Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 3rd, 2007 at 06:04am wist je dat ik the used heb gezien en dat het helemaal compleet zieke shit was  en dat bert in mijn gezicht gespuugd heeft  zo dichtbij stonden we :E |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 3rd, 2007 at 07:07am klinkt geweldig xd |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 3rd, 2007 at 02:42pm Sally godverdomme:wist je dat ik the used heb gezien en dat het helemaal compleet zieke shit was  en dat bert in mijn gezicht gespuugd heeft  zo dichtbij stonden we :E Gaafheid  ik wou ook daar heen ;_;
en ew @ bert XD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 4th, 2007 at 09:40am wist je dat ik hyves heb gemaakt in een bui van verveling, en dat ik al 1 vriend heb
das al bijna net zoveel als op myspace  XD |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | June 4th, 2007 at 11:36am wat is je dinges, dan voeg k je toe  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 4th, 2007 at 01:14pm *heb je gevonden*  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 4th, 2007 at 01:21pm bernadette-90
jeuj vrienden erbij =] |
Anne.nas Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: 34 Gender: Female Posts: 67 | June 5th, 2007 at 09:40am Loop nou niet TE hard van stapel |
Anne.nas Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: 34 Gender: Female Posts: 67 | June 5th, 2007 at 12:15pm My Chemical Romance wordt op www.mojo.nl zo genoemd XD:
"De emocore band uit New Jersey"
en de Red Hot Chili Peppers moeten hun live reputatie hoog houden ..:
"De band heeft een ijzersterke live reputatie hoog te houden"
Tja... of dat het klopt..XD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 6th, 2007 at 03:39am WTF die zijn gek RHCP is neit goed live
MCr is neit emo
MCR was hiiiiiiiiiiiip 
Billy Talent ook! =]
werd keistreng op cameras en telefooncamera's gecontroleerd O_o
maar ik heb foto's en filmpjes maar die zijn wazig ;_; |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 6th, 2007 at 06:42am ik zou liever naar air traffic dan naar billy talent op werchter  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 6th, 2007 at 09:51am O_o
sick =P
nah air traffic is ook best hip |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 6th, 2007 at 11:45am VoicesOfViolence:Sally godverdomme:wist je dat ik the used heb gezien en dat het helemaal compleet zieke shit was  en dat bert in mijn gezicht gespuugd heeft  zo dichtbij stonden we :E Gaafheid  ik wou ook daar heen ;_;
en ew @ bert XD
nee man twas sexy xD ik heb er een filmpje van gevonden en op mijn hyves gezet 
ik ben nu echt héééééélemaal obsesief door die lui  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 6th, 2007 at 12:39pm ik draai de laatste tijd ook uberveel the used ..ze zijn hip
ooh op je hyves....-gaat kijken- xD
MCR(frank) was ook sexy gisteren 
vooraan komen was keisimpel
op t moment dat iedereen springt spring je zo tussen die ukken door xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 6th, 2007 at 12:56pm En hoe was het!!!??^ |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 6th, 2007 at 01:19pm keivet!
eerst paramore maar heb k maar half gezien en is niet mijn ding
toen billy talent en dat was zomgzcool maar van die bitches om ons heen riepen steeds dat ze weg moesten, en ik stond daar heel hyperatief mee te doen xD
toen kwam MCR en t was echt te vet, maar t publiek was best dom (tja t was tmf presents  ) en bij mcr liepen we ff om publiek heen en liepen zo weer naar voren aan de andere kant, ging zo makkelijk, ik voelde me af en toe echt groot daar. allemaal midgets  , maar er was wel een zon lompe gast die wel ouder en groter was als wij en die knalde mn zn schouder tegen mijn kaak..verder was t maar zwak publiek..  ...met springen kwam je makkelijk tussen al die mensen door. dus op een gegeven moment stond ik bijna helemaal vooraan zonder er echt moeite voor te doen...was wel jammer dat de camera's van die waar ik mee was afgepakt waren want hadden keivette foto's kunnen maken, maar ze waren heel streng ze namen ook keiveel telefoons in ...maarja ik had mn telefoon nog wel en ik heb redelijke foto's en filmpjes, mss maar beter ook want anders krijg je t concert niet eens mee  op een zon filmpje gaat er zon arm de lucht in op t moment dat Gerard zn hoofd naar achter doet dus lijkt net of ie in zn gezicht werd gemept  . en frank met lang haar is nog  er als met kort (vind ik dan xD) mja genoeg kansloos teenie gelul...ze speelden echt goed, maar wel stom dat ze geen nummers van..bullets...spelen..vorige keer deden ze dat wel maar dat was omdat tbp nog niet uit was...dit keer was t wel een redelijk lang optreden. en t was gewoon cool!
 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 6th, 2007 at 01:22pm wow ik typ ongemerk veel smilies XD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 6th, 2007 at 01:50pm zomg vet verslag  vrij veel  's ja, maar klinkt ubercool, beter toch dat het zo'n gaar publiek was, kon jij lekker vooraan gaan staan. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 6th, 2007 at 02:24pm we best of you gaan spelen op het optreden van 22 juni!! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 6th, 2007 at 02:29pm woot voor foot fighters |