snijden en zelfmoord

AuthorMessage
<3Romance<3
Jackass
<3Romance<3
Age: -
Gender: -
Posts: 1186
September 4th, 2006 at 10:50am
Aan zelfmoord denke is nog altij nie aan zelfmoord doen... 'k Ken nog mensen die er aan gedacht hebben, maar ze hebben het nooit gedaan.

Maar 't is natuurlijk altijd zorgwekkend als iemand je verteld dat hij/zij aan zelfmoord denkt... euh... probeer er voor haar te zijn, laat zien dat je bezorgd bent, ook al lukt dat niet. Praat met haar, das al wat je kan doen. Talk her out of it.
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
Age: -
Gender: -
Posts: 8621
September 4th, 2006 at 11:50am
dat is echt erg!!! ik zou proberen zoveel mogelijk positieve dignen tegen haar te zeggen, en ook naar een volwassene gaan die je kan vertrouwen en die kan helpen.
veel sterkte ermee!!
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
September 4th, 2006 at 12:04pm
angel face:
profesionele hulp lijkt me het beste ja. want in je eentje kan je dit niet oplossen.

als het erger word is dat het beste
<3Romance<3:
Aan zelfmoord denke is nog altij nie aan zelfmoord doen... 'k Ken nog mensen die er aan gedacht hebben, maar ze hebben het nooit gedaan.

.

inderdaad

maakt haar gewoon duidelijk dat een relatie tussen jullie beiden noit zal lukken
zij wil toch ook niet dat jij ongelukkig bent in een geforceerde relatie?
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
September 4th, 2006 at 12:21pm
en misschien heb je bij jou in de buurt een instelling zoals het riagg, ik geloof dat je daar gratis proffessionele hulp hebt
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 4th, 2006 at 12:30pm
ik heb met m'n groenen leerkracht gaan praten en die vind ook ,dat er gepraat moet worden met een volwassene.
daarom ga ik woensdag, als het dringend is binnen 2 minuten als ze me nodig mocht hebben, met d'r praten en kijken naar de oorzaak van. als het echt d'r ouders is, dan gaan we met d'r ouders praten [ls ze wil natuurlijk] over dat ze zich niet goed voelt thuis en dat snijden enzo achterwege laten. wil ze niet dan probeer ik d'r naar haar groene leerkracht te laten gaan en lukt dat niet naar het JAK waar je anoniem over je problemen met psychologen kan praten.
hij vond het ook heel wat dat ik dat allemaal wil doen en op m'n schouders neem. hij vind ook dat er absoluut met een volwassene gepraat moet worden omdat als ze zelfmoord pleegt alles dan op mijn schouders terrecht komt, ik heb niets verteld aan anderen enzo en dan zou ik wel in een depressie kunnen sukkelen. kzou neit de eerste zijn.
nouja, ik hoop dat woensdag alles goed verloopt

EDIT: ze stond met het mes op de polsen, ze wou wel degelijk uit het leven. anders zou ik niet zo panikeren.
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
September 4th, 2006 at 12:35pm
ik begrijp dat de situatie echt ernstig is.
Gelukkig heb je met je groene leerkracht gepraat. Heel veel succes met het gesprek woensdag en ik ben blij dat je er andere mensen bij betrekt
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 4th, 2006 at 12:37pm
dankje Smile
en dank jullie voor jullie steun hier en jullie tips om wat te doen. ht helpt me echt een eind vooruit en de kracht om d'r verder te helpen
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
September 4th, 2006 at 12:54pm
dat is toch wel het minste wat we kunne doen :]
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12142
September 4th, 2006 at 01:36pm
sluit me aan bij Paulien
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 4th, 2006 at 01:52pm
dankje =)
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
September 4th, 2006 at 02:02pm
ehm ik weet niet of t verstandig is om over een psycholoog te beginnen want ik denk dat t wel eens verkeerd opgevat zou kunnen worden zo van "oh dus jij denkt ook al dat ik gek ben ofzo"

maar ik weet t ook niet hoor

in ieder geval succes ermee Up
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 4th, 2006 at 02:10pm
ze meot wel zelf akkoord gaan. en ze weet ook dat psychologen niet voor gekke mensen zijn
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
Age: 33
Gender: Female
Posts: 16757
September 4th, 2006 at 02:13pm
ok
naja wat jullie ook doen in ieder geval succes ermee
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 4th, 2006 at 02:16pm
dankje Very Happy
Belle*
Addict
Belle*
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12988
September 7th, 2006 at 11:42am
ik heb me vanmiddag gesneden! Surprised

met biologie moesten we een ui snijden met een scheermesje & ik zet dat ding gewoon op me arm .. maar kennelijk was dat al genoeg & nu zit er een klein sneetje in mijn arm! Razz
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 7th, 2006 at 11:43am
waaromdeed je dat? :s
Belle*
Addict
Belle*
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12988
September 7th, 2006 at 11:45am
kweetniet ..
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
September 7th, 2006 at 11:45am
moet je niet doen dan
Belle*
Addict
Belle*
Age: 33
Gender: Female
Posts: 12988
September 7th, 2006 at 12:09pm
nOpe!
Effy
Addict
Effy
Age: 33
Gender: Female
Posts: 13565
September 7th, 2006 at 12:10pm
Belle*:
ik heb me vanmiddag gesneden! Surprised

met biologie moesten we een ui snijden met een scheermesje & ik zet dat ding gewoon op me arm .. maar kennelijk was dat al genoeg & nu zit er een klein sneetje in mijn arm! Razz


lmfao lmfao een ui lmfao lmfao met een scheermes lmfao lmfao
Register