Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 28th, 2007 at 04:45am VoicesOfViolence:blow jij maar wat je wil (nu t nog kan)
ze zijn bezig met blowverbod in steden ofzo O_o
dat vind ik zo stom, gooi er gelijk een rookverbod op dan. dat is een stuk beter.
ik vond het zo idioot dat ze roken in coffee shops wilden verbieden  dat zou het aantal gebruikers verminderen ofzo
ja vast het enige wat dat doet is overlast verhogen waarschijnlijk |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 28th, 2007 at 10:47am ja ga t binnen en buiten verbieden xD
logisch
lijkt me toch dat ze er minder last van hebben als ze in die shop zitten
een anti-rook fundamentalist zou daar heus niet zn krantje willen gaan lezen ofzo  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | April 29th, 2007 at 06:24am de nieuwe ranks sucken
 |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 29th, 2007 at 08:41am pfft falling in love with the board :S |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | April 29th, 2007 at 01:31pm weer een geweldig idee van dujo en al die thinking thread kut kindjes waarschijnlijk  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 29th, 2007 at 03:00pm addict o.O fok die bitches |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | April 30th, 2007 at 07:05am dalijk optreden  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | merel:dalijk optreden 
hoe was het?  |
4 Je hebt het bijna alleen maar over soulfly, het teken dat het over 4 maanden ook weer over is....
gepost in augustus zowat 8 maanden geleden ^^
oude posts zijn grappig |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | Morningrise:merel:dalijk optreden 
hoe was het? 
het ging volop goed!! mss wel een van onze beste optredens qua muziek en zang etc. alleen er was bijna geen publiek etc :p
maar we zijn midden in de nacht nog akoestisch over het winkelcentrum gaan lopen en toen werden we een kroeg in getrokken  en toen moesten we daar akoestisch spelen :p in 20 minuten hadden we aan 25 euro gratis drank gehad  was te cool  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | merel:Morningrise:merel:dalijk optreden 
hoe was het? 
het ging volop goed!! mss wel een van onze beste optredens qua muziek en zang etc. alleen er was bijna geen publiek etc :p
maar we zijn midden in de nacht nog akoestisch over het winkelcentrum gaan lopen en toen werden we een kroeg in getrokken  en toen moesten we daar akoestisch spelen :p in 20 minuten hadden we aan 25 euro gratis drank gehad  was te cool 
haha stoer  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Morningrise:merel:Morningrise:merel:dalijk optreden 
hoe was het? 
maar we zijn midden in de nacht nog akoestisch over het winkelcentrum gaan lopen en toen werden we een kroeg in getrokken  en toen moesten we daar akoestisch spelen :p in 20 minuten hadden we aan 25 euro gratis drank gehad  was te cool  haha dat klinkt supercool!
haha stoer  |
Effy Addict
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Morningrise:Preter:
4 Je hebt het bijna alleen maar over soulfly, het teken dat het over 4 maanden ook weer over is....
oude posts zijn grappig mijn broer =]
hij is best lief tegenwoordig  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | bah basket case, lijkt zo zielig |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | beter dan falling in love with the board
maarja die nieuwe ranks sucken idd |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | VoicesOfViolence:Morningrise:Preter:
oude posts zijn grappig mijn broer =]
hij is best lief tegenwoordig 
woot  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | misschien kan ik dit jaar naar graspop omgomgomgomg |
 |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | enkel velvet revolver zuigt wel -_- |