Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ik eet pepermuntstok |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | hebben jullie die op de kermis gehaald? |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | in rotterdam, het is een grote
 bah |
Belle* Addict
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik gisteren naar novarock ging en dat het super was.
we stonden zo op de guestlist van Cream&Spices en eerst mochten we niet binnen en dan weer wel en dan weer neit en dan ik alleen en toen hebben we Steven gebeld, de gitarist van C&S en toen kwam er zo'n madamke en ze gaf julie een all areas bandje en ik had ene gewoon en toen mocht ik geen all areas en toen moesten we de hele tijd rondlopen om eentje te krijgen. eerst zijn we dan naar C&S gaan kijken en hadden we blaadjes mee met Stagedive? op en steven moest zo lachen dat hij zich moest omdraaien op het podium. en Tom de bassist was jarig en we schreven dan happy birthday en vat voor je verjaardag op. en toen zei tom van liever niet. en toen ging julie backstage om handtekeningen. toen hebben we nog twee uur rondgelopen en ben ik dan de backstage in gesmokkeld, maar hebben ze me gesnapt. gelukkig stond steven daar en moest ie weg, kreeg ik z'n all areas bandje. en toen begon het feest! we hebben dan veel handtekeningen gevraagd en bij de vips naar toilet geweest!
bij gorki stonden we op de derde rij met een blaadje 'we collect drumsticks and plectrumùs' en luc de zanger vroeg dan ons blaadje op het podium en hij las dat we plectrums verzamelden, maar hij zei dat hij geen engels verstond en hij verfrommelde het, maar hij gooide een plectrum, een kilometer van ons vandaan. toen hebben we mia in de frontstage beleefd. daarna gingn we naar de back om een handtekening en kregen we een plectrum van luc devos. hormonia trad dan om een echte kutgroep. dus hebben we de hele tijd in de back gelopen en moest luc ook naar de w<c waar wij waren  .
daarna kwam janez detd dan en we stonden op de eerste rij. en we hebben al zijn liejdes meegebruld zo en nikolas de zanger wees een keer naar mij en keek ook veel mijn richting op. en hij zong ook een stukje killing in the name of!
het was dan afgelopen, die fucking show, we waren kapot gezweet van het jumpen, vlug de back in. moesten we wachten voor hun kot, nam zijn vriendin ons mee naar binnen, kregen we veel handtekeningen en mochten we op de foto. hij zei ook tegezn ons dat we heel goed hadden meegzongen op de eerste rij, hij hij had ons herkend man  . en dan sioen in de front, met daarna ook een handtekening en ook eentje van de zangeres van krezip. een nooit te vergeten dag zou ik zo zeggen!!
fotos komen later  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | twas lennarts laatste optreden man  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | kan ik ben niet echt een janez death fan  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | janez detd fucking rules |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik zal maar zwijge omdat ik (bijna) iedereen zijn mening respecteer  |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | wist je dat, er een hele grote spin in mn kamer is!  |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | oh wacht.. het valt toch wel mee, t'is een kleine. |
The Bears Are Coming Basket Case
maar had krezip maar overgeslagen 
die sucken te erg
ik wil die jaquelien ofzo slaan xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | hehe toen moesten we weg als ze optraden |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | wist je dak deze tering computer haat!
ik kan nu liedjes luisteren.. 1 internet ding open zetten & met hooguit 2 mensen praten op msn.. alsk meer open zet.. TRIPT IE!  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
The Bears Are Coming Basket Case
vergeet de oordoppen niet xD

hopen dat Kiedis(?) zanglessen heeft genomen  |
Belle* Addict
Greenzzz Falling In Love With The Board
vergeet de oordoppen niet xD

hopen dat Kiedis(?) zanglessen heeft genomen 
ja idd  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | wist je dat rhcp in humo staan  |