Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 1st, 2007 at 09:38pm geweldig dit:
Quotehey hey guys.
just after this UK tour finishes, we're releasing a limited edition mini-album thing called 'The Zone' on November 12th.
it includes all the B-sides released over the past 12 months (so now you dont have to spend silly money on E-bay just to get 'The Feast' or whatever), plus a couple of other bits and an unreleased Routron 5000 remix of 'Adieu'.
its limited to about 4000-ish and its well cheap (£4.99 on pre-order from our store).
The full tracklist is -
1. The Feast (demo)
2. Kickin' Back On The Surface Of Your Cheek
3. Keep It On Ice
4. Adieu (Routron5000 Remix)
5. Sorry You're Not A Winner (Zane Lowe BBC Session)
6. Mothership (demo)
7. Acid Nation
8. Enter Shikari (demo)
It'll be in the usual record shops and stuff and online places.
you can pre-order it NOW from -
our Recordstore merch store
or
Play.com
or
Amazon.co.uk
or
HMV.co.uk
take yer pick!
cheers
ES
x |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | November 1st, 2007 at 10:41pm OMR, moet hebben  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 2nd, 2007 at 07:03pm Jon Walker:OMR, moet hebben  Dat ja |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 5th, 2007 at 05:23pm gitaar gitaar
gibson
wieeee |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 6th, 2007 at 05:23pm OMG morgen The Used en Gallows!! <33 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 6th, 2007 at 06:32pm Vet Gallows! ^ |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 6th, 2007 at 08:33pm klopt 
en the Used 
heb er zin in!!
ohja The Blackout, Rise Against, Aiden en een "battle of the bands band" komen ook |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 7th, 2007 at 03:22pm MCR gisteren was zo gek  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 8th, 2007 at 10:30am  mcr moet ik echt nog eens stalken...
gisteren TOC 
bij Aiden was t druk op de gangen!! niet normaal 
toen heb ik handtekeningen van Gallows gescored
Gallows en The Used waren the shit
bij de Used stond ik keiver vooraan en Bert en Quinn stonden steeds pal voor ons  (ze zweetten praktisch op ons xD) en de gast naast me mocht op t podium komen dansen..en t meisje dat op t podium mocht dansen mocht tegen Quinn aan dansen   ..aan t einde kreeg t meisje aan de andere kant naast mij een plectrum van security  just my luck huh xD..
heb veeeeel klappen gehad bij Gallows echt sick..xD
en tijdens Aiden (op de gang dus) kwam er een gast steeds foto's van ons maken echt raar. Naderhand zouden we blijven rondhangen om the used te stalken maar ineens gingen mn vrienden braaf doen en wilde naar de trein om vroeg thuis te zijn O_o echt stom als er iemand braaf waswas ik dat want ik ben als enige die dag gewoon naar school geweest...en vandaag trouwens ook xD
heb mislukte foto's zonder hoofden enzo omdat ik alleen in t begin paar foto's maakten....
T was echt Awesome!! |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | November 8th, 2007 at 11:29am Ryan Ross.:gitaar gitaar
gibson
wieeee
let's form the gibson group  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 19th, 2007 at 07:29pm Er waren zwarte pieten op PANN zaterdag  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 20th, 2007 at 09:12pm moeeeeeeeeeeeee -_- |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 22nd, 2007 at 04:34pm OMG gisteren Engel, Still Remains en Atreyu <33
er waren superweinig mensen maar t was wel uber
alle 3 de bands waren keivet
enn ik heb een Atreyu plectrum  , ik en hoop mensen pakten allemaal tegelijk een drumstok vast en toen ben ik bijna mn arm verloren terwijl ik al lang had losgelaten xD echt sick..iedereen ging erom vechten...
en toen kwam ik iemand tegen die ik ken en zij en dr vriendin hadden ook plectrums van Atreyu (maar dan zwarte, mijne is wit) enn ik stond op een gegeven moment te praten met een meisje met n the used shirt en toen bleek dat zij bij TOC zo goed als naast mij stond xD
naderhand gingen we nog ff wat drinken in eindhoven en toen waren er 2 van die maffe mensen in zon kroeg die met briefjes van 200 stonden te zwaaien xD en toen kreeg iedereen een rondje van hen...was wel maf want hij had t paspoort van connie breukhoven, of van haar dochter ofzo XD echt raar |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 22nd, 2007 at 05:05pm Het einde van je verhaal is weird! Maar klinkt echt cool.
---
Ik denk: profielwerkstuk pfff |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 22nd, 2007 at 05:19pm is engel niet een band met mensjes van in flames erin? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 22nd, 2007 at 08:15pm Necrolust:is engel niet een band met mensjes van in flames erin? klopt 
ze waren echt goed
in flames trouwens ook wel  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 22nd, 2007 at 08:15pm Steffie:Het einde van je verhaal is weird! Maar klinkt echt cool.
---
Ik denk: profielwerkstuk pfff
klopt
---
ik denk: ik moet er nog aan beginnen  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 22nd, 2007 at 08:46pm VoicesOfViolence:Necrolust:is engel niet een band met mensjes van in flames erin? klopt 
ze waren echt goed
in flames trouwens ook wel 
ik heb ze gemist toen ze met dimmu borgir en amon amarth optraden, mja
ik denk: morgen komt men vriend slapen, yay  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | November 22nd, 2007 at 09:55pm VoicesOfViolence:Steffie:Het einde van je verhaal is weird! Maar klinkt echt cool.
---
Ik denk: profielwerkstuk pfff
klopt
---
ik denk: ik moet er nog aan beginnen  Heb je al een onderwerp? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | November 22nd, 2007 at 10:52pm Necrolust:VoicesOfViolence:Necrolust:is engel niet een band met mensjes van in flames erin? klopt 
ze waren echt goed
in flames trouwens ook wel 
ik heb ze gemist toen ze met dimmu borgir en amon amarth optraden, mja
ik denk: morgen komt men vriend slapen, yay  jammer
en.. leuk =)
ik denk: bah morgen 1e uur beginnen -_-
en: ik wil weer naar een Enter Shikari concert , heb ze pas 3 keer gezien |