Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 27th, 2008 at 11:42am wist je dat: ik gisteravond wel kon janken.. Friendly Fires ging niet door..en nu komt er een nieuwe datum ;_;
hopen dat ik dan kan |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 27th, 2008 at 12:00pm aww das echt wel sucky  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 28th, 2008 at 11:56am idd.. maar ben nu over de schrik heen.. nu heb k nog 3 concerten om naar uit te kijken ipv 2 xD |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 28th, 2008 at 02:05pm woot ^_^ |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 30th, 2008 at 06:25am Wist je dat het sneeuwde?  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | December 1st, 2008 at 03:53am Lisa Cuddy:Wist je dat het sneeuwde?  jaaa
alleen is t allemaal weer weg  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 1st, 2008 at 09:00am Heb ik dit gemist?  waar was ik toen xD ?
Oh wacht, ik heb de hele dag op mijn kamer avatar gekeken
...
Wist je dat avatar stoer is 
Zuko is een gangster
En wist je dat Merel een hele hippe avater heeft  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | December 1st, 2008 at 09:01am jaa avatar weekend! 
kheb ook gekeken ^_^ |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 1st, 2008 at 01:12pm ik ook!! 
ik was van t weekend bij mn ma en die snapte er helemaal niks van
mijn moeder zo: "wat doet die aap erbij?"
welke? "Die met die pijl op zn hoofd" |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 1st, 2008 at 01:14pm wist je dat: er een nieuwe huisgenoot bij is hier... hij is ergens eind 40 schat ik
en die dude naast me is inde 30... kggg bejaardenhuis hier O_o |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 1st, 2008 at 01:48pm Wat een ongelofelijke nerds zijn wij zeg 
Wist je dat er ook een Avatar speelfilm trilogie komt  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | December 2nd, 2008 at 12:48am The Bears Are Coming:ik ook!! 
ik was van t weekend bij mn ma en die snapte er helemaal niks van
mijn moeder zo: "wat doet die aap erbij?"
welke? "Die met die pijl op zn hoofd"
wist je dat ik economie aan het herhalen ben xD |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | December 2nd, 2008 at 12:49am Sally godverdomme:Wat een ongelofelijke nerds zijn wij zeg 
Wist je dat er ook een Avatar speelfilm trilogie komt 
omg  awesome |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 2nd, 2008 at 09:07am Of heeeeel erg slecht, met
brad pitt als aang
en angelina jolie als katara
matt damon als sokka
orlando bloom als zuko
Met vreselijk slechte effecten enzo |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 2nd, 2008 at 03:00pm The Bears Are Coming:wist je dat: ik gisteravond wel kon janken.. Friendly Fires ging niet door..en nu komt er een nieuwe datum ;_;
hopen dat ik dan kan
There is a god and he fucking hates me:
stond vandaag wederom in Eindhoven (Dynamo dit maal):
Helaas heeft LostAlone gecancelled, vanwege een kapotte tourbus, en het missen van de boot richting Nederland. De show gaat gewoon door met 3 storeys high + Left + Ninezero. Mensen die een kaartje gekocht hebben via deze site, kunnen hun geld terug krijgen. Kom je vanavond toch langs, dan krijg je 4 euro terug. De show van Lost Alone in Rotterdam gaat gewoon door, doe ze de groeten!
ik kies steeds verkeerde show
FF gingen in tivoli wel door en in effenaar niet
LA gaan in dynamo niet door en in waterfront wel ;_; |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | December 3rd, 2008 at 02:47am Noh je hebt wel pech inderdaad! Buh |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 3rd, 2008 at 08:53am nog zoiets:
ik wou naar Late of the Pier in Doornroosje in januari, maar dat bleek niet te kloppen dus dat gaat ook niet door ;_;
ze komen wel 23 januari in de melkweg (oude zaal ofzo)
maar dan heb ik natuurlijk al Enter Shikari
murphys law to the max =[
edit: en volgens de myspace van LostAlone had k mn kaartje van gisteren ook morgen in Rotterdam kunnen gebruiken -_- (al was waterfront iets duurder) maar nu heb k kaartjes al ingeruild voor ticketprijs (dus servicekosten ben k kwijt) |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 3rd, 2008 at 08:56am Sally godverdomme:Of heeeeel erg slecht, met
brad pitt als aang
en angelina jolie als katara
matt damon als sokka
orlando bloom als zuko
Met vreselijk slechte effecten enzo
haha
wie als toph?
xD |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 3rd, 2008 at 09:35am aaahm lindsey lohan
wist je dat ik dit heb opgeschreven in 1 van mijn verwerkingsopdrachten:
Op de dag van de literatuur heb ik onderandere Ronald Giphart bezocht. het boek dat ik van hem graag wil gaan lezen is 'Phileine zegt sorry'. Phileine zegt sorry wil ik eigenlijk al langer lezen maar koos toch altijd voor andere boeken, maar nu ik deze schrijver bezocht heb wil ik het toch eindelijk maar eens echt gaan lezen ook. Daarnaast heb ik ook René Appel ontmoet. het boek dat ik van hem graag zou lezen is 'De Derde Persoon'. Dit boek wil ik graag lezen omdat het me een erg spannend boek lijkt.
En toen dacht ik: 'wow heb ik ronald giphart ontmoet?!?!'
Maar toen herinnerde ik me dat ik op die dag be ngaan winkelen en maar iets opgeschreven heb 
..Maar ik heb toen wel best mooie schoenen gekocht en bij de burger king gegeten! |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | December 3rd, 2008 at 11:57am Sally godverdomme:aaahm lindsey lohan
wist je dat ik dit heb opgeschreven in 1 van mijn verwerkingsopdrachten:
Op de dag van de literatuur heb ik onderandere Ronald Giphart bezocht. het boek dat ik van hem graag wil gaan lezen is 'Phileine zegt sorry'. Phileine zegt sorry wil ik eigenlijk al langer lezen maar koos toch altijd voor andere boeken, maar nu ik deze schrijver bezocht heb wil ik het toch eindelijk maar eens echt gaan lezen ook. Daarnaast heb ik ook René Appel ontmoet. het boek dat ik van hem graag zou lezen is 'De Derde Persoon'. Dit boek wil ik graag lezen omdat het me een erg spannend boek lijkt.
En toen dacht ik: 'wow heb ik ronald giphart ontmoet?!?!'
Maar toen herinnerde ik me dat ik op die dag be ngaan winkelen en maar iets opgeschreven heb
..Maar ik heb toen wel best mooie schoenen gekocht en bij de burger king gegeten!
 |