Author | Message |
---|
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 25th, 2006 at 07:47pm klart ni gör haha  |
Lissie! Falling In Love With The Board
 | March 29th, 2006 at 09:33am terrier_punk:okej jag ger mig, norskarna vinner över mig 
du kan väl inte låta NORSKAR vinna?? |
Lissie! Falling In Love With The Board
 | March 29th, 2006 at 09:39am Gimme Shelter:Gustavatron.:Astrid Lindgren äger. Fornuftig svenske.
Minority/1,039, tittade du inte på Ronja då du va liten?
Absolut inte. Jag föredrog (och föredrar) Star Wars
 |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 10:00am PunxPeace&Poprocks:Gimme Shelter:Gustavatron.:Astrid Lindgren äger. Fornuftig svenske.
Minority/1,039, tittade du inte på Ronja då du va liten? Absolut inte. Jag föredrog (och föredrar) Star Wars
 Pfft. Svenske. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 29th, 2006 at 12:06pm PunxPeace&Poprocks:terrier_punk:okej jag ger mig, norskarna vinner över mig 
du kan väl inte låta NORSKAR vinna?? Ska jag stryka det där eller kan du göra det själv?
Och! Norskarna har redan vunnit, "Välkommen Green Day fans" har en Norsk moderator. xD |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 29th, 2006 at 12:16pm |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 12:29pm *unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 29th, 2006 at 12:33pm Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
Har jag sagt Coheed and Cambria? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 12:38pm Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
Har jag sagt Coheed and Cambria?
;;_;;
Nej, men Sofie har. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 29th, 2006 at 12:38pm Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD
jaaa
Hmm, Mew  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 29th, 2006 at 12:40pm Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Nej, men Sofie har. Men, men. Okej då. =]
Men hon hade en färdig lista. ;_;;;; |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 12:44pm Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Men hon hade en färdig lista. ;_;;;;
Whatever. Vi vet att du gillar dom ovansätt.
(girly girly voice.. o_o) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 29th, 2006 at 12:47pm Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
(girly girly voice.. o_o) Oh shut it. xD
Claudio äger, hår, röst, ansikte.
Dom äger alllt.  Ägd, LOLOL N00B WTF FFS LOL ROFL N00B FGM O_O |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 12:51pm Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Dom äger alllt.  Ägd, LOLOL N00B WTF FFS LOL ROFL N00B FGM O_O That's gay. xD
Ahja, gillar håret.  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 29th, 2006 at 12:54pm Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Dom äger alllt.  Ägd, LOLOL N00B WTF FFS LOL ROFL N00B FGM O_O That's gay. xD
Ahja, gillar håret. 
Om jag lät mitt hår växa skulle det bli som Claudio's, fast blont.
"Good Apollo I'm Burning Star IV | Volume One: From Fear Through The Eyes Of Madness" är ett musikaliskt underverk. o_o |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2006 at 12:59pm Gustavatron.:
"Good Apollo I'm Burning Star IV | Volume One: From Fear Through The Eyes Of Madness" är ett musikaliskt underverk. o_o ..och du har inte lokkigt hår.
Dom har den på CDON.com. Skall inte köpa den.  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 29th, 2006 at 02:58pm PunxPeace&Poprocks:terrier_punk:okej jag ger mig, norskarna vinner över mig 
du kan väl inte låta NORSKAR vinna?? varför inte?  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 29th, 2006 at 02:59pm Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Men hon hade en färdig lista. ;_;;;; nu hänger jag inte med, färdig lista på vadå? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 30th, 2006 at 09:35am Gimme Shelter:Gustavatron.:
"Good Apollo I'm Burning Star IV | Volume One: From Fear Through The Eyes Of Madness" är ett musikaliskt underverk. o_o ..och du har inte lokkigt hår.
Dom har den på CDON.com. Skall inte köpa den.  Oh, yes I have. xD
 |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 30th, 2006 at 09:36am terrier_punk:Gustavatron.:Gimme Shelter:Gustavatron.:Gimme Shelter:*unwanted*:jag börjar lika mej her på den svenska delen  Vi flyttar hit.  xDD NEJ!
;;_;;
Men hon hade en färdig lista. ;_;;;; nu hänger jag inte med, färdig lista på vadå? 4353453454 band.  |