Author | Message |
---|
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik denk dat die jongen zich verveelde  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ik schrijf heel veel verhalen over dingen die me irriteren  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | avenged sevenfold rule
 |
Ryan Ross. Basket Case
hé sally laten we een irriteerverhaal schrijven over die jongen  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 |  wacht ik zal er een zoeken
(...) voor mooie oksels
laatst zag ik een reclame, over een deoderant, die beweerde...dat je er MOOIE oksels van zou krijgen. MOOIE-OKSELS. wat the hell kan er lelijk zijn aan iemands oksels?! dat snap ik echt niet, wil iemand me dat uitleggen? ik dacht dat het met perfectionisme niet veel erger kon worden maar dat kan dus blijkbaar wel. we zouden ook onze handpalmen strak kunnen laten trekken, of je schenen laten liposuckeren. binnen niet al te lange tijd kun je ook je kinderen laten opereren, zodat je een soort jerny (of hoe je die achterlijke naam ook mag spellen, wat is er mis met nederlandse namen?! zoals, bep, of truus?) als ze 11 was. dan krijg je programma's als: make my kids beautifull. met huilende moeders die vertellen dat hun kind word gepest omdat ze een hazelip/bril/beugel/vet/bol hoofd hebben. en waarom dan ook niet, MAKE MY FUCKING FOETUS BEAUTIFULL! dan halen ze hem er even uit, schatten hoe lelijk het word, maken wat veranderingen (moeder: blond haar groene ogen, vader: en maak er ook gelijk maar een lulletje aan!) en proppen het dan weer terug, en dan bij de geboorte roepen dat het zo mooi is. vind je het gek, je hebt het zelf uit de catalogus gekozen idioot!
hoewel dit wel zou voorkomen dat het arische ras, met hunblonde haren en blauwe ogen zou uitsterven....
dan krijg je ook kinderen die op dat moment cool zijn. word je kind in de winter geboren? ZWART HAAR, BLAUWE OGEN! in de zomer of lente? ROOD OF BLOND HAAR, GROENE OF BRUINE OGEN! word het geboren in de herfst? BRUIN HAAR, BRUINE OF GROEN/GRIJZE OGEN! nog 50 jaar en de mensheid is PER-FUCKING-FECT!
tadaa |
Ryan Ross. Basket Case
jij moet collumnist worden O.o |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | MellLoveBillieJoe:avenged sevenfold rule
 Fuck yeah
zin in Graspop!!
maar dat wete jullie zo onderhand wel  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | The minority!:MellLoveBillieJoe:avenged sevenfold rule
 Fuck yeah
zin in Graspop!!
maar dat wete jullie zo onderhand wel 
hahah echt he.. lijkt me ook gaaf xD maar ik meot eerst maar is geld gaan verdienen HAHAHAHA xD  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ikke zin in werchter  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ook maar daar komt a7x niet
vanaf 25 juni ga ik super hyperactief worden over werchter
ben ik nu ook al maar dan nog erger
woohoo 8880 posts
komt me bekend voor of ligt dat nou aan mij? |
Ryan Ross. Basket Case
ik ga eerst nog naar zee  |
 |
MellLoveBillieJoe Geek
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | soms is hij best eng weetje
in mijn ava niet  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | hij lijkt op koen daar op die foto daar  |
http://www.ultimate-guitar.com/tabs/a/avenged_sevenfold/warmness_on_the_soul_solo_tab.htm
 eitje xD |
Ryan Ross. Basket Case
de foto die ik wilde vond ik neit direct |
hij is soms echt eng:
http://i9.photobucket.com/albums/a83/Whatsername-13/Avenged%20Sevenfold/The%20Rev/d3b47460.jpg |
Ryan Ross. Basket Case
nu is koen veel knapper  |