autre histoire

AuthorMessage
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 02:20pm
ongetiteld kortverhaal:

Het hete water stroomde over har lichaam. Ze genoot niet van de douche. Integendeel. Ze probeerde zijn geur van haar handen te wrijven. Zijn vingerafdrukken van haar lichaam te schrobben. Zachtjes huilend zakte ze op de vloer van de douchecabine. Het gaat niet af, hij gaat niet weg. Het visitekaartje dat hij had achtergelaten was niet te scheuren. Het bleef op haar netvlies gebrand, de wraak, zijn vuurspuwende ogen. Ze had werkelijk geloofd dat hij van haar hield. Hij had haar gebruikt. Als een marionet had ze naar zijn pijpen gedanst. Die gedachte deed haar huilen. Als een ellendig hoopje zat ze te snikken terwijl het warme water als regen op haar neerviel. Ze vroeg zich af waarom ze er blindelings ingelopen was. Alles kwam op haar af, alle misstappen die ze ooit had begaan. Ze kroop weg in een hoekje, haar lichaam ging op en neer van het snikken. Ze gilde. Het werd even stil als daarvoor. Er was niemand die haar kon of wilde helpen. Ze had de wereld van zich afgesloten voor hem. Nu was hij weg, voldaan van zijn lusten, zijn slachtoffer kapot, op naar de volgende. Het speelde zo door haar hoofd. Net als het filmpje van die ochtend. De ruzie om onnozeliteiten, zijn tirannie, de woede, de scheldwoorden, zijn brute handen die haar op bed geduwd hadden, zijn grijpgrage vingers die de kleren van haar lijf hadden gescheurd. Het herhaalde zich steeds opnieuw door haar hoofd. Ze werd er horendol van, gilde opnieuw en bonkte op de douchewand. Geen reactie. Ze was alleen. Helemaal alleen. Ze greep naar het breekmes, dat op de wastafel was blijven liggen na een reparatie. Ze twijfelde niet land. Ze zag het water rood kleuren en dacht voor een laatste keer aan haar familie, die ze nooit meer gezien had sinds haar moeder gestorven was. Ze zakte onderuit en haar adem stokte. Voor haar was de ellende voorbij…
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
April 11th, 2006 at 02:23pm
O_o

.....sprakeloos.....
Jon Walker
Falling In Love With The Board
Jon Walker
Age: 36
Gender: Female
Posts: 5479
April 11th, 2006 at 03:27pm
wow Surprised
dat is supertriestig!! maar heel mooi geschreven Very Happy
Hail
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:28pm
dankje Smile
ik moest zoiets denken toen ik onder de douche stond.
ik heb altijd vreemde ideeen op vreemde plaatsen Confused
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
April 11th, 2006 at 03:31pm
brilliant! its absolutly brilliant!
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:31pm
waarom houden jullie toch van die dramatische dingen?
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
April 11th, 2006 at 03:32pm
dat raakt ons
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:35pm
heh, dat meisje heeft niet eens een naam. ik vind het behoorlijk afstandelijk... Confused
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
April 11th, 2006 at 03:37pm
ja he lore, je houd gewoon niet van die douche-snol
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
April 11th, 2006 at 03:37pm
truus
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
April 11th, 2006 at 03:39pm
is truus alweer terug?
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:40pm
Doornroosje:
ja he lore, je houd gewoon niet van die douche-snol

hmm dat zeg ik niet
ik vond er geen naam bij horen. jij wel? geef me een naam dan
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
April 11th, 2006 at 03:42pm
Junkie Princess:
Doornroosje:
ja he lore, je houd gewoon niet van die douche-snol

hmm dat zeg ik niet
ik vond er geen naam bij horen. jij wel? geef me een naam dan

zonder naam kan het ook wel, anders, Lydia....
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:44pm
laat ik het maar naamloos, net als de titel
Jon Walker
Falling In Love With The Board
Jon Walker
Age: 36
Gender: Female
Posts: 5479
April 11th, 2006 at 03:47pm
Junkie Princess:
heh, dat meisje heeft niet eens een naam. ik vind het behoorlijk afstandelijk... Confused

ik heb er ook zo eentje, ook met zelfmoord O_o *zoekt*

Every time when I see you, I wonder. I wonder if you’ll ever know how much you really mean to me. I wonder if you’ll ever know how much I love you. I wonder why God is being so cruel for me, because I know I’m not the one for you. I wonder if you ever noticed the way I look at you. I wonder if you ever saw the pain in my eyes went I looked straight into you icy blues. I wonder if you would have hated me if I had told you about my true feelings. I wonder why you’re with him, instead of being with me. I wonder why you gave him your heart and soul instead of giving it to me. I wonder if he loves you more than I do…
I don’t want to keep wondering for the rest of my life. But I don’t want to ruin your relationship with him either, I want you to be happy, so I could never do that. That’s why I have to do this. That’s why the cold blade of the knife is going trough the warm flesh of my wrist. That’s why the life in me is slowly fading away, together with the blood that is seeping out of me.
I wonder if I will be luckier in my next life…I’ll see you then…
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 03:50pm
ja las ik al eens Crying or Very sad
Jon Walker
Falling In Love With The Board
Jon Walker
Age: 36
Gender: Female
Posts: 5479
April 11th, 2006 at 04:07pm
ik schrijf altijd triestige dingen als ik aan het leren ben, nogmaals het bewijs dat school deprimerend is Razz
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
April 11th, 2006 at 04:10pm
ja dan, maar toch niet onder de douche O_o
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
April 11th, 2006 at 04:10pm
Doornroosje:
is truus alweer terug?
ja Very Happy

ze was zaterdag nacht bij mensen door hun kattenluikje naar binnen gegaan en gaan slapen op hun bed xD

toen heb ik dr ´s ochtends meteen gehaald Smile
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
April 11th, 2006 at 04:12pm
The minority!:
Doornroosje:
is truus alweer terug?
ja Very Happy

ze was zaterdag nacht bij mensen door hun kattenluikje naar binnen gegaan en gaan slapen op hun bed xD

toen heb ik dr ´s ochtends meteen gehaald Smile


cool Very Happy ze is een inbreker Cool
ik ging aan mijn broer vragen of je een kitten mocht hebben omdat ze was weggelopen Laughing
Register