Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 5th, 2008 at 05:08am Woohdih, ik heb whatsername gevonden, ik ben zo goed  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 5th, 2008 at 08:44am jeuj voor jou ^
wist je dat www.seeklyrics.com heel grappige vertalingen van liedjes heeft xD
Resentment gebouw, u heeft ons leven in de wachtstand geplaatst
en ik ben gonna take u uit |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 7th, 2008 at 06:54am Wat overblijft, maar een deel van de dwerg grootte bezuinigingen
Dwerg grootte bezuinigingen
Vooral A FUCKING mes!
xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | March 7th, 2008 at 06:24pm ftw 
klopt bijna  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 27th, 2008 at 04:20pm wist je dat
- mijn pa de enigste foto's die ik met men vriend had gedeleted heeft 
- we gisteren 8 maand samen waren (ik en men vriend, niet men pa  )
- GSB leeg is de laatste tijd |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 27th, 2008 at 04:45pm -jammer maar maak nieuwe foto's dan =]
- jeuj voor jullie
- ja viel mij ook al op =[
wist je dat: de lowlands line up al best wat leuke namen heeft, maar t is nog lang niet zon goede line up als die van pukkelpop (Thrice, A Wilhelm Scream, LTJ, Klaxons DJ Set) ;_; |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 28th, 2008 at 08:10am VoicesOfViolence:
wist je dat: de lowlands line up al best wat leuke namen heeft, maar t is nog lang niet zon goede line up als die van pukkelpop (Thrice, A Wilhelm Scream, LTJ, Klaxons DJ Set) ;_;
- volgens mij heeft iedereen tegenwoordig een leven hier
hm suckt wel :/ maarja zolang er toch maar ook leuke bands naar lowlands komen zeker  , de line-up kan nooit perfect zijn |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 28th, 2008 at 09:47am Nuclear Winter:VoicesOfViolence:
wist je dat: de lowlands line up al best wat leuke namen heeft, maar t is nog lang niet zon goede line up als die van pukkelpop (Thrice, A Wilhelm Scream, LTJ, Klaxons DJ Set) ;_;
- volgens mij heeft iedereen tegenwoordig een leven hier
hm suckt wel :/ maarja zolang er toch maar ook leuke bands naar lowlands komen zeker  , de line-up kan nooit perfect zijn
-iedereen behalve ik =]
ja klopt maar ik hoop op nog iets vets...maar dit weekend komen er wss nieuwe namen..ivm pinkpop enzo |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 29th, 2008 at 11:37am wist je dat mensen vaak vooroordelen hebben over mij gewoon omdat ik world of warcraft speelde  dat wordt echt direct gelijk gesteld aan no-lifer .. en dat terwijl ik altijd het spel met mate heb gespeeld en er nooit obsessief mee bezig ben geweest. zelfs al steek je veel tijd in world of warcraft, dan is dat toch die persoon zijn zaak..je moet eigelijk zelfs veel op WoW zitten als je echt goed wilt worden, dusja het kan zelfs beschouwd worden als een hobby. maar natuurlijk vindt iedereen weer dat zoiets is voor nerds zonder leven.  je mag zelfs niet zeggen dat je goed ben in dit of dat in WoW, want dan zeggen ze je toch enkel van 'ja daar moet je trots op zijn hoor..-_-'. vaak hebbben die mensen zelfs nog nooit WoW gespeeld, dus ik vind echt dat ze er dan niet mogen over oordelen en zeker geen mensen die wow spelen in het hokje steken van ubernerd zonder leven. er zijn namelijk ook mensen met een deftige relatie en vrienden die zoiets spelen, maar dan niet in grote hoeveelheden. best wel zonde allemaal als je het mij vraagt, iedereen blijft maar die stomme cliché's geloven en opmerkingen maken. ik ben het echt beu en heb het gehad met die mensen! laat ieder toch zijn zin doen, ik doe er zelfs niemand mee kwaad. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 30th, 2008 at 08:17am Vervelend^.
Toevallig zaten er begin van afgelopen schooljaar 3 mensen in mijn rij die WoW speelden en alle 3 geen normaal sociaal leven hebben, dus ik snap waar t vooroordeel vandaan komt.
Zelf speel ik een spel dat nog veel triester is (maplestory), althans dat denk ik want ik heb Wow nog nooit gespeeld.
Maar dat speel ik ook maar af en toe, niet als leven ofzo (dan zou ik na 2 jaar ook wel beter zijn geweest dan lvl30) |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | May 30th, 2008 at 03:10pm Ik ben niet zo thuis in dat soort spellen, maar ik heb eigenlijk niet zo'n vooroordelen. Ik heb ook wel documentaires gezien over mensen die niet meer eten en slapen en alleen maar WoW spelen. Maar goed, ik vind het meer dan logisch dat er ook een hele hoop mensen zijn die het spel gewoon met mate spelen. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 31st, 2008 at 11:26am VoicesOfViolence:Vervelend^.
Toevallig zaten er begin van afgelopen schooljaar 3 mensen in mijn rij die WoW speelden en alle 3 geen normaal sociaal leven hebben, dus ik snap waar t vooroordeel vandaan komt.
Zelf speel ik een spel dat nog veel triester is (maplestory), althans dat denk ik want ik heb Wow nog nooit gespeeld.
Maar dat speel ik ook maar af en toe, niet als leven ofzo (dan zou ik na 2 jaar ook wel beter zijn geweest dan lvl30)
mja ik je hebt inderdaad mensen die te hard opgaan in zo'n spel, maar dat heb je ook met bv. hobbies. ik ken sommige mensen die zelfs geen tijd meer hebben om te leren, weg te gaan met vrienden, te ontspannen.. dankzij hun hobby maar dat wordt dan vaak als 'ok' beschouwt maar hardcore WoW spelen dan weer niet.. ok ik snap dat er wel wat extreme gevallen zijn maar je kan niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Steffie:Ik ben niet zo thuis in dat soort spellen, maar ik heb eigenlijk niet zo'n vooroordelen. Ik heb ook wel documentaires gezien over mensen die niet meer eten en slapen en alleen maar WoW spelen. Maar goed, ik vind het meer dan logisch dat er ook een hele hoop mensen zijn die het spel gewoon met mate spelen.
ja ik heb die documentaires ook gezien, best wel zielig voor zo'n mensen, maar het is gewoon zo dat niet iedereen zichzelf in de hand kan houden.. (niet alleen met het spelen van games, denk ook maar aan situaties waar mensen (vooral jongeren dan) te vaak uitgaan (ze kunnen voor hunzelf daarop geen beperkingen leggen of vinden dit moeilijk) en daardoor hun schoolwerk verwaarlozen, te veel drinken, etc. zij kunnen hun dan niet op die vlakken in de hand houden, meer mensen hebben wel zoiets.) dit wordt allemaal dan meer geaccepteerd dan bv. hardcore gamen naar mijn mening.. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 2nd, 2008 at 05:42am ik vond de south park aflevering over WoW wel echt cool |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 2nd, 2008 at 12:07pm haha ja :' ) enkel wat foutjes in de aflevering maar kom. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 21st, 2008 at 03:40pm wist je dat ik naar Cloudburst Festival ga en ik er Amenra en Freaky Age ga zien (crappy groep maar damn die zanger  ) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 22nd, 2008 at 06:46am KLJ Zomerfuif was zalig!
het wordt weer een zomer om te feesten! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 22nd, 2008 at 08:31am inderdaad
volgende week Graspop
dan Arts & Music 008 waarschijnlijk (aux raus =D)
Nijmeegse zomerfeesten
en dan Lowlands <33 |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 24th, 2008 at 03:54am feestje van matthias
Werchter
Farm West party
Frankrijk
Beach party
Movie night
... |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 05:00am 3 dagen Graspop: Opeth ♥
rondreis door Amerika: 3 weken
Gentse Feesten: blackmetal.be feesje ginder
Legacy Fest: Heidevolk !
+ met veel mensjes afspreken ^_^ |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 24th, 2008 at 09:10am Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook. |