CTRL + V
Author | Message |
---|---|
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | yow gelukkig maar en ik heb niks anders in mijn ctrl v |
Greenzzz Falling In Love With The Board ![]() Age: - Gender: - Posts: 8621 | http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=2735951&imageID=24606652&MyToken=1a32db86-0910-49c0-86f5-a66bef9447e4 |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | I've got a jar of dirt:gaaf maar bloed dat ding nou? brr |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | pain doesn't make you cry. www.nuo-extreme.tk zegt: heeeeeeey pain doesn't make you cry. www.nuo-extreme.tk zegt: das een lieke van devildriver Bring it! zegt: yoo pain doesn't make you cry. www.nuo-extreme.tk zegt: of is het maar toeval ? Bring it! zegt: en van Soul Fly xD Bring it! zegt: toeval pain doesn't make you cry. www.nuo-extreme.tk zegt: pain doesn't make you cry. www.nuo-extreme.tk zegt: en alls goe ? Bring it! zegt: ja zenne meu? . 1 dot,but it means alot. zegt: ook é . 1 dot,but it means alot. zegt: ma serieus da begon ier derstrak echt me bakke te regenen . 1 dot,but it means alot. zegt: ni normaal Bring it! zegt: mai ier is nog geen druppel gevallen Bring it! zegt: *is er . 1 dot,but it means alot. zegt: maaaaai gelukzak . 1 dot,but it means alot. zegt: omg . 1 dot,but it means alot. zegt: ik haat echt van die mensen . 1 dot,but it means alot. zegt: die tegen u beginnen te klappen als ge op afwezig sta Bring it! zegt: tja das t teken da ze ni wille prate . 1 dot,but it means alot. zegt: kweeni ma kvin da echt pokke irritant Bring it! zegt: ik doe da ook soms alsk bv efkes naart wc moet ofzo Bring it! zegt: ma nooit lang . 1 dot,but it means alot. zegt: nene . 1 dot,but it means alot. zegt: ik bedoel als ge zelf op afwezig sta hé . 1 dot,but it means alot. zegt: en als ze dan tege u beginne klappe Bring it! zegt: aah Bring it! zegt: dan negeerde die toch gewoon . 1 dot,but it means alot. zegt: moehahahahaha Bring it! zegt: allé tenzij da ze echt iets boeiend te zeggen ebbe . 1 dot,but it means alot. zegt: mja ma da gebeurd echt nooit bena Bring it! zegt: ik haat et echt als mensen echt niks intresanters als hallo en hoe ist te zeggen hebben . 1 dot,but it means alot. zegt: oewhlaaaaaa . 1 dot,but it means alot. zegt: *zoekt naar nieuwe openers* Bring it! zegt: Bring it! zegt: ma nee allé als da het enigste is wa ze zegge .. . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: der is niks mis met u openers hoor . 1 dot,but it means alot. zegt: wieeeeeee Bring it! zegt: boeiend nickname btw . 1 dot,but it means alot. zegt: kwetet . 1 dot,but it means alot. zegt: ontsproten uit mijn brein tijdens een spannende game seshion toen ik geownd werd door een andere player genaamd: DOT . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: xD Bring it! zegt: hip . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: hebt gij zo heel toevallig bring it van devildriver op uwe computer? . 1 dot,but it means alot. zegt: nop :! Bring it! zegt: spijtig mja . 1 dot,but it means alot. zegt: . 1 dot,but it means alot. zegt: kzal er is achter zoeken op mijn uber secret geheime plekken in het huis . 1 dot,but it means alot. zegt: (lees:mijn broer zijn kamer) Bring it! zegt: handig een broer met geoie muzieksmaak! . 1 dot,but it means alot. zegt: . 1 dot,but it means alot. zegt: grrrr . 1 dot,but it means alot. zegt: men broer heeftde grote pc inge . 1 dot,but it means alot. zegt: nomen . 1 dot,but it means alot. zegt: (game-pc) Bring it! zegt: . 1 dot,but it means alot. zegt: seg eey Bring it! zegt: wa? . 1 dot,but it means alot. zegt: oooh nikske . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: dan ist goe . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: yaaay ik ben kei content ik ga de woensdag een vriendin van mij terug zien diek al een jaar nimeer gezien heb ^_^ . 1 dot,but it means alot. zegt: aaah respect wie ? Bring it! zegt: valérie (engelbrecht) die kende wss ni Bring it! zegt: dies zo zalig echt zo'n gestoorde persoon zoals mij xD . 1 dot,but it means alot. zegt: oooh shittttttt . 1 dot,but it means alot. zegt: Bring it! zegt: eej eej niks tege mensen zoals me é .. Bring it! zegt: *mij . 1 dot,but it means alot. zegt: lalol . 1 dot,but it means alot. zegt: ma kzen is weg . 1 dot,but it means alot. zegt: wa gamen . 1 dot,but it means alot. zegt: cya Bring it! zegt: ok bye! |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | harm ga naar radioheblol.nl zegt: metal aan de macht harm ga naar radioheblol.nl zegt: en punk ook |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | http://artpad.art.com/?j4cjfc1jmv0c |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ma: 1 t/m 8 di: 1 t/m 3 5 t/m 8 wo: 2 t/m9 do: 1 t/m 8 vr: 4t/m 7 |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | http://cache.gettyimages.com/xc/57512249.jpg?v=1&c=MS_GINS&k=2&d=17A4AD9FDB9CF1939847EC77F5F8D1CEF2645D3B7A29C042 ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | The minority!:je rooster? vrijdag is relaxed |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Steffie:yup ja heb maar 4 vakken waaronder 1 uur gym ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | The minority!:dus maar 3 uur echt les... wiew relaxed |
<3Romance<3 Jackass ![]() Age: - Gender: - Posts: 1186 | :happybirthday |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | niks |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | pour tous les garçons qui aime les garçons pour toute les filles qui aime les filles pour tous les garçons ki aime les filles pour toute les filles qui aime les garçon merci bercy merci de votre tolérance (Nicola Sirkis) |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | Tom Araya |
Greenzzz Falling In Love With The Board ![]() Age: - Gender: - Posts: 8621 | The minority!: dat haar ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | http://www.youtube.com/watch?v=lC9SoqrjSKo |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | http://i42.photobucket.com/albums/e339/GimmeSomeYo/osm.jpg ily |
Effy Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | aaahw <33 Arthur I know what i want, and i say what i want and no one can take that away heeft verzonden 22-8-2006 17:02: haha ik denk dat ik wel kom |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | http://www.youtube.com/watch?v=uBo3giCZ-d4 Ouran High School Host Club |
Options
Go back to top
Go back to top