Author | Message |
---|
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 9th, 2006 at 01:27pm dankje
vet 
photoshop ownt |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2006 at 01:43pm inderdaad
we doen retoucheershit echt vet  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 10th, 2006 at 03:53am dat heb k ook gehad op school 
dat ownt!
wist je dat ik gister heb opgetreden in waterfront en dat het heel vet was! 
we speelden samen met the riplets.
het was zo vet he  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 10th, 2006 at 04:42am wist je dat
mijn ma een echo moet laten maken van dr nieren O_o
en dat mn computer t nog steeds niet doet |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 10th, 2006 at 05:25am Unholy Alliance was echt fucking uber pwnage!!!!
eerst kwamk er zo binnen een half uur te laat door de fille :/ en miste Thine Eyes Bleed dus Lamb Of God was aan het spelen en bijna niemand (ik ook niet) vond ze goed want niemand stond bijna aan het podium xD na enkele biertjes begon dan uiteindelijk COB daar had ik wel eigelijk meer van verwacht want hun optreden was eigvelijk best wel zwak, ze speelden al hun nummers zo snel dat er echt geen ritme inzat en ze hebben follow the reaper niet gespeeld T_T, eigelijk kwamen ze pas op gang tijdens Lake Of Bodom(het laatste nummer  ) en dan was het pauze en ging ik was sociolizen met vreemde mensen (ik kreeg pringles enzo aangeboden) xD en ik kocht een slayer t-shirt  en dan ging ik helemaal vanvoor aan het hek staan en begon in flames en zij waren echt fucking goed (en grapppig xD) wel vreemd dat ze tijdens de show hun zweet telkens afveegde aan handdoekjes O_o mja =p (daar heb ik foto's van trouwens xD) en ja dan was het weer pauze =p en daarna begon slayer en ik stond terug aan het hek, slayer was echt perfect om de avond af te sluiten  ik heb er geen woorden voor =p en op het einde van het concert gooide tom araya een pick naar me maar hij viel voor het hek en de security gast gaf hem aan de kerel naast mij T___T dat was het tragische einde van het concert =p mja op dat na was het concert echt zalig =) |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 11th, 2006 at 04:23am vet!!
wist je dat we gister een live cd hebben opgenomen  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | November 11th, 2006 at 06:32am wist je dat ik een huiswerkvrij weekend heb!  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 11th, 2006 at 11:37am de boekenvbeurs leuk was  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 11th, 2006 at 11:52am wist je dat ik van men slayer shirt hou  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 12th, 2006 at 02:52pm wist je dat the zymotics een live cd hebben  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 12th, 2006 at 03:36pm Spiritual Eclipse:Unholy Alliance was echt fucking uber pwnage!!!!
eerst kwamk er zo binnen een half uur te laat door de fille :/ en miste Thine Eyes Bleed dus Lamb Of God was aan het spelen en bijna niemand (ik ook niet) vond ze goed want niemand stond bijna aan het podium xD na enkele biertjes begon dan uiteindelijk COB daar had ik wel eigelijk meer van verwacht want hun optreden was eigvelijk best wel zwak, ze speelden al hun nummers zo snel dat er echt geen ritme inzat en ze hebben follow the reaper niet gespeeld T_T, eigelijk kwamen ze pas op gang tijdens Lake Of Bodom(het laatste nummer  ) en dan was het pauze en ging ik was sociolizen met vreemde mensen (ik kreeg pringles enzo aangeboden) xD en ik kocht een slayer t-shirt  en dan ging ik helemaal vanvoor aan het hek staan en begon in flames en zij waren echt fucking goed (en grapppig xD) wel vreemd dat ze tijdens de show hun zweet telkens afveegde aan handdoekjes O_o mja =p (daar heb ik foto's van trouwens xD) en ja dan was het weer pauze =p en daarna begon slayer en ik stond terug aan het hek, slayer was echt perfect om de avond af te sluiten  ik heb er geen woorden voor =p en op het einde van het concert gooide tom araya een pick naar me maar hij viel voor het hek en de security gast gaf hem aan de kerel naast mij T___T dat was het tragische einde van het concert =p mja op dat na was het concert echt zalig =)
 bij ons was lamb of god er niet eens...en thine eyes bleed miste we opzettelijk xD
maar wel hip hoor =]
en balen van die pick |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 12th, 2006 at 03:37pm I've got a jar of dirt:wist je dat the zymotics een live cd hebben  dat is heeel erg stoer |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 13th, 2006 at 02:59am The minority!:I've got a jar of dirt:wist je dat the zymotics een live cd hebben  dat is heeel erg stoer cool! |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 13th, 2006 at 03:07am Steffie:The minority!:I've got a jar of dirt:wist je dat the zymotics een live cd hebben  dat is heeel erg stoer cool! iid!
wist je dat ik weer vrijgezel ben |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 13th, 2006 at 10:38am Fear & Regret.:
wist je dat ik weer vrijgezel ben
waarom  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 13th, 2006 at 12:02pm Fear & Regret.:Steffie:The minority!:I've got a jar of dirt:wist je dat the zymotics een live cd hebben  dat is heeel erg stoer cool! iid!
wist je dat ik weer vrijgezel ben wow shit echt waar? en jullie waren zo lang bij elkaar |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 13th, 2006 at 01:29pm Green Day meisje:Fear & Regret.:
wist je dat ik weer vrijgezel ben
waarom 
omdat het uit is.
mijn relatie werkte niet meer.  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 13th, 2006 at 01:47pm hadden jullie veel ruzie ofzo? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 13th, 2006 at 01:58pm ja. hij liet neit veel van zich weten. of het gebeurde dat hij ging komen eten en toen net voor het eten zei ie dat ie niet ging komen omdat het te kou was om te fietsen?  zoiets doe je toch niet. mn ouders hadden extra eten gehaald. en volgende maand verhuist ie en dan kan ie helemaal al niet meer vaak komen. dat vind ik dan nog het ergste van al. blijkbaar hield hij niet van mij zoals ik van hem hield. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 13th, 2006 at 02:13pm aaaaw  |