Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 11th, 2009 at 03:04am Ja 6 weken kerstvakantie heeft hij ook. Ik weet niet of hij minder hard moet werken dan jij eigenlijk. In Utrecht wordt toch ook wel van je verwacht dat je overal een A voor haalt enzo. |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 11th, 2009 at 08:09am gsb is weer actief zo te zien  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 11th, 2009 at 09:01am inderdaad ^^
ik denk: Hypem.com doet raar =[ |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 11th, 2009 at 10:00am facebook ook pff
was vroeger ook leuker toen niet iedereen het had |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 11th, 2009 at 12:44pm Ik ben de enige in mijn directe omgeving die geen facebook heeft geloof ik xD
Alhoewel, als ik een sociaal leven wil hebben hier op school zal ik er toch ook snel aan moeten geloven.
Mijn computer is zo naar de klote  elke keer als ik hem uitzet kan hij niet meer aan, en moet hij allemaal moeilijke dingen doen en dan duurt het een halfuur voor hij het weer doet. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 11th, 2009 at 03:22pm ^aww dat suckt echt van die pc :/ ik zou echt gek worden
binnekort eens vrienden gaan deleten op facebook, heb er echt te veel >_> |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | November 12th, 2009 at 09:47am Hmm ik heb vannacht gedroomd dat ik naar een green day concert ging met mijn nichtje (die ik al minsten 8 jaar niet meer heb gezien wtf). Toen we er waren was mijn kaartje niet goed dus mochten we niet naar binnen (y). Toen het concert af was gelopen stonden wij te wachten op een of ander viaduct en toen keek in naar beneden en zag ik de familie Armstrong bij hun camper staan HAHAHA. Billie was wat aan het dollen met Jacob.. en ik zag Adrienne er ook bij staan..
Help. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | November 12th, 2009 at 09:59am Hahaha vet vage droom xD
Ik heb ook echt af en toe van die GD dromen, als ik al heel lang niet meer aan ze heb gedacht of geluisterd heb of wat dan ook en dan opeens midden in mijn droom beginnen ze opeens op te treden  zo raar
Ik denk: Jeej daalijk lekker visticks eten met L. en D.  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | November 12th, 2009 at 10:17am Hehehe t is vaag want ik heb in geen eeeuwen een GD droom gehad 
Maar een Camper  hahaha super grappig.
En YEEEY voor vissticks  super lekker. Eet smakelijk  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 12th, 2009 at 11:09am haha maf^
ik heb nooit meer obsessieve band dromen ;_; te weinig obsessies denk ik xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 12th, 2009 at 12:06pm Haha ik heb het wel eens. Al laaang niet meer met Green Day. Mijn obsessies op het moment zijn toch meer Torchwood, Doctor Who en House. Ik heb echt te veel obsessies altijd. Het gaat maar door...  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 12th, 2009 at 05:20pm haha ik heb niet echt obsessies meer, vroeger wel (zie oude gsb topics XD) |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | November 13th, 2009 at 04:51am YAY for non obsessives hahaha
we komen er wel doorheen! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 13th, 2009 at 05:34am Ik hou ervan  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 13th, 2009 at 06:59am het recentste, dichtsbijzijnde dat ik had tot een obsessie was n jongen 
maar dat lijkt me vrij normaal =P
ik ben wel echt muziek/last.fm obsessed, telt dat?  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | November 13th, 2009 at 07:32am muziek is een gezonde obsessie 
last fm dan weer niet... haha |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 13th, 2009 at 07:40am maar die site is.. brilliant 
haha =P |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 15th, 2009 at 07:49am ik denk: hoe briliant was Alexisonfire wel niet 
op een gegeven moment klimt er zon jongen op t podium en begint de band te filmen, toen pakte een van hen zn telefoon af en flikkerde die keihard t publiek in en gooide die jongen er achteraan.
De volslanke bassist Chris Steele knijpt zichzelf een aantal keren tijdens het optreden. Hij krijgt namelijk niet alleen warme wangen van de inspanning, maar ook van de hoeveelheid vrouwelijke aandacht. Het podium wordt regelmatig beklommen om hem een kusje te geven. Het blijkt dat George iets minder gecharmeerd is van al de aandacht, zo volgen er veel opmerkingen over de stagedivers. Met voorkeur gemene opmerkingen, vooral mensen die langer dan nodig op het podium staan, worden het dupe van George. Op de foto met de frontman terwijl hij aan het zingen is? Het resulteert tot een fototoestel als boemerang door de concertzaal. Andere toegangers worden opgepakt, boven zijn hoofd getild en het publiek in gegooid. Iets wat niet altijd goed uitpakt.
en op een gegeven moment lag er een bij iemand in de nek en die ging rondjes draaien op t podium  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | November 15th, 2009 at 09:35am Omg. Ik heb duidelijk weer eens iets gemist. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 15th, 2009 at 03:53pm tja aan four year strong heb je niks gemist, Anti-flag is ook behoorlijk standaard
maar verder inderdaad 
mensen struikelden met de circle pit ook steeds over de trap, dus t was echt zon massa valpartij  |