Author | Message |
---|
gd_fan_dk Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 8 | March 3rd, 2006 at 03:37pm Hay.. Må man godt skrive på dansk herinde i stedet for svensk? Der er jo ikke det store forskel! og der er ikke nogen steder for danske fans..  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 3rd, 2006 at 07:34pm jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 4th, 2006 at 05:22am gd_fan_dk:Hay.. Må man godt skrive på dansk herinde i stedet for svensk? Der er jo ikke det store forskel! og der er ikke nogen steder for danske fans..  Det går.  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 4th, 2006 at 05:57am terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
Dear Lord. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 4th, 2006 at 06:15am Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
Dear Lord. Oh LORD! WHEN HOW?! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 4th, 2006 at 06:32am Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
Dear Lord. Oh LORD! WHEN HOW?! ..eh, what?
(Okay, I just had to post that smiley. It's so adorable.) |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | March 4th, 2006 at 01:41pm hahaha, dritsøt xD |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 4th, 2006 at 04:34pm ® Banned User:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
Dear Lord. jag suger ju på andra språk  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 4th, 2006 at 04:42pm Tack du, det har vi sätt. =P |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 4th, 2006 at 05:15pm mm jag vet ^^ men jag ska lära mig  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 5th, 2006 at 04:47am ® Banned User:Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
(Okay, I just had to post that smiley. It's so adorable.)  The Hives.  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 5th, 2006 at 04:48am Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
(Okay, I just had to post that smiley. It's so adorable.)  The Hives.  Aaah. (I'm not really a big Hives fan.) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 5th, 2006 at 04:52am ® Banned User:Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
(Okay, I just had to post that smiley. It's so adorable.)  The Hives.  Aaah. (I'm not really a big Hives fan.) Aha. I figured. xD
WTF? Vi pratar Engelska. o_o |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 5th, 2006 at 05:17am Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
(Okay, I just had to post that smiley. It's so adorable.)  The Hives.  Aaah. (I'm not really a big Hives fan.) Aha. I figured. xD
WTF? Vi pratar Engelska. o_o
Jag tycker du är mer engelsk än svensk. Är så van med att tala engelska med dig (fytti, det var dårlig skrevet. xD) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 5th, 2006 at 05:29am ® Banned User:Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:® Banned User:Gustavatron.:Banned User.:terrier_punk:jag förstod inte ett skit men VÄLKOMMEN hit
WTF? Vi pratar Engelska. o_o
Jag tycker du är mer engelsk än svensk. Är så van med att tala engelska med dig (fytti, det var dårlig skrevet. xD) Jag kan inte prata Engelska. o_o Alltså prata. Skriva går bra, men jag låter falsk när jag pratar. Fråga Sam bara. xD
Jag skulle gärna vara helt Engelsk språkig, men nah. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 5th, 2006 at 06:07am Ja, men det gör alla "inte-engelska." Eller, kanskje inte, men alla på din ålder i alle fall. Småen.
(Damn. Denna posten var tråkig. Svårt att skriva svensk i dag.) |
gd_fan_dk Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 8 | March 5th, 2006 at 09:25pm Hehe jeg er heldig, jeg kommer fra england men har boet i danmark, så jeg snakker både engelsk og dansk =D og forstår svensk og norsk! |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 6th, 2006 at 02:25am SNACKA SVENSKA HÄR xD |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | March 6th, 2006 at 06:46am terrier_punk:SNACKA SVENSKA HÄR xD
yeah NÅGOT jag förstod ^^ |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | March 6th, 2006 at 06:49am Bunny:terrier_punk:SNACKA SVENSKA HÄR xD
yeah NÅGOT jag förstod ^^ haha madde då som sitter här brevid |