Author | Message |
---|
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | IK EEN NIEUW GREEN DAY T-SHIRT ERBIJ HEB EN NET ONWIJS VEEL HEB GESHOPT  ..
k heb die rose xD girley zoo gaaf.. zelfs het t-shirt opzich vloekt al  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | wist je dat ik gisteravond naar de kaper ging want we gingen daar in de zaak jammen 
er stond zo van een drumstel en 4 gitaren en mn vader nam zn bas mee 
drummen is echt zwaar de shit!
k had op een gibson es gespeeld en op een gibson van elvis presley en op een fender stratocaster van eric clapton  |
Belle* Addict
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | Microwave furby:wist je dat ik gisteravond naar de kaper ging want we gingen daar in de zaak jammen 
er stond zo van een drumstel en 4 gitaren en mn vader nam zn bas mee 
drummen is echt zwaar de shit!
k had op een gibson es gespeeld en op een gibson van elvis presley en op een fender stratocaster van eric clapton 
 :  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | MellLoveBillieJoe:IK EEN NIEUW GREEN DAY T-SHIRT ERBIJ HEB EN NET ONWIJS VEEL HEB GESHOPT  ..
k heb die rose xD girley zoo gaaf.. zelfs het t-shirt opzich vloekt al  ik heb ook zon Roze 
maar mijne is donker dus vloekt niet
maar hij ownt wel |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | jullie hebben geluk! |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | wiejj! *rent rondje* |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | waarom ren je *rent mee* |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | omdat ik het kouder wil hebben..
het is heet!
*gaat harder rennen* |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | joh stop maar, daar krijg je het juist warmer van :p |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | okee *stopt met rennen* |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | koop een ventilator, hoe je hoofd onder de kraan, trek je kleren uit, ga in het noorden van Zweden wonen |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | ik hou het dan wel bij.. gewoon computeren!  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | Steffie:koop een ventilator, hoe je hoofd onder de kraan, trek je kleren uit, ga in het noorden van Zweden wonen
klinkt gezellig
zijn er eigenlijk nog vrijwilligers van mensen die naar het feest van tessa en nikkie (nee niet mijn feest het is alleen maar toevallig in mijn huis) willen, tijdens hemelvaart..op een donderdag  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | yep  & dat doe ik duss!  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Wist je dat ik aan het zoeken ben naar het topic waarin ik zei dat ik naar Pinkpop ga |
Belle* Addict
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | lastig, ik kan nooit iets terugvinden hier  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | nee er moet een zoekknopje zijn ofzo |