Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 2nd, 2009 at 05:51pm ^  ahw
ik vind deel 1 &2 van Twilight wel de beste uit de serie.. 4 is best slecht qua verhaal.. maar die serie is stiekem wel leuk om te lezen (3x  )
ik had ook ergens gelezen hoe boek 2 en 4 zouden aflopen dus ik baalde ook flink dat ik t al wist voor ik begon -_- |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | August 2nd, 2009 at 06:48pm Ik vind het ook wel kick, alleen de klefheid tussen Edward en Bella is wel echt....woooow....het is zo zoet mijn tanden verbrokkelen gewoon als ik het lees.
En de film was zoooooooo slecht
Ben de nieuwe The Used cd aan het downloaden  Die pas 1 september uitkomt  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 3rd, 2009 at 10:13am dat ja
ik had nieuwe The Used album gisteren ook gedownload, is echt al vroeg gelekt |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | August 5th, 2009 at 11:47am Ik heb nog niet echt tijd gehad om hem te luisteren maar Blood On My Hands vond ik al wel een heel tof nummer. Beter komen ze nu hier heen!!!
Ik heb mijn twilight boeken binnen en deel 1 en 2 zijn zeg maar dezelfde uitgave alleen deel 3 is een pocketvorm, dus ze passen niet bij elkaar...en dat irriteert me mateloos xD Heb in de afgelopen twee weken gewoon vier boeken gekocht, Fight Club (  ) en Twilight 1-3 en dan ga ik volgende week wrs 4 ook nog in Middelburg kopen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 5th, 2009 at 03:30pm ik heb dat ook, deel 1 paperback, deel 2 en 3 ook paperback maar andere uitgave )goedkoper papier e.d.) en deel 4 is hardcover omdat die maar n euro duurder was dan de paperback, en harde kaft is fijner bij zon dik boek. Wel jammer maar ik heb overal maar de goedkoopste van genomen xD (van HP heb k ook hardcover en paperback door elkaar ;_;.. t liefst had k die ook in t engels)
en ik heb laatst the Lovely Bones besteld dus ik zit op 5 boeken in n paar weken =P
ook n paar geleend, net n vaag boek van Stephen King gelezen en nu bezig in boek 1 van de millenium trilogie
yay voor boeken!  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | August 6th, 2009 at 03:31am Oh boek 1 van de Millenium trilogie heb ik ook pas voor mijn verjaardag gekregen. Nog niet begonnen. Ik ben eindelijk HP7 aan het lezen, waarschijnlijk ben ik de laatste op aarde, maar na het zien van film 6 was mijn geheugen genoeg opgefrist om aan het boek te kunnen beginnen.
Verder heb ik de laatste tijd een paar boeken van Stephen Fry gelezen. Die is echt geweldig. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 6th, 2009 at 11:11am Ik kom er maar niet door bij dat millenium boek, zo'n lange introductie -_-
vanmiddag is the lovely bones eindelijk binnen gekomen dus ben daar nu al verder in dan in die andere.. wat heeft dat boek n gruwelijk begin
Stephen Fry is toch die komiek? zijn zn boeken ook grappig? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | August 6th, 2009 at 01:50pm Jep Stephen Fry is de komiek. Ik heb zijn autobiografie gelezen en die vond ik erg grappig, maar je moet wel van die humor houden. Het andere boek dat ik van hem gelezen heb, The Liar, was niet per se grappig, maar het zat erg interessant in elkaar. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 7th, 2009 at 06:45am Die humor vind k over t algemeen wel leuk. Las ook op Wikipedia dat ie n boek heeft geschreven over een wereld waarin Hitler niet bestond..lijkt me best boeiend om te lezen. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2009 at 07:43am Ik raak maar niet door LOTR  maar ben wel al aardig ver in Eragon |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | August 7th, 2009 at 10:03am ^ LOTR is zo hard de moeite waard echt  vooral in 't engels
ik ben de laatste tijd pro haruki murakami; dance dance dance, norwegian wood, the wind up bird chronicle, sputnik sweetheart, ... stuk voor stuk prachtige boeken ! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 9th, 2009 at 09:51am ga nu beginnen aan nog n boek van Stephen King, die lezen wel makkelijk weg. the Lovely Bones was..apart.
LOTR ga ik ooit op n dag ook nog proberen te lezen =P
& lol @ dit (literaire kwaliteit)
& dit? |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | August 10th, 2009 at 01:57pm Stephen King heeft idd wel wat goede boeken
op het moment lees ik eigenlijk alleen maar manga lol |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | September 1st, 2009 at 01:18pm Ik ben zo ziehiek, en school is zo moooeeeeilijk 
-emo- |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 1st, 2009 at 01:34pm Ahw Sally! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 3rd, 2009 at 12:26pm school is stom
heb k eindelijk wss een baan veranderen ze mn rooster op de meest onmogelijke manier :S
& mijn pols voelt heel raar en leeg nu mijn festivalbandjes eraf moesten :'( |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | September 3rd, 2009 at 01:23pm ^ aww, waarom moesten ze eraf?
ik vind school best wel leuk nu :] |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | September 3rd, 2009 at 02:37pm Ze moesten eraf?
Ik moest vandaag 5 hoofdstukken Methods and Statistics lezen -.- Ik heb er uiteindelijk 2 gelezen  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 3rd, 2009 at 02:42pm ze moesten eraf voor hygiene, is wel begrijpelijk als je met vers voedsel werkt
maar ik ben zwaar in de rouw nu.. t waren er echt n stuk of 7/8 die er nooit af zijn geweest ;_;
en 5 hoofdstukken is fucking veel.. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | September 6th, 2009 at 08:58am Ja, en stats is fucking saai 
Vandaag weer linguistics en anthropoly lezen, mijn ogen gaan er nog eens uitvallen.
En wat ik wil lezen is Midnight Sun  maar daar heb ik geen tijd voor  |