote voeten haat.
rare vergelijking weetik,maar het is het principe helemaal mee eens |
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | February 20th, 2006 at 02:34pm en daarbij, iedereen is bi, maar niet idereen geeft toe aan die gevoelens, gewoon omdat ze schrik hebben
dus waarom andere mensen oordelen?
Sofie wordt serieus  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 02:35pm ook |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 03:07pm uhmm ik denk dat ik heel zeker weet dat ik geen bi ben. nouja nu niet. wat niet is kan nog komen.
maar geef toe als je een homo ziet lopen en je ben met je vriendinnen dan heb IEDEREEN weleens gezget: jonge die is zo homo [of iets wat dr op lijkt]
oordelen zit in de aard van de mensen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 03:10pm angel face:uhmm ik denk dat ik heel zeker weet dat ik geen bi ben. nouja nu niet. wat niet is kan nog komen.
maar geef toe als je een homo ziet lopen en je ben met je vriendinnen dan heb IEDEREEN weleens gezget: jonge die is zo homo [of iets wat dr op lijkt]
oordelen zit in de aard van de mensen  ja een vriend van mij is homo mar dat weet ie zelf nog niet is heus niet beledigend bedoeld |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 03:22pm The minority!:angel face:uhmm ik denk dat ik heel zeker weet dat ik geen bi ben. nouja nu niet. wat niet is kan nog komen.
oordelen zit in de aard van de mensen  ja een vriend van mij is homo mar dat weet ie zelf nog niet is heus niet beledigend bedoeld
dat kan.
dat heb iedereen weleens denk ik. en in jou geval is het een vriend |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 03:26pm angel face:uhmm ik denk dat ik heel zeker weet dat ik geen bi ben. nouja nu niet. wat niet is kan nog komen.
oordelen zit in de aard van de mensen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 03:26pm klopt ehm GSB deed vaag |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 03:29pm gsb doet maaaaf
oeww ik wou nog proberen on topic te blijven |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 20th, 2006 at 03:31pm shit ik ook
ja maar er is niks mis met homo's en lesbiennes
maar k moet zeggen bi is wel een mode verschijnsel op moment
enne ik vind dat je zlef moet bepalen op welke leeftijd je aan sex begint |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | February 20th, 2006 at 03:34pm The minority!:shit ik ook
ja maar er is niks mis met homo's en lesbiennes
maar k moet zeggen bi is wel een mode verschijnsel op moment
enne ik vind dat je zlef moet bepalen op welke leeftijd je aan sex begint
er is niks mis mee inderdaad. iedereen is tegenwoordig bi. maar dan niet echt bi. maar meer zo van: ik zoende mn beste vriendin bi.
mee eens |