Author | Message |
---|
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 6th, 2006 at 02:34am terrier_punk:Gustavatron.:terrier_punk:*unwanted*:men typ, gillar hon alla dom like mycket??
for jag gillar kanskje 20-30 band/artister gjättemycket, men jag lysnar på nærmare 150 forskjellige.. nope, dom jag har med stora boxtäver gillar jag mest xD och sen är det några just nu favoriter haha Phew. Jag menar... New Found Glory och Fall Out Boy är med på listan. xD Och det var dom banden jag ärligt kan säga är skit. xD håller med dig lite  NFG tkr jag inte om direkt haha och FOB funkar, fast äldre saker  och simple plan och goodcharlote är skit som fan Simple plan?! o-o Jag såg dom inte.
Musikaliskt är både SP och GC okej, men texterna är dåliga, Pierre röst skär i öronen och GC är... falska. ;_; |
Lissie! Falling In Love With The Board
 | April 7th, 2006 at 02:56pm Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men öhh jag trodde det var ni som skulle på Simple Plans konsert, eller? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 8th, 2006 at 05:29am terrier_punk:PunxPeace&Poprocks:Shit vad jag är grym på norska XD Jeg husker ikke. <--- wooow.
Jag har faktiskt hittat ett band ALLDELES själv, det ni!
The All-American Rejects AAR är så jävla bra <3 U_U Dom är så jävla banala.
"Even when your hope is gone, move along"? För fan, dom heter ju The All-American Rejects. xD |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 8th, 2006 at 05:30am PunxPeace&Poprocks:Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men öhh jag trodde det var ni som skulle på Simple Plans konsert, eller? o-o Beddiz ja. Jag dissade dom för det länge efteråt. -cough- |
 | April 8th, 2006 at 01:14pm Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men öhh jag trodde det var ni som skulle på Simple Plans konsert, eller? o-o Beddiz ja. Jag dissade dom för det länge efteråt. -cough-
Men allvar sånt skrev man ju när man var... åtta. Jag var bättre på att skriva låtar än dem när jag var åtta! |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 9th, 2006 at 09:22am PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men öhh jag trodde det var ni som skulle på Simple Plans konsert, eller? o-o Beddiz ja. Jag dissade dom för det länge efteråt. -cough-
Men allvar sånt skrev man ju när man var... åtta. Jag var bättre på att skriva låtar än dem när jag var åtta!
"Simple Plan thanx: our five year old selves for writing the lyrics."
xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 9th, 2006 at 07:23pm PunxPeace&Poprocks:Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men öhh jag trodde det var ni som skulle på Simple Plans konsert, eller? vi var där för att se silverstein förbandet  vi drog sen  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | April 9th, 2006 at 07:25pm Gustavatron.:terrier_punk:Gustavatron.:terrier_punk:*unwanted*:men typ, gillar hon alla dom like mycket??
for jag gillar kanskje 20-30 band/artister gjättemycket, men jag lysnar på nærmare 150 forskjellige.. nope, dom jag har med stora boxtäver gillar jag mest xD och sen är det några just nu favoriter haha Phew. Jag menar... New Found Glory och Fall Out Boy är med på listan. xD Och det var dom banden jag ärligt kan säga är skit. xD håller med dig lite  NFG tkr jag inte om direkt haha och FOB funkar, fast äldre saker  och simple plan och goodcharlote är skit som fan Simple plan?! o-o Jag såg dom inte.
Musikaliskt är både SP och GC okej, men texterna är dåliga, Pierre röst skär i öronen och GC är... falska. ;_; exakt, byt ut pierre o texterna xD och GC nej fy fan |
 | April 20th, 2006 at 05:16am Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Gustavatron.:PunxPeace&Poprocks:Du menar texterna suger? ZzZz. "stackars mig som sitter ensam i mitt rum och uäh du finns inte kvar VAR ÄR DU?!" eller "jag vill bara SKRIKAAAAA" - Untitled (How Could This Happen To Me)
Men allvar sånt skrev man ju när man var... åtta. Jag var bättre på att skriva låtar än dem när jag var åtta!
"Simple Plan thanx: our five year old selves for writing the lyrics."
xD
lol |
 | April 20th, 2006 at 05:17am terrier_punk:Gustavatron.:terrier_punk:Gustavatron.:terrier_punk:*unwanted*:men typ, gillar hon alla dom like mycket??
Musikaliskt är både SP och GC okej, men texterna är dåliga, Pierre röst skär i öronen och GC är... falska. ;_; exakt, byt ut pierre o texterna xD och GC nej fy fan
GC är den värsta skiten nånsin. De spelar liksom pop. Och sen JA, de är jävligt falska. |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2006 at 02:57pm Good Charlotte var litt bra før. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | April 21st, 2006 at 08:37am Gimme Shelter:Good Charlotte var litt bra før. Första skivan är jättebra. =] |
 | jaa... fast jag har inte hört första skivan  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | PunxPeace&Poprocks:jaa... fast jag har inte hört första skivan  =O
The Young and The Hopeless är ochså bra.
-coughtillochmedChroniclesofLifeandDeathärbracough- |
ataris Jackass
btw gustav, hur många fattar din signatur? xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | terrier_punk:jag gillar inte GC
btw gustav, hur många fattar din signatur? xD säkert ingen  typ ^^ |
 | Okej. Dags för Alice Nordstraaaands... BANDLISTA!
Soo.
Green Day. Simple Plan [observera]. Ramones. Yellowcard. Weezer. Anti-Flag. Offspring. Millencolin. Misfits. Refused. The Damned. Pinhead Gunpowder. Advenged Sevenfold. Alkaline Trio. The Network. Ugly Kid Joe. The Distillers. Blatz. Good Charlotte [observera:har bara hört vissa låtar] Samiam. Goodbye Harry. The Influents. Corrupted Morals. Taking Back Sunday. New Found Glory. Blink 182. Sum 41. NoFX. Dum Dums. MxPx. The Exies. Goldfinger. The Clash. Dead Kennedys. Frustrators. Panic! At the Disco. Fall Out Boy. Bullet For My Valentine. Funeral For A Friend. Operation Ivy. Screeching Weasel. Mest. Trivium. Marion Raven. Kathleen Hanna. Nirvana. Beatles  . Smashing Pumpkins. Queen. Son of Dork. From First to Last. Goo Goos. Bikini Kill. Ebba Grön. Silverstein. Bad Religion. Angels & Airwaves. The Who. Pixies. Jimmy Eat World.
Så där ja! |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | terrier_punk:btw gustav, hur många fattar din signatur? xD Jag vet inte. =] Några? |
 | vi gör ju det i alla fall... svenska är... ehm... exotiskt |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | Gustavatron.:terrier_punk:btw gustav, hur många fattar din signatur? xD Jag vet inte. =] Några? jo några fattar nog den xD det är bra |