Author | Message |
---|
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 11th, 2006 at 01:16pm zomaar dat gesprek met fabian posten sal!!!! sleeeeeetje |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 11th, 2006 at 02:25pm Steffie:Fear & Regret.:Hallo!
Ik zou die twee kaartjes wel willen overkopen voor 40€ het stuk!
met vriendelijke groeten,
Hannelore kaartjes waarvoor? MUSE |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | December 12th, 2006 at 02:20am Fear & Regret.:Steffie:Fear & Regret.:Hallo!
Hannelore kaartjes waarvoor? MUSE  cool
en vette ava trouwens  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 12th, 2006 at 07:25am Steffie:Fear & Regret.:Steffie:Fear & Regret.:Hallo!
Hannelore kaartjes waarvoor? MUSE  cool
en vette ava trouwens  ze waren al doorverkocht ;_;
dankje  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 12th, 2006 at 07:46am Na uren zoeken en discussiëren, hadden we een lijstje. Vijf jongensnamen en vijf meisjesnamen. Allemaal beginnend met de letter S. Ik ben erg nieuwsgierig naar het geslacht. En ik zou het fijn vinden om ons kindje nu al een naam te geven. Dat is persoonlijker. En het schept een band. Ryan hangt het lijstje op aan het prikbord. Hij vindt het belangrijk dat we nu dagelijks met de namen geconfronteerd worden.
“Voor mijn kind is alleen het beste goed genoeg,” beweert hij.
Ik zit in de zetel te zappen. Ry komt achter me zitten. Hij neemt de zapper uit mijn handen en doet de tv uit. Nog voor ik kan protesteren, plaatst hij een natte zoen in mijn nek. Precies op mijn zwakke plek. Ik laat hem begaan. Hij heeft de wedstrijd al gewonnen al van voor hij begonnen is. Hij steekt plagend zijn tong in mijn oor. Ik bijt in zijn nek. Hij draait zicht wild om.
“Pas op!” gil ik en scherm mijn buik. Hij schrikt.
“Ik heb je toch geen pijn gedaan?” Zijn gezicht wordt lijkbleek.
“Nee, net niet. Gewoon een klein beetje voorzichtiger zijn.” Ik geef hem een kus op zijn wang. Hij kalmeert onmiddellijk.
Ik val in slaap terwijl Ry me een heerlijke massage geeft. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | December 12th, 2006 at 04:41pm Titel:
Recensies: |
hay lin Idiot
 Age: 34 Gender: Female Posts: 760 | December 14th, 2006 at 01:46am dakduuve
(Ja, ik heb dus nog steeds geen idee wat 't betekend. :S ) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 14th, 2006 at 07:32am dat ik durf? |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | December 14th, 2006 at 10:31am Empty! |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | December 14th, 2006 at 01:22pm hay lin:dakduuve
(Ja, ik heb dus nog steeds geen idee wat 't betekend. :S ) dakduiven? |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | December 15th, 2006 at 04:42am OMGWTFBBQ |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 15th, 2006 at 06:24am http://s110.photobucket.com/albums/n110/teamfrr/ryan%20ross/?action=view¤t=msg-116389376027.jpg |
hay lin Idiot
 Age: 34 Gender: Female Posts: 760 | December 16th, 2006 at 02:55pm http://www.ib-groep.nl/particulier/Informatie/Naar_het_hoger_onderwijs/s20_aanmelden_en_studiefinanciering.asp |
hay lin Idiot
 Age: 34 Gender: Female Posts: 760 | December 16th, 2006 at 02:56pm Steffie:hay lin:dakduuve
(Ja, ik heb dus nog steeds geen idee wat 't betekend. :S ) dakduiven?
Ik weet het niet. 
Ik denk dat het gronings is.
Ik kan heel goed gronings verstaan, maar lezen niet. En dit woord ken ik dan waarschijnlijk weer net niet. 
Tenzij het geen gronings is natuurlijk. |
Nathalie. Addict
 Age: 32 Gender: Female Posts: 11756 | December 16th, 2006 at 03:20pm Nathalie. You taste so sweet, but I can't eat the same thing everyday. zegt:
I think she is hiding something named BJ in her bedroom. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 16th, 2006 at 03:26pm mijn gitaarleraar was pieter van spring |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 16th, 2006 at 03:27pm hay lin:Steffie:hay lin:dakduuve
Ik weet het niet. 
Ik kan heel goed gronings verstaan, maar lezen niet. En dit woord ken ik dan waarschijnlijk weer net niet. 
Tenzij het geen gronings is natuurlijk.
dat ik durf? |
hay lin Idiot
 Age: 34 Gender: Female Posts: 760 | December 16th, 2006 at 03:35pm Fear & Regret.:hay lin:Steffie:hay lin:dakduuve
Ik weet het niet. 
dat ik durf?
Haha, misschien wel. 
Maar dan is het in ieder geval geen gronings als het dat betekend.  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 17th, 2006 at 07:02am hay lin:Fear & Regret.:hay lin:Steffie:hay lin:dakduuve
Ik weet het niet. 
dat ik durf?
Haha, misschien wel. 
Maar dan is het in ieder geval geen gronings als het dat betekend.  het is vlaams dialect yo
http://www.youtube.com/watch?v=-zYQ8zmfFV4&NR |
hay lin Idiot
 Age: 34 Gender: Female Posts: 760 | December 17th, 2006 at 07:43am Fear & Regret.:hay lin:Fear & Regret.:hay lin:Steffie:hay lin:dakduuve
Ik weet het niet. 
dat ik durf?
Haha, misschien wel. 
Maar dan is het in ieder geval geen gronings als het dat betekend.  het is vlaams dialect yo
http://www.youtube.com/watch?v=-zYQ8zmfFV4&NR
Vandaar.
af·zet (de ~ (m.))
1 het verkopen van producten => afname, debiet; <=> afname
2 de hoeveelheid verkochte producten
3 het zich afzetten bij het springen |