Wat gaat er op het moment om in uw hoofd?!

AuthorMessage
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 20th, 2008 at 07:04am
geschiedenis heb ik echt verpest ;_; echt gaar normaal gesproken doe ik gs goed
alleen geen idee wat voor een punt..
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
May 27th, 2008 at 01:04pm
Hoe is Frans gegaan? Ben je nu klaar? Smile
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 27th, 2008 at 01:53pm
frans ging even goed als engels O_o
Very Happy echt raar... heb tussen 8 en 9.6 voor beide Dance

en ja ben klaar...jij?
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
May 27th, 2008 at 02:23pm
Hoe relaxed.

Ik moet er nog drie: Grieks, Wiskunde en Frans, maar ik ben nu wel klaar met leren Dance
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 27th, 2008 at 03:47pm
ik moet nog aan de examens beginnen Rolling Eyes
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 27th, 2008 at 04:43pm
Succes =]
je eindexamens zijn nu toch ook nog niet? alleen overgangs examens(of hoe je die ook noemt =P) ofzo toch?
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 28th, 2008 at 08:06am
yup overgangsexamens ^^ & bedankt
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 29th, 2008 at 11:49am
ik heb me sinds gisteren geregistreerd op een ander board waar men vriend ook opzit en heel wat leuke mensen maar eigelijk vind ik er toch niet zoveel aan. bij mijn weten kan er echt geen enkel board aan GSB tippen. alhoewel ik hier niet zoveel meer kom vind ik het nog steeds fijn hier. op andere boards lijken ze mij overigens ook niet te acepteren omdat er net zoals irl er ook al allemaal kliekjes zijn gemaakt en ik kan niet met de mopjes mee praten natuurlijk. suckt eigelijk best wel want ik heb amper gemeenschappelijke interesses met de meeste mensen hier omdat mijn muzieksmaak (net zoals die van vele andere hier) nog sterk verandert is tegenover wanneer ik hier voor 't eerst joinde (begin 2005!). maarja..wat doet een mens eraan.

ik heb hier eigelijk wel een heel stuk van men pubertijd al doorgebracht =P. is wel grappig om mijzelf te zien veranderen doorheen de jaren. als ik oude posts terug zie denk ik van damn wat was ik voor een fucking green day teenie. Laughing maarja ik denk dat veel meisjes door zo'n fase heen gaan, haha. al goed heb ik toen deze site gevonden waarop ik al mijn obsessief gedrag over green day kwijt kon. ^^ anders zouden mijn vrienden nogal wat afgezien hebben. =P

damn ik ben in een lange post bui vandaag Razz
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
May 29th, 2008 at 12:26pm
Nuclear Winter:
ik heb me sinds gisteren geregistreerd op een ander board waar men vriend ook opzit en heel wat leuke mensen maar eigelijk vind ik er toch niet zoveel aan. bij mijn weten kan er echt geen enkel board aan GSB tippen. alhoewel ik hier niet zoveel meer kom vind ik het nog steeds fijn hier. op andere boards lijken ze mij overigens ook niet te acepteren omdat er net zoals irl er ook al allemaal kliekjes zijn gemaakt en ik kan niet met de mopjes mee praten natuurlijk. suckt eigelijk best wel want ik heb amper gemeenschappelijke interesses met de meeste mensen hier omdat mijn muzieksmaak (net zoals die van vele andere hier) nog sterk verandert is tegenover wanneer ik hier voor 't eerst joinde (begin 2005!). maarja..wat doet een mens eraan.

ik heb hier eigelijk wel een heel stuk van men pubertijd al doorgebracht =P. is wel grappig om mijzelf te zien veranderen doorheen de jaren. als ik oude posts terug zie denk ik van damn wat was ik voor een fucking green day teenie. Laughing maarja ik denk dat veel meisjes door zo'n fase heen gaan, haha. al goed heb ik toen deze site gevonden waarop ik al mijn obsessief gedrag over green day kwijt kon. ^^ anders zouden mijn vrienden nogal wat afgezien hebben. =P

damn ik ben in een lange post bui vandaag Razz

ik denk dat dat bijna voor alle nederlanders/belgen hier zo is Razz echt iedereen was eerst zo'n enorme green day fan, en nu vidn iedereen green day nog wel leuk.. zeg maar :p
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 29th, 2008 at 12:41pm
merel:

ik denk dat dat bijna voor alle nederlanders/belgen hier zo is Razz echt iedereen was eerst zo'n enorme green day fan, en nu vidn iedereen green day nog wel leuk.. zeg maar :p

Haha inderdaad
damn waar waren de tijden dat we billie, mike en tré knap vonden Laughing
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 30th, 2008 at 08:11am
^lang vergeten Laughing
kan me ook niet meer voorstellen dat ik dat ooit vond O_o
Ik vond het Sex Pistols-'tijdperk' wel geweldig
En als ik oude posts teruglees denk ik steeds: wat was(ben) ik een irritant kutblaag

Maar ik herken wat je bedoelt met die andere boards. Dat is irritant, maar gelukkig zijn wij een eigen kliek hier =P (al komen we hier allemaal nog maar weinig, dat was een paar jaar geleden wel anders, toen was er om de 10seconden een nieuwe post )
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
May 30th, 2008 at 03:07pm
Ja, het is zeker rustiger geworden hier. Maar ja, we zitten hier al drie jaar dus het blijft toch vertrouwd. En als ik in een nostalgische bui ben ga ik ook oude posts doorlezen.
Soms vind ik het wel jammer dat het hier zo stil is.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 31st, 2008 at 11:19am
VoicesOfViolence:
^lang vergeten Laughing
kan me ook niet meer voorstellen dat ik dat ooit vond O_o
Ik vond het Sex Pistols-'tijdperk' wel geweldig
En als ik oude posts teruglees denk ik steeds: wat was(ben) ik een irritant kutblaag

Maar ik herken wat je bedoelt met die andere boards. Dat is irritant, maar gelukkig zijn wij een eigen kliek hier =P (al komen we hier allemaal nog maar weinig, dat was een paar jaar geleden wel anders, toen was er om de 10seconden een nieuwe post )

ja Sex pistols vond ik echt geweldig, en ze hebben veel invloed gehad op mij enzo..haha ja ik denk dat ik vroeger ook maar een schraal kind was ofzo. Laughing yup de originele GSB kliek Razz. enja vroeger waren het hier 'gesprekken' (meestal bestaand uit 'lmfao lmfao lmfao'-posts :') ) . die tijden toch :')

Steffie:
Ja, het is zeker rustiger geworden hier. Maar ja, we zitten hier al drie jaar dus het blijft toch vertrouwd. En als ik in een nostalgische bui ben ga ik ook oude posts doorlezen.
Soms vind ik het wel jammer dat het hier zo stil is.

uhu, bij mij is 't net hetzelfde. maar ik ga proberen hier nog zo regelmatig mogelijk te posten ^.^
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 31st, 2008 at 11:55am
Opeth signing session in Amsterdam (HOL) and Paris (FRA)!
The Amsterdam signing session will takeplace at FAME - www.fame.nl on the 3rd of June. It will start at 6:00PM and ends at 7:30PM. The Paris session is on the 4th of June and will be held at Virgin Megastore 52-60, avenue des Champs Elysées, 6PM to 7.30PM. Be there and get a signed copy of Watershed!

laat ik dan net in amerika zitten ._.

-edit-

Ik zou eigelijk niet mogen klagen, ik ga ze toch al twee keer live zien deze vakantie. :]
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
June 2nd, 2008 at 05:27am
FAME is echt een geweldige winkel.. jammer dat je niet kan gaan
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 2nd, 2008 at 11:51am
ja vind ik ook, spijtig dat ze zo'n winkels niet in België hebben
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
June 2nd, 2008 at 12:16pm
inderdaad^

damn net mn brillen opgehaald, wat is dat vreemd.. echt wennen door zon ding heen kijken..
Ik zie er nu echt uit als een brave nerd (niet dat ik dat niet ben Retard)
no offence@ mensen met een bril ofzo hoor
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 2nd, 2008 at 12:48pm
ik heb lenzen, had vroeger een bril, maar ik was hem zo beu (droeg al een bril sinds ik 5/6 was dusja..)
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
June 2nd, 2008 at 03:01pm
ik heb een bril
en ik wil nooit meer een andere
helaas zal ik wel moeten als ie stuk is
Maar ik herinner me wel nog dat het verdomd moeilijk was om door de vierkantjes te leren kijken en er niet rond
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 3rd, 2008 at 01:22pm
mensen die usernames als 'hitler!' hebben en dat van zichzelf grappig vinden hebben volgens mij echt wel een probleem. Rolling Eyes
Register