Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 24th, 2008 at 10:00am cool, ik wil ooit ook nog eens naar Amerika
VoicesOfViolence:inderdaad
volgende week Graspop
dan Arts & Music 008 waarschijnlijk (aux raus =D)
Nijmeegse zomerfeesten
Edit: zou bijna weekje Portugal vergeten xD
en dan Lowlands <33 |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 11:10am Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
ik vertrek 30 juni en ga o.a. naar san francisco, moab, death valley, salt lake city, yellowstone, las vegas en grand canyon ^_^ (we hebben dus ongeveer iedere dag een ander hotel en reizen van plek tot plek met een gehuurde auto (: ) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 24th, 2008 at 11:14am Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
ik vertrek 30 juni en ga o.a. naar san francisco, moab, death valley, salt lake city, yellowstone, las vegas en grand canyon ^_^ (we hebben dus ongeveer iedere dag een ander hotel en reizen van plek tot plek met een gehuurde auto (: )
Voor hoelang ga je?? |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 11:17am Ryan Ross.:Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
ik vertrek 30 juni en ga o.a. naar san francisco, moab, death valley, salt lake city, yellowstone, las vegas en grand canyon ^_^ (we hebben dus ongeveer iedere dag een ander hotel en reizen van plek tot plek met een gehuurde auto (: )
Voor hoelang ga je??
net geen 3 weken (: |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 24th, 2008 at 12:17pm Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
Tof ik ga 8 juli en dan ongeveer hetzelfde. ;D Ook San Francisco, Las Vegas en Grand Canyon onder andere. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 12:42pm Adrian Mayfield:Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
Tof ik ga 8 juli en dan ongeveer hetzelfde. ;D Ook San Francisco, Las Vegas en Grand Canyon onder andere.
cool
de kans is klein maar..als ik je zie zal ik eens zwaaien  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 24th, 2008 at 02:05pm Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
Tof ik ga 8 juli en dan ongeveer hetzelfde. ;D Ook San Francisco, Las Vegas en Grand Canyon onder andere.
cool
de kans is klein maar..als ik je zie zal ik eens zwaaien  Ja ik dus ook.  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 25th, 2008 at 06:10am Nuclear Winter:Ryan Ross.:Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Tof waarheen ga jij in Amerika? Ik ga 8 juli ook.
Voor hoelang ga je??
net geen 3 weken (:
wow
Ik ging maar een klein weekje 
En we hebben een noodlanding gemaakt  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 25th, 2008 at 08:00am Ryan Ross.:wow
En we hebben een noodlanding gemaakt 
Echt? Dat lijkt me doodeng.  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 25th, 2008 at 01:07pm Adrian Mayfield:Ryan Ross.:wow
Echt? Dat lijkt me doodeng. 
haha, noodlandingen zijn echt grappig als mensen zitten te panikeren 
kheb 't zelf ook al 2x voorgehad
dan ziet ge van die mensen 'aaaah ik ga dood  ' (': |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 26th, 2008 at 04:38am Nuclear Winter:Adrian Mayfield:Ryan Ross.:wow
haha, noodlandingen zijn echt grappig als mensen zitten te panikeren 
kheb 't zelf ook al 2x voorgehad
dan ziet ge van die mensen 'aaaah ik ga dood  ' (': Ja, dat zou ik dan dus ook denken. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 26th, 2008 at 07:00am ja ik ook...
ik ga dit jaar voor t eerst met t vliegtuig  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 26th, 2008 at 11:36am Spannend. Maar eigenlijk is het heel leuk. Waarheen ga je? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 26th, 2008 at 03:07pm inderdaad en dat hoop ik  ik ga naar Portugal =]
wist je dat: ik zaterdag iemands nummer kreeg maar ik niet durf te sms-en
aah te triest XD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 27th, 2008 at 02:55am Adrian Mayfield:Ryan Ross.:wow
Zo eng is het niet. Er was een motor stuk en ze wilden het niet riskeren om over de oceaan te vliegen, das al. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 27th, 2008 at 12:20pm Ryan Ross.:Adrian Mayfield:Ryan Ross.:wow
Zo eng is het niet. Er was een motor stuk en ze wilden het niet riskeren om over de oceaan te vliegen, das al. Oh ik zou duizend doden sterven als ik hoorde dat er een kapotte motor was.
En @ Bernadette: Gewoon sms'sen! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 27th, 2008 at 12:50pm ^ja same al hebben ze er dan meerdere (motoren)..
mijn pa keek eerst bijna elke dag 'Aircrash investigations' of 'Mayday mayday' dus ik vind t allemaal doodeng (al gebeuren er procentueel heeeeeel weinig ongelukken mee)
und yep ik deed sms'en |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 28th, 2008 at 07:17am Zo'n ding kan perfect vliegen met één motor minder |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 28th, 2008 at 11:06am I know, maar lijkt me toch geen fijn idee... |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 28th, 2008 at 11:41am Mij ook niet.
Oh examenfeestjes! Gisteren hadden we er een met het thema hippie. Zo tof. Overal van die zitjes met kussens in de tuin en jaren '60 muziek en waterpijpen enzo. |