Wat gaat er op het moment om in uw hoofd?!

AuthorMessage
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 27th, 2009 at 04:51pm
^slapen ftw xD

ik denk: ik moet toch echt voor mijn 18de verjaardag een piercing mogen hier thuis, djeez tis niet alsof 't een bevlieging is (aangezien ik er al één wil sinds ik hier op her board zit, zo'n 4 jaar ... ), ik weet er zelfs meer over dan de meeste mensen -_- ik ben van alles op de hoogte van verzorging en zelfs van nieuwe soorten piercings en de kansen op uitgroei... erg dat een mens dan niet al eens een simpele neuspiercing mag (niet dat dat de enige piercing is die ik wil maar kom... het zou al een mooi begin zijn)
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
July 27th, 2009 at 05:08pm
^ balen, wanneer word je 18 dan?

ik heb altijd tegen mn ouders gezegd dat ik, als ik t tegen die tijd nog wou, op mn 18e een lippiercing ging nemen. maar ik zie er nu de noodzaak niet meer zo van in, is wel mooi maar teveel onderhoud imo..en ik vrees voor mn tanden die al niet veel kunnen hebben as it is Razz

maar piercings zijn wel mooi Con
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 27th, 2009 at 05:47pm
januari, nog een half jaar en 2 dagen te gaan dus xD

hehe, snap ik wel, piercings ontsteken dan ook vaak en lang Razz niet altijd een pretje. maarja ik wil er nog steeds wel enkele piercings, ik weet dat dit dan ook geen bevlieging is. ik zou het wel heel erg vinden als ik er geen zou mogen als ik 18 word (zoals dit jaar toen ik een piercing vroeg en mijn ma mij gewoonweg nee zei).

en het ergste vind ik: mijn ouders WETEN dat ik dat supergraag wil, ik praat ook regelmatig over piercings, heb voor school er al artikels over geschreven, etc. ze WETEN dat ik weet waaraan ik begin, ze hebben mij al zo lang laten wachten dat ik al alle voor en nadelen al lang heb kunnen bekijken. en noch staan ze het mij niet toe. -_-

en piercings zijn idd heel mooi ^_^
Effy
Addict
Effy
July 27th, 2009 at 06:14pm
Ik vind piercings helemaal niet zo'n bigdeal. Mijn vader zei altijd dat je er zo'n lelijk litteken van overhoud maar dat heb ik nog nooit bij iemand gezien. Ik vind het over het algemeen niet zo mooi maar bij sommige mensen staat het gewoon wel.

Waar wil je piercings hebben?
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 27th, 2009 at 07:08pm
wat ik zeker wil:
- neuspiercing
- vertical labret
- 2 microdermals onder men sleutelbeen (één aan de linkerkant & één rechts)

stiekem wil ik er meer dan enkel die piecings maar ik wil langs de andere kant niet heel mijn lichaam volzetten.. Smile
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
July 28th, 2009 at 05:34am
het is ook zowiso niet als een tattoo, je kan m er altijd weer uithalen!
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
July 28th, 2009 at 06:18am
inderdaad, ik snap niet zo goed wat ouders er tegen hebben, oorbellen zijn toch ook ok? t zal de generatiekloof wel zijn..

je kan er wel kleine littekens aan overhouden hoor, maar meestal niet. Ik ken iemand die n lippiercing heeft gehad en dat zie je nog steeds. maar ken ook zat mensen die neus-, cleavage- en wenkbrauwpiercings hadden waar je niks meer van ziet. Maar dat zijn mogelijkheden die je vantevoren al hebt afgewogen toch, vind k niet echt n reden om t te laten.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 28th, 2009 at 06:33am
jah ik weet dat het ook van persoon tot persoon afhangt of je littekens krijgt of niet, zou mij op zich ook niet zo uitmaken (:

maarja, ik snap ook niet echt wat ze er tegen hebben, in mijn oren mag ik dan ook zoveel piercings steken als ik wil, maar op andere plaatsen niet, achja ik blijf proberen bij mijn ouders Razz
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
July 28th, 2009 at 11:40am
succes ermee, ik hoop voor je dat t lukt =]
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 28th, 2009 at 01:10pm
dankje ^-^
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
July 29th, 2009 at 12:59pm
ik mocht pas na m'n achttiende zo-eentje bovenin m'n oor (geen idee hoe het heet Shifty) heb een beetje op het internet gekeken, maar heel veel mensen hebben zo-een en die kon je gewoon laten schieten ipv piercen. Hij ontsteekt ook wel dikwijls, etterbuiltjes en dergelijke, maar als je het goed verzorgt dan is het na enkele dagen wel weer oké (mijn vel groeit wel direct dicht, da's kak).
Kben er nog steeds tevreden over, maar kan hem makkelijk verbergen met m'n haar, en bovenal moet het niet uit doen, welk beroep dan ook.
Kmoest ook wachten, maar een keer achttien moest ik het zelf maar weten. Ze weten wel dat ik niet veel meer gaatjes wil.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 29th, 2009 at 01:13pm
das 'n helix Smile heb ik ook
maar wachten tot 18jaar snap ik wel dat ouders dat willen
Michael Valentine
Falling In Love With The Board
Michael Valentine
July 29th, 2009 at 02:26pm
Ik heb een lippiercing laten zetten op mijn 16e verjaardag. Ik vind het een beetje onzin waarom het niet zou mogen. Als je het niet mooi vind of er spijt van heb dan kan je hem er echt zo uithalen. Mijn piercing is nog nooit ontstoken geweest en ik heb er nog nooit op 1 of andere manier last van gehad. Littekens heb ik ook nooit bij iemand gezien. En iemand zei net dat het onderhoud zo lastig is maar welk onderhoud bedoel je dan? Alleen de eerste weken voordat je ga slapen beetje alcohol erop en voorderest hoef je er niets aan te doen hoor Razz
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
July 29th, 2009 at 03:04pm
bij sommige mensen blijven piercings vrij lang ontsteken of gebeurt het regelmatig dat hun piercing ontsteekt (: (hangt van persoon tot persoon af / hoe je lichaam erop reageert), dan moet je die piercing natuurlijk blijven verzorgen... hangt ook af van piercing tot piercing
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
July 31st, 2009 at 05:04am
Arghh kut. Heb ik zo mijn best gedaan om geen Torchwood spoilers te lezen kom ik er nog een tegen. Evil or Very Mad En dan nog wel zoiets vreselijks. Niet dat jullie enig idee hebben waar het over gaat, want jullie kijken het niet, maar toch. Sad
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
July 31st, 2009 at 05:58am
ah das balen, ik kijk t inderdaad niet maar kan me voorstellen dat je daarvan baalt
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
July 31st, 2009 at 06:21am
Goed, ik heb me eroverheen gezet.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
August 2nd, 2009 at 08:39am
spoilers zijn zo hatelijk...
Effy
Addict
Effy
August 2nd, 2009 at 09:26am
Oh god ja, ik heb zo'n hekel aan spoilers!!!! Echt AAARGH! Ik vind het nog ergerlijker als mensen series, boeken en films verklappen. Daarom wil ik ook nog even mijn excuses aan Tessa maken dat ik het einde van Skins series 2 verpest heb Laughing Ik dacht dat je al klaar was met 1&2

En ik ben ook best pissed op rooie wendy omdat ze vertelde wat er in boek 4 van twilight gebeurde terwijl ik twee minuten daarvoor vroeg of ze nog niks wou zeggen over deel 2 omdat ik daar nog niet in begonnen was -.-
Morgen krijg ik mss deel 3 van Bol.com GZA
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
August 2nd, 2009 at 11:16am
Nu weet ik dus dat het vriendje van mijn Captain Jack Harkness dood is Sad
Register