Author | Message |
---|
Yvonne. Falling In Love With The Board
 Age: 35 Gender: Female Posts: 5037 | December 2nd, 2006 at 04:31am "Wees eens zo blij over school!  "
ha. waarom? |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | December 2nd, 2006 at 04:50am Ik ben niet zo blij over school.
Ik bedoel; het is allemaal leuk & aardig dat wij naar school kunnen; maar wrom moeten die mensen mijn weekend altijd verpesten door mijn huiswerk te geven!  .. dats echt zo oneerlijk!
Maarja! |
Yvonne. Falling In Love With The Board
 Age: 35 Gender: Female Posts: 5037 | December 2nd, 2006 at 05:19am Zo denk ik er ook over.
Maar dat gesprek hadden mijn moeder en ik net.
Omdat een ontevreden kind ben, als ik niet naar de concerten ga, waar ik heen wil.
En daarom zei ze met een boze kop dat ik eens blij moet zijn met school. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 2nd, 2006 at 06:51am Terrorist:
jullie zijn allebei ubertof, en als gozers jullie niet leuk vinden is dat gewoon achterlijk |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 2nd, 2006 at 07:36am Satanrules666:Terrorist:
jullie zijn allebei ubertof, en als gozers jullie niet leuk vinden is dat gewoon achterlijk dat weten we wel 
we waren wat emo gisteren  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | December 2nd, 2006 at 09:03am Yvonne.:Zo denk ik er ook over.
Omdat een ontevreden kind ben, als ik niet naar de concerten ga, waar ik heen wil.
En daarom zei ze met een boze kop dat ik eens blij moet zijn met school.
ik vind school echt super leuk  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | December 2nd, 2006 at 09:05am ik vind school echt gaar.
Behalve als ik het naar me zin heb!  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 2nd, 2006 at 05:19pm ik vind school kut
nu haal ik eens achten negens en tienen en dan ben ik ineens een nerd
en n vuile gothic of n emo 
school is stom
huiswerk ook, en mensen op school zijn ook stom (behalve mn vrienden) |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 2nd, 2006 at 05:21pm Fear & Regret.:
en ik heb ook al masseel veel plezier met jou gehad hier. je reacties zijn pwnage. goh spontaan op een festival. das niet moeilijk. spontaan ops chool. das wa anders.
en ik ben ook nergens goed in 
ik denk dat spontaan zijn ook wel afhangt van of je je ergens op je gemak voelt of niet
en je kan echt wel iets! :] |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 3rd, 2006 at 07:26am merel mekker:Yvonne.:Zo denk ik er ook over.
ik vind school echt super leuk 
ja maar jij hebt een vervolgopleiding, en het is de bedoeling dat dat iets is wat je leuk vind, stomme opschepper 
ik vind school bagger, ik haaaaat duits, frans, aardrijkskunde (en dat is mijn fokking keuzevaaaak) en ga zo maar door xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 3rd, 2006 at 07:41am Satanrules666:merel mekker:Yvonne.:Zo denk ik er ook over.
ik vind school echt super leuk 
ja maar jij hebt een vervolgopleiding, en het is de bedoeling dat dat iets is wat je leuk vind, stomme opschepper 
ik vind school bagger, ik haaaaat duits, frans, aardrijkskunde (en dat is mijn fokking keuzevaaaak) en ga zo maar door xD ik haat t ook
maar k denk dat k na de havo
de IEMES (international event music and entertainment studies) ga doen
maar zeker weet k t nog niet...k heb tijd
das btw een opleiding in commerciele economie gericht op de muziekwereld =]
maar misschien vind k nog wel iets anders |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 3rd, 2006 at 03:13pm The minority!:Fear & Regret.:
en ik heb ook al masseel veel plezier met jou gehad hier. je reacties zijn pwnage. goh spontaan op een festival. das niet moeilijk. spontaan ops chool. das wa anders.
en ik ben ook nergens goed in 
ik denk dat spontaan zijn ook wel afhangt van of je je ergens op je gemak voelt of niet
en je kan echt wel iets! :]
das helemaal waar  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 3rd, 2006 at 03:15pm ik denk:
ik installeer msn op mn computer =]
en abandoned pools is cool |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 3rd, 2006 at 03:15pm ik denk: waauw mn niuewe boxen zijn gaaf  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | December 3rd, 2006 at 04:14pm ik denk: omg boxers zitten best lekker! xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 4th, 2006 at 09:44am ik denk. ew strings |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 4th, 2006 at 12:25pm ik denk, waarom verkoopt men eigenlijk niet normale onderbroeken? |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | December 4th, 2006 at 12:42pm normale onderbroeken to tha max  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 4th, 2006 at 01:27pm strings..jakkiebakkie
ik draag altijd van die wijvenboxers  die zitten lekker en ze hebben hele leuke |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | December 4th, 2006 at 02:36pm ik draag string!  |