Wat denk jij?

AuthorMessage
Michael Valentine
Falling In Love With The Board
Michael Valentine
October 7th, 2006 at 07:16am
extreem Laughing

ik heb iets veel romantischer gedaan ~~
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
October 7th, 2006 at 07:56am
ooohja?
Effy
Addict
Effy
October 7th, 2006 at 08:04am
vertel vertel ~~
Effy
Addict
Effy
October 7th, 2006 at 08:04am
of wacht....weet ik het al? Laughing
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
October 7th, 2006 at 08:08am
ik niet Retard
Effy
Addict
Effy
October 8th, 2006 at 06:15am
Flesje Draaien

Het gaat over 3 gezellige meiden , die gaan flesje draaien.
Er gebeuren vreemde dingen.
Wil je weten wat ???
Lees dan maar verder.

lmfao lmfao lmfao lmfao lmfao
wat een modderfokking retards
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
October 8th, 2006 at 08:19am
Ik ga jullie vandaag wat meer vertellen over mijn lievelingsboek. De naam van het boek is Junkies en het is geschreven door Melvin Burgess. Het boek is voor het eerst uitgebracht in 1996 en heeft al verschillende prijzen gewonnen waaronder de Guardian Children’s Fiction Prize en de Carnegie Medal 1977.

In het eerste jaar hier op St- Rita kregen we een boekenlijst voorgeschoteld. Daarop stond o.a. dit boek op. Het boek sprak me wel aan omdat ik al eerder in dat schooljaar een werkje had gezien rond dit boek. Het was echt prachtig uitgewerkt en het maakte me nieuwsgierig naar de inhoud van het boek. Ik was al enkele keren naar de bibliotheek geweest om het boek te ontlenen maat tevergeefs, elke keer was het boek uitgeleend. Dit jaar vond ik mijn oude boekenlijst terug en herlas de korte inhoud van Junkies. Mijn interesse was meteen terug gewekt en enkele dagen later ging ik naar de bib om het boek te zoeken. Deze keer met resultaat. Ik griste het boek uit te rekken en begon erin te lezen en te lezen.

Na het boek een keer of drie het boek gelezen te hebben bleef ik nog altijd geboeid door het boek dankzij zijn realistische beschrijvingen over hoe ons lichaam en onze geest reageert op drugs. Ik vond het verhaal ook erg vlot geschreven, het is echt een boek dat je niet kan wegleggen en in één ruk uitleest. Een leuk extraatje aan het boek vond ik de kleine stukjes van verschillende songteksten die in het boek verwerkt waren. Dit komt waarschijnlijk omdat ik een grote muziekliefhebber ben van Punk uit de jaren 70’.

is dit een beetje goed? -_-
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
October 8th, 2006 at 08:23am
Cut-Throat:
Ik ga jullie vandaag wat meer vertellen over mijn lievelingsboek. De naam van het boek is Junkies en het is geschreven door Melvin Burgess. Het boek is voor het eerst uitgebracht in 1996 en heeft al verschillende prijzen gewonnen waaronder de Guardian Children’s Fiction Prize en de Carnegie Medal 1977.

In het eerste jaar hier op St- Rita kregen we een boekenlijst voorgeschoteld. Daarop stond o.a. dit boek op. Het boek sprak me wel aan omdat ik al eerder in dat schooljaar een werkje had gezien rond dit boek. Het was echt prachtig uitgewerkt en het maakte me nieuwsgierig naar de inhoud van het boek. Ik was al enkele keren naar de bibliotheek geweest om het boek te ontlenen maat tevergeefs, elke keer was het boek uitgeleend. Dit jaar vond ik mijn oude boekenlijst terug en herlas de korte inhoud van Junkies. Mijn interesse was meteen terug gewekt en enkele dagen later ging ik naar de bib om het boek te zoeken. Deze keer met resultaat. Ik griste het boek uit te rekken en begon erin te lezen en te lezen.

Na het boek een keer of drie het boek gelezen te hebben bleef ik nog altijd geboeid door het boek dankzij zijn realistische beschrijvingen over hoe ons lichaam en onze geest reageert op drugs. Ik vond het verhaal ook erg vlot geschreven, het is echt een boek dat je niet kan wegleggen en in één ruk uitleest. Een leuk extraatje aan het boek vond ik de kleine stukjes van verschillende songteksten die in het boek verwerkt waren. Dit komt waarschijnlijk omdat ik een grote muziekliefhebber ben van Punk uit de jaren 70’.

is dit een beetje goed? -_-

+Dit boek is zeker aan te raden aan mensen die houden van realistische verhalen. Het is zeer vlot geschreven dus een aanrader voor mensen die zowel traag als snel lezen.
Ik hoop dat mijn presentatie jullie wat heeft kunnen boeien. Bedankt voor jullie aandacht.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
October 8th, 2006 at 08:25am
voor mensen die niks beters te doen hebben nog meer: Mr. Green

Zondag 24 september ging ik naar de voorrondes van Eurokids, het Eurosongfestival voor kinderen.
Het begon allemaal in augustus toen mijn zus me vertelde dat zij en enkele van haar vriendinnen bij een van de kandidaten van Eurokids mocht dansen. Ik was direct dolenthousiast omdat ik wist hoe graag ze dit wou doen. Toen bleek dat we heel wat vrijkaarten kregen besloten ik, enkele vriendinnen en mijn ouders om voor Charlotte, mijn zus, te gaan supporteren. Enkele maanden verstreken en eindelijk was het zover ik ging mijn eigen zus zien, dansend op een schitterend podium tussen een heleboel bekende mensen. Eens aangekomen op de locatie van de opnamen kwamen we terecht in een ruimte voor de supporters van de kandidaten. Hoedjes, spandoeken en borden staken boven de menigte uit, eigenlijk voelde ik me best wel schuldig dat ik niets voor Nicolas, de kandidaat waarbij mijn zus danste, niets had gemaakt, maar enfin. Na een lange tijd wachten lieten de mensen van de security ons eindelijk binnenkomen in de zaal waar een groot podium stond. Ik en mijn vriendinnen werden begeleid naar een plekje vlak voor het podium en naast de bank van de juryleden. Razend enthousiast stonden we te wachten tot het spektakel ging beginnen. Na een opwarming met het publiek waren we er helemaal klaar voor. Eén voor één namen de juryleden plaats op hun zetel ook Ilse Van Hoecke en Jelle Cleymans waren van de partij en betraden het podium. Zij gaven ons nog enkele richtlijnen over wat we zeker niet mochten doen tijdens de opnamen. Toen was het grote moment was aangebroken en alle kandidaten van Eurokids werden op het podium geroepen om hun gezamenlijk lied onder begeleiding van zanger Gene Thomas voor te brengen. Na een daverend applaus gingen de kandidaten terug naar de ‘Green Room’ om even uit te rusten. Even later ging iedere kandidaat zijn of haar individudeel nummer zingen. De tweede kandidaat die optrad was Nicolas. Ik en mijn vriendinnen waren al helemaal opgevreten door de zenuwen Wanneer de dansers van Nicolas opkwamen lieten we ons helemaal gaan. We joelden ,dansten en probeerden de tekst mee te zingen. Het nummer kwam op zijn einde en er werd hartelijk geapplaudisseerd. Wat was ik trots op mijn zus ze had gedanst voor een groot publiek en miljoenen kijkers zonder ook maar één fout pasje te maken! Daarna kwamen en nog heel wat kandidaten aan bod waarvan de meerderheid echt wel sterk was. Na het optreden van alle kandidaten werd er een pauze ingelast, tijdens die pauze kon je stemmen op je favoriete kandidaat. Ik, mijn vriendinnen en ouders gingen terug naar de wachtruimte voor de supporters om iets te drinken. Terwijl haalden we onze GSM’s boven om te stemmen voor Nicolas. We waren gezellig aan het praten toen mijn oog viel op iemand die ik meteen herkende van op de televisie. Het was Jonas, de gitarist en zanger van de punkrockgroep X!nk. Ik trok mijn stoutste schoenen aan en vroeg hem of hij samen met mij op de foto wou. Hij zei onmiddellijk dat dat goed was en nam me eens stevig vast. Helemaal in de wolken keerde ik terug naar mijn vriendinnen en ouders. Even later zeiden de medewerkers van Eurokids dat het tijd was om terug naar de zaal te gaan. Eenmaal binnen moesten we een kwartiertje wachten voor het spektakel terug van start ging. Toen brak het hoogtepunt van de show aan: de punten werden bekend gemaakt! Na het tellen van de punten bleek dat de ‘Fireflies’ de hoogste score hadden behaalt. Maar gelukkig kreeg Nicolas de tweede plaats toegewezen. De supporters van Nicolas waren door het dolle heen, dit betekende immers dat hij naar de grote finale in Hasselt mocht gaan! Supergoedgezind verlieten we de zaal en zochten we mijn zus op om haar te feliciteren met haar geweldige dansprestatie. Met onze hele bende gingen we nog voor een laatste keer iets drinken in de bar. Net toen we van plan waren om naar huis te gaan zag ik Sander, de zanger/gitarist van de Fireflies voorbijlopen. Ik greep mijn kans en vroeg hem ook of zou willen poseren met mij op foto, hij stemde in en mijn vrienden nam een foto van ons. Toen de medewerkers van Eurokids begonnen op te ruimen en het vat bier in de bar op was besefte dat het misschien wel tijd was om naar huis te gaan. We gingen nog even dag zeggen tegen Nicolas en vetrokken dan zeer tevreden naar huis.
Greenzzz
Greenzzz
October 8th, 2006 at 10:01am
lmfao lmfao

ik denk.. dat tijdschrift is echt veel werk :/
Belle*
Addict
Belle*
October 8th, 2006 at 11:56am
morgen weer school! Crying or Very sad
Greenzzz
Greenzzz
October 8th, 2006 at 01:46pm
ik denk:.

wtf!! Shocked mn buurman is vanmiddag overleden! hij was aan het hardlopen en toen kreeg ie een hartinfarct Shocked
Belle*
Addict
Belle*
October 8th, 2006 at 02:38pm
volgend weekend misschien alca! Very Happy

[alca = alcazar .. discotheek]
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
October 8th, 2006 at 02:39pm
ik ben zo'n WoW n00b lmfao
gelukkige mag ik jan zen 10 day guest pass lenen Very Happy
Belle*
Addict
Belle*
October 8th, 2006 at 02:41pm
wtf?
Michael Valentine
Michael Valentine
October 9th, 2006 at 01:49am
no shit! weet je niet wat WoW is Shocked
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
October 9th, 2006 at 01:13pm
ik ook niet O_o

nu we bezig zijn met besprekingen..
mijn presentatie van het grote subculturen interview

In ons versierde klaslokaal hangen er foto’s en tekst op van de subcultuur ‘Emo’.
Sommigen onder jullie kennen die subcultuur waarschijnlijk niet, anderen hebben er vaak vooroordelen over. Ze denken dat Emo’s verwijfde janetten zijn. Maar niets is minder waar. In deze jeugdcultuur staat het jongenszijn wel ongeveer op gelijke hoogte met meisjeszijn.
Dit wil zeggen dat jongens evengoed make-up kunnen dragen, hun haar kunnen kleuren of hun gevoelens weergeven. Ze zien niet zoveel in het stoere machogedrag dat in andere culturen voorkomt.
Er wordt ook al eens gezegd dat er in de Emocultuur vaker homo’s voorkomen dan in andere culturen. Eigenlijk zijn er niet zoveel meer homo’s in de Emocultuur dan in andere culturen. Emo’s zullen er gewoon vlugger voor uitkomen.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen die de regel bevestigen.

De Emocultuur bevindt zich vooral nog in Amerika, maar begint ook hier zijn vormen aan te nemen in afgeleide vorm weliswaar.

Daarom interviewden wij Forever and a Day, een Emocore band uit het Antwerpse.
We laten de jongens nu even aan het woord in ons filmpje.

<Film>

We hopen dat iedereen het een beetje begrepen heeft, als er iets onduidelijk was mag je dat nu vragen.

Laten we alle hoofdpunten van de Emocultuur eens op een rijtje zetten.

1.Jongens = meisjes
2.Emo’s komen voor hun gevoelens uit
3.Emo’s dragen vaak bandshirts en all stars of vans.
4.Emo’s gaan vluggen naar een concert dan een fuif.
5.Hun vrienden behoren tot dezelfde cultuur [dat is bij alle jeugdculturen zo, denk ik]
6.Emo’s gaan hun gevoelens vaak uiten in teksten of tekeningen.
7.Muziek speelt een grote rol in de cultuur.

Zo, dit was ons interview.
We hopen dat je een aantal dingen hebt opgestoken.
Dank u voor jullie aandacht.

met een filmeke Very Happy
Belle*
Addict
Belle*
October 9th, 2006 at 02:51pm
ik denk: help ik raak mn stem kwijt!
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
October 9th, 2006 at 03:37pm
ik denk: