Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 10th, 2006 at 07:10am Spiritual Eclipse:Unholy Alliance was echt fucking uber pwnage!!!!
eerst kwamk er zo binnen een half uur te laat door de fille :/ en miste Thine Eyes Bleed dus Lamb Of God was aan het spelen en bijna niemand (ik ook niet) vond ze goed want niemand stond bijna aan het podium xD na enkele biertjes begon dan uiteindelijk COB daar had ik wel eigelijk meer van verwacht want hun optreden was eigvelijk best wel zwak, ze speelden al hun nummers zo snel dat er echt geen ritme inzat en ze hebben follow the reaper niet gespeeld T_T, eigelijk kwamen ze pas op gang tijdens Lake Of Bodom(het laatste nummer  ) en dan was het pauze en ging ik was sociolizen met vreemde mensen (ik kreeg pringles enzo aangeboden) xD en ik kocht een slayer t-shirt  en dan ging ik helemaal vanvoor aan het hek staan en begon in flames en zij waren echt fucking goed (en grapppig xD) wel vreemd dat ze tijdens de show hun zweet telkens afveegde aan handdoekjes O_o mja =p (daar heb ik foto's van trouwens xD) en ja dan was het weer pauze =p en daarna begon slayer en ik stond terug aan het hek, slayer was echt perfect om de avond af te sluiten  ik heb er geen woorden voor =p en op het einde van het concert gooide tom araya een pick naar me maar hij viel voor het hek en de security gast gaf hem aan de kerel naast mij T___T dat was het tragische einde van het concert =p mja op dat na was het concert echt zalig =)
 |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 10th, 2006 at 10:30am las ik al 
en vandaag geen school, bastard!  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 10th, 2006 at 10:36am ik heb gewoon even gespijbeld  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 10th, 2006 at 10:42am dacht ik al  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 10th, 2006 at 11:25am dan kan jij goed denken  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 10th, 2006 at 11:58am een klein beetje maar 
maar ik heb veel fantasie  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 11th, 2006 at 11:19am Spiritual Eclipse:Spiritual Eclipse:Unholy Alliance was echt fucking uber pwnage!!!!
eerst kwamk er zo binnen een half uur te laat door de fille :/ en miste Thine Eyes Bleed dus Lamb Of God was aan het spelen en bijna niemand (ik ook niet) vond ze goed want niemand stond bijna aan het podium xD na enkele biertjes begon dan uiteindelijk COB daar had ik wel eigelijk meer van verwacht want hun optreden was eigvelijk best wel zwak, ze speelden al hun nummers zo snel dat er echt geen ritme inzat en ze hebben follow the reaper niet gespeeld T_T, eigelijk kwamen ze pas op gang tijdens Lake Of Bodom(het laatste nummer  ) en dan was het pauze en ging ik was sociolizen met vreemde mensen (ik kreeg pringles enzo aangeboden) xD en ik kocht een slayer t-shirt  en dan ging ik helemaal vanvoor aan het hek staan en begon in flames en zij waren echt fucking goed (en grapppig xD) wel vreemd dat ze tijdens de show hun zweet telkens afveegde aan handdoekjes O_o mja =p (daar heb ik foto's van trouwens xD) en ja dan was het weer pauze =p en daarna begon slayer en ik stond terug aan het hek, slayer was echt perfect om de avond af te sluiten  ik heb er geen woorden voor =p en op het einde van het concert gooide tom araya een pick naar me maar hij viel voor het hek en de security gast gaf hem aan de kerel naast mij T___T dat was het tragische einde van het concert =p mja op dat na was het concert echt zalig =)

vette shit  wel balen van die pick, bitches |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 11th, 2006 at 11:50am Green Day meisje:Spiritual Eclipse:Spiritual Eclipse:Unholy Alliance was echt fucking uber pwnage!!!!

vette shit  wel balen van die pick, bitches
inderdaad :/ maar die kerel die de pick kreeg was 1m90 oofzo dus ik had geen zin om met hem boel te zoeken  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 11th, 2006 at 12:05pm hahahaha  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 11th, 2006 at 12:10pm |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 11th, 2006 at 12:34pm coole foto's lore!  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 11th, 2006 at 01:03pm I've got a jar of dirt:coole foto's lore! 
jouw locatie ownt xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 12th, 2006 at 06:12am dankje  |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | November 12th, 2006 at 06:13am Timmy!!!!  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 12th, 2006 at 06:15am Stem op Timmy! |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 12th, 2006 at 08:57am coole foto's!
euhm wie is Timmy? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 12th, 2006 at 09:05am Timo van in spring. [top stars bij jullie] |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 14th, 2006 at 03:27am |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 14th, 2006 at 11:27am gave fotos  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 14th, 2006 at 01:18pm wee! |