Wat gaat er op het moment om in uw hoofd?!

AuthorMessage
Yvonne.
Falling In Love With The Board
Yvonne.
June 3rd, 2008 at 02:31pm
Nuclear Winter:
mensen die usernames als 'hitler!' hebben en dat van zichzelf grappig vinden hebben volgens mij echt wel een probleem. Rolling Eyes

Oh, ik dacht net hetzelfde. Echt vreselijk. >.<
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
June 4th, 2008 at 10:36am
Ryan Ross.:
ik heb een bril
en ik wil nooit meer een andere
helaas zal ik wel moeten als ie stuk is
Maar ik herinner me wel nog dat het verdomd moeilijk was om door de vierkantjes te leren kijken en er niet rond

ja, ik heb nu 2 brillen en bij de ene vind ik t ook lastig er niet langsaf te kijken..
Greenzzz
Falling In Love With The Board
Greenzzz
June 4th, 2008 at 10:48am
gaan er nog mensne naar wechter/lowlands?
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
June 5th, 2008 at 10:47am
ik!
ik ga naar lowlands (en graspop) =D

ik denk: kuttandarts..heb honger maar mag nog niet eten
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 5th, 2008 at 03:52pm
ik ga ook naar graspop! Cool
& naar wat kleine festivalletjes/concerten die nog geen hele dag duren
waar ik o.a. Heidevolk ga zien Con
Effy
Addict
Effy
June 7th, 2008 at 12:30pm
de 101 dalmatiers is echt een super zielige film Sad

Laughing
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
June 10th, 2008 at 05:37am
^Laughing maar ze overleven het toch allemaal? Retard

ik denk: verhuizen naar een kamer zonder tv en internet is suckage xD
gelukkig vanaf volgende week wel internet en tv

ennn: was mooie wedstrijd gisteren =] fucking met 3-0 winnen van de wereldkampioen
Effy
Addict
Effy
June 10th, 2008 at 02:22pm
ja, maar toch, het einde is ook zo mooizielig Razz

ga je in een grot wonen? xD

en: oh god, niet weer het ek! xD
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
June 10th, 2008 at 02:32pm
Woon je nu op jezelf, Bernadette?
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 12th, 2008 at 03:05pm
1. urgh ik haat het dat mensen altijd commentaar op mij hebben op zo'n ander forum. mijn vriend zei dat er leuke mensen zaten maar iedere keer als ik iets post krijg ik van die reacties met ' Rolling Eyes' erin en een opmerking over men post enzo.. Ik ben er bijna 100% zeker van dat het gewoon komt door mijn leeftijd en door het feit dat ik daar nog niet lang zit. echt vreselijk vind ik. mja het lijkt nu alsof ik er zo'n drama van maak maar het is gewoon zo, en aangezien iedereen daar bijna 18+ voelen ze zich ook gewoon beter en slimmer. wat niet echt het geval is bij de meesten.. en ALS ik dan eens een goeie/groffe opmerking maak over hun dan negeren ze mijn post gewoon, net alsof ze het niet zien -_-. ik word zelf in het echte leven vaak niet serieus genomen omdat ik 'maar' 16 ben. dan denken ze gelijk dat ik één of ander kind ben dat aandacht zoekt. zeker op concerten waar ik heen ga. ik ben er dan meestal de jongste en zie ik iedereen al kijken van 'ja wat doet dat kind hier nu, die komt hier zeker gewoon met haar vriend mee'. het is blijkbaar moeilijk voor mensen te accepteren dat ik ook naar <naar (mijn) hun mening> degelijke muziek luisteren en niet zo meeloper-achtig ben als de meeste meensen van mijn leeftijd die nog volop opzoek zijn naar hun identiteit. ook denken ze weer dat mijn vriend mij gewoon gebruikt, omdat hij 5 jaar ouder is dan mij. komaan, we zijn al 8 maannden samen..het is niet dat ik een klein kind ben hé, dat zich zomaar laat doen, djeez. ik kan er ook niet aan doen dat ik nu eenmaal hem graag zie en niet één of andere aandachtzoeker van mijn leeftijd. wat een bekrompenheid zeg. precies of het is onmogelijk door een leeftijdverschil een goede relatie te hebben. dat heeft er juist geen fucking shit mee te maken. het is niet omdat zij, of hun vrienden dat doen dat mijn vriend ook zo is hoor. en geloof mij ik begin geen relatie met de eerste beste persoon die mij ziet zitten hoor. zo zwak ben ik nu net niet. alhoewel mensen dat van mij denken. nja ik zie er blijkbaar dan zo dom en naief uit, of kom zo over? het moet dat dan toch ook zijn..het is niet omdat ik niet net zoals iets oudere kerels die zich slim voelen; een gesprekken over politiek, link of rechts zijn, .. voer dat ik geen verstand heb he. zo'n dingen boeien mij nu eenmaal niet. buiten het links/rechts zijn wel, maar ik heb blijkbaar nooit 'voldoene' of 'juiste' argumenten om te zeggen waarom ik links ben en waarom ik dat de beste keuze vind. blijkbaar zijn mijn persoonlijke ervaringen geen argument..wat ik dan ook helemaal niet snap, maarja ik was dan ook blijkbaar dom en naief. oh damn, nu kom ik pas over als het clichébeeld van mensen van mijn leeftijd; problemen aandacht zoeken. maar iets posten op GSB is de enige manier voor mij waarop ik deze zever kwijt kan. mijn vrienden nemen de laatste tijd toch niets meer serieus en in discussies met mijn vriend (hij discusieert graag over vanalles en nog wat, in tegenstelling tot mij, ook kan ik toch nooit winnen omdat hij steeds het laatste woord moeten hebben en zijn gelijk kunnen halen) heb ik nu even echt geen zin. + hij is toch niet online om één of andere reden die me weer niet bekend is.

2. ok hier komt ergernis twee (nudat ik toch al goed op dreef ben kan ik beter alles eruit gooien..) namelijk: mijn vriend. begrijp mij niet verkeert ik zie hem echt doodgraag en ik zou het mijzelf niet vergeven moest er hem ooit iets overkomen. toch zijn er wat dingen waaraan ik mij nogal erg stoor bij hem. zoals ik al in ergenis 1 [zie ^ :') ] zei, vind hij discussies enorm leuk. op zich vind ik een discussie wel oké, en het kan wel boeiend zijn om iemand anders mening te horen over een bepaald onderwerp. MAAR hij moet steeds zijn gelijk krijgen en kan mij nooit eens gelijk geven. zelfs al kom ik volgens zijn normen een beetje in de buurt van gelijk te hebben dan begint hij weer van onderwerp te veranderen of over iets te praten helemaal naast de kwestie. ook laat hij mij nooit uitpraten en heeft hij weinig (niet geen maar toch ..) respect voor mijn mening (vooral over het feit dat ik links ben en ook compleet geen problemen het met buitenlanders,rassenvermening, etc). tot zover het discussie-probleem. het volgend: hij denkt vaak niet na over dingen, en is zelfs een beetje naief. hij beschouwt veel dingen als maar zorgen voor later zoals bv. studeren, hij studeert ook een richting die veel te laag is voor zijn kunnen, want ik wéét dat hij slim genoeg is voor een zware universiteitrichting. hij is dan ook al 2x blijven zitten en dat maakt mij zorgen. ik heb hem ook al gezegd dat hij echt zijn best moest doen deze keer en dat ik hem zou steunen (wat ik ook doe. nuja ook denkt hij bv. als we naar een concert gaan nooit aan iets (daarmee bedoel ik, hij checkt niet eens of het uitverkocht is,of het niet gecancelled is, wanneer de groepen beginnen,..). het is misschien maar iets klein maar dit kan natuurlijk evolueren naar ernstigere zaken zoals bv. door zo'n futuliteiten te laat komen op een examen. ik heb hem dit ook al gezegd maar veel verbetering (om het grof te zeggen) zie ik niet echt. ok; ander probleem; zijn gedrag is erg verschillend op msn en in het echt. op msn zit hij mij vaak complimentjes te geven en laten we zeggen is er soms 'dirty talk' maar het echte leven doet hij dat véél minder. vooral het laatste. op zich is dit niet zo'n probleem. maar het blijft niet alleen bij dat, in het openbaar - in tegenstelling tot op msn of op messageboard waar hij openlijk 'dingen' zegt over ons- bv. dan mag ik al blij zijn als hij mijn hand vasthoudt of mijn een knuffel geeft. oké zoenen hoeft niet persé in public, maar hey, het kan toch geen kwaad zeker? ik vind het zelfs wel leuk, ik laat bv. mij geen beperking opleggen doordat er mensen om me heen zijn.. als ik hem dan wil kussen zegt hij van 'ik heb dat liever niet in public' wat ik nogal bullshit vind. mja iedereen zijn mening natuurlijk maar toch, het lijkt net alsof hij zicht schaamt voor mij ofzo. ook als ik met hem ergens naartoe ben en zijn vrienden zijn er, vergeet hij mij gewoon vaak dat ik er ook ben. ik sta er dan bij voor piet snot en hij zit dan fun te maken met zijn vrienden. probeer ik dan eens zijn aandacht te krijgen, dan krijg ik weer zo'n opmerking van 'weer aandacht nodig ja.' hij heeft me zelfs ooit eens gezegd dat ik alleen maar aan seks en kussen dacht. dat kwetste mij wel want dat is niet het geval. het is niet omdat ik het graag doe [met iemand die ik graag zie] dat ik er alleen maar aan denk. ik hoor hem trouwens ook nooit klagen hoor. hij werd zelfs een keer pissig toen ik geen zin had. -_- soms moet ik echt eens gaan nadenken over mijn relatie denk ik zo..

[/ergernissen - sorry, moest ik even kwijt, neem geen tijd om dit te lezen, het slaat op niet veel =P ]
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 12th, 2008 at 03:06pm
dubbelpost
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 12th, 2008 at 03:30pm
ik ga eens een + / - lijstje maken van men vriend Think
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 12th, 2008 at 03:32pm
en ik ga een blog aanmaken voor mijn frustraties in kwijt te kunnen XD
Effy
Addict
Effy
June 13th, 2008 at 09:35am
wow....heel verhaal dan xD
ok even een gigantisch flauwe grap maar:
Rolling Eyes

sorry, ik snap je wel hoor. ik merk ook heel erg dat mensen die ouder zijn zich beter voelen dan anderen. en ik zal ook toegeven dat ik de meeste bruggers e.d. echt mongolen vind. maar hé niet iedereen die jonger is is een malloot.

En dat publieke affectie ken ik ook. Wat bij mij altijd helpt is er wat alcohol in gooien, maar of dat nou zo'n goed idee is xD
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 13th, 2008 at 09:49am
Sally godverdomme:
wow....heel verhaal dan xD
ok even een gigantisch flauwe grap maar:
Rolling Eyes

sorry, ik snap je wel hoor. ik merk ook heel erg dat mensen die ouder zijn zich beter voelen dan anderen. en ik zal ook toegeven dat ik de meeste bruggers e.d. echt mongolen vind. maar hé niet iedereen die jonger is is een malloot.

En dat publieke affectie ken ik ook. Wat bij mij altijd helpt is er wat alcohol in gooien, maar of dat nou zo'n goed idee is xD

mja ik vind het zo spijtig dat mensen dat doen, ik heb zelf bv. zelf ook een goeie vriend die jonger is dan mij, en wij kunnen echt supergoed overweg met elkaar. dus zie ik het probleem niet in van mensen die jonger zijn.

@ alcohol, dat zou misschien wel eens kunnen werken , eens testen op graspop binnekort. Laughing
Effy
Addict
Effy
June 14th, 2008 at 05:50am
go for it Wink

Ik denk, yes eindelijk wantijpop en ik ben ziek en het regent.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 14th, 2008 at 05:55am
ik denk: nog 6 examens ;(
maarja, daarnaa vakantie, woot!
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
June 14th, 2008 at 08:59am
Nuclear Winter:

2. ok hier komt ergernis twee (nudat ik toch al goed op dreef ben kan ik beter alles eruit gooien..) namelijk: mijn vriend. begrijp mij niet verkeert ik zie hem echt doodgraag en ik zou het mijzelf niet vergeven moest er hem ooit iets overkomen. toch zijn er wat dingen waaraan ik mij nogal erg stoor bij hem. zoals ik al in ergenis 1 [zie ^ :') ] zei, vind hij discussies enorm leuk. op zich vind ik een discussie wel oké, en het kan wel boeiend zijn om iemand anders mening te horen over een bepaald onderwerp. MAAR hij moet steeds zijn gelijk krijgen en kan mij nooit eens gelijk geven. zelfs al kom ik volgens zijn normen een beetje in de buurt van gelijk te hebben dan begint hij weer van onderwerp te veranderen of over iets te praten helemaal naast de kwestie. ook laat hij mij nooit uitpraten en heeft hij weinig (niet geen maar toch ..) ..............

Hé ik herken dit.
Ik en mijn vriend zijn nu al een goeie tien maanden samen en ook hij had in het begin dit haantjesgedrag. Hij deed vaak impulsieve dingen, dacht nie verder dan z'n neus lang is en moest overal gelijk halen. Hij was dan ook de beste. (sarcastisch bedoelt). Ik kreeg het al helemaal op mijn nek dat z'n tweelingbroer nu net hetzelfde gedrag had.

Omdat mijn neef net in dezelfde klas zit als m'n vriend en z'n tweelingbroer kwamen die in ruzie. En met ruzie bedoel ik dan pure shit. Neefje was jaloers, vriendje was impulsief en spuide verhalen rond zonder nadenken met medewerking van broertjelief. En raad maar eens wie de stront mocht opkuisen.

Toen ben ik begonnen met serieuze gesprekken te voeren. Het liep niet van een leien dakje, ik moest ontelbaar keren herhalen waarom hij moest nadenken, waarom dit niet en dat wel. Maar langzaamaan leerde hij bij. En ik moet zeggen, op die korte tijdsspanne van tien maanden is een jongetje volwassen geworden. Maar om zover te raken heb ik wel veel ruzie gemaakt, ben ik erg koppig geweest en heb ik mijn gedacht enorm ver moeten drijven, met eventuele ruzies van broertje en mama. Maar nu is alles in orde, het was een wenning.

Ik denk dat je je vriend eerst moet duidelijk maken WAAROM je iets niet kan hebben of wanneer je iets wilt van hem. en dan een miljoen keer herhalen eer het in het hoofdje zit.

Ik lees ook dat je problemen hebt met msn- persoonlijk contact. Nou ik weet niet of jullie ver uiteenwonen of niet, maar als jullie ver wonen versta ik dat msn-gedoe best. Gevoelens komen er vaak verkeerd over. En ik denk dat je het best er eens over hebt, dat je het niet leuk vind dat hij op msn totaal anders is dan in het echt.
Ik heb ook het gevoel gehad dat mijn vriend zich in het begin schaamde voor mij en ik mocht ook niet overal mee, tot ik er es over gepraat heb (lees serieuze ruzie). Maar uiteindelijk is dat dan weer uitgepraat geweest en nu is daar nooit meer een probleem over.

Maar als hij blijft je beledigen zou ik toch wel een keertje nadenken. Want uit wat ik lees, beschouwt hij je duidelijk als zijn jongere vriendinnetje 'die nog heel wat moet leren' (volgens hem dan toch). Het begint bij kleine dingen, maar waar eindigt het soms???

Ik weet het, misschien denk je dat ik me teveel moei. Vergeet dan wat ik zeg, ik wilde gewoon mijn ervaring delen. Misschien helpt ze, misschien niet. Maar naar wat ik lees ben jij, in tegenstelling tot een hoop andere zestienjarigen, wel slim genoeg om zelf je besluiten te maken. Uit wat ik lees ben jij geen zestien, maar gewoon een meisje die weet wat ze wil. Daar plak je geen leeftijden op. Waarom zijn leeftijden zo belangerijk. Je bent pas zo oud als je je voelt.

Ik hoop voor jou dat alles goed komt.
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
June 14th, 2008 at 03:16pm
Ryan Ross.:

Toen ben ik begonnen met serieuze gesprekken te voeren. Het liep niet van een leien dakje, ik moest ontelbaar keren herhalen waarom hij moest nadenken, waarom dit niet en dat wel. Maar langzaamaan leerde hij bij. En ik moet zeggen, op die korte tijdsspanne van tien maanden is een jongetje volwassen geworden. Maar om zover te raken heb ik wel veel ruzie gemaakt, ben ik erg koppig geweest en heb ik mijn gedacht enorm ver moeten drijven, met eventuele ruzies van broertje en mama. Maar nu is alles in orde, het was een wenning.

zie dit werkt bij mij dus niet hé, die serieuze gesprekken. over sommige onderwerpen gaat dit maar uiteindelijk zet mijn vriend het gesprek naar zijn hand en omdat hij zo'n grote mond heeft zeg ik meestal op het einde 'laat gewoon maar'. hij heeft het ook moeilijk met zich te verplaatsen in iemand anders zijn standpunt, zoals bv. het mijne. vaak haalt hij dan in discussies totaal niet relevante dingen op waarmee hij zijn mening probeert op te dringen. mja uiteindelijk raakt er bij ons meestal nooit iets echt uitgepraat en meestal laten we het dan voor wat het is.

Ryan Ross.:

Ik denk dat je je vriend eerst moet duidelijk maken WAAROM je iets niet kan hebben of wanneer je iets wilt van hem. en dan een miljoen keer herhalen eer het in het hoofdje zit.

waarom heb ik al gezegd maar dan zegt hij me dat hij toch zijn ding mag doen en dat ik ook mijn eigen zin doe.

Ryan Ross.:

Ik lees ook dat je problemen hebt met msn- persoonlijk contact. Nou ik weet niet of jullie ver uiteenwonen of niet, maar als jullie ver wonen versta ik dat msn-gedoe best. Gevoelens komen er vaak verkeerd over. En ik denk dat je het best er eens over hebt, dat je het niet leuk vind dat hij op msn totaal anders is dan in het echt.
Ik heb ook het gevoel gehad dat mijn vriend zich in het begin schaamde voor mij en ik mocht ook niet overal mee, tot ik er es over gepraat heb (lees serieuze ruzie). Maar uiteindelijk is dat dan weer uitgepraat geweest en nu is daar nooit meer een probleem over.

hij woont in moorslede (west-vlaanderen), ik in willebroek (tussen brussel en antwerpen).. een serieuze afstans van +- 1.5 uur rijden met de auto of 2 uur met de trein rijden. enja gevoelens komen inderdaad vaak verkeerd of heel onnatuurlijk over..wat echt wel vreselijk is.

mja hij lijkt gewoon niet mijn vriend als we ergens zijn ofzo, dat stoort mij enorm. maar ik weet niet goed hoedat ik dat hem moet zeggen zonder grof te klinken. zou ik dat best gewoon zeggen zoals het is? ik weet dat hij er niet van houd om bv. te kussen ofzo in het openbaar, maar dat hoeft ook niet, gewoon kleine dingen zoals een knuffel, hand vasthouden lijkt gewoon niet te kunnen..
Ryan Ross.:

Maar als hij blijft je beledigen zou ik toch wel een keertje nadenken. Want uit wat ik lees, beschouwt hij je duidelijk als zijn jongere vriendinnetje 'die nog heel wat moet leren' (volgens hem dan toch). Het begint bij kleine dingen, maar waar eindigt het soms???

maar als ik dan soms zeg dat ik mij beledigd voel dan overlaad hij me vaak met excuses enzo en dat hij het niet zo bedoelde, maar hij blijft het wel doen. vaak eer er iets verandert in onze relatie moet ik echt al straffe dingen ondernemen. (bv. ik was op één moment - ergens toen we 4 maand samen waren- zijn gedrag toen [anders probleem] zo beu dat ik zei dat ik niet langer een relatie wou zo, uiteindelijk na veel gesmeek van hem en beloftes, heb ik dan besloten onze relatie nog één kans te geven. al een geluk, want het bleek dat hij zijn beloftes -tot nu toe- wel is nagekomen..) maar zin om zulke dingen nog eens te doen heb ik geen zin in.

Ryan Ross.:

Ik weet het, misschien denk je dat ik me teveel moei. Vergeet dan wat ik zeg, ik wilde gewoon mijn ervaring delen. Misschien helpt ze, misschien niet. Maar naar wat ik lees ben jij, in tegenstelling tot een hoop andere zestienjarigen, wel slim genoeg om zelf je besluiten te maken. Uit wat ik lees ben jij geen zestien, maar gewoon een meisje die weet wat ze wil. Daar plak je geen leeftijden op. Waarom zijn leeftijden zo belangerijk. Je bent pas zo oud als je je voelt.

Ik hoop voor jou dat alles goed komt

nee ge moeit u niet te veel hoor, ben blij dat ik is een mening van iemand anders hoor. + bedankt en bedankt voor die lange uitleg, het heeft me wat aan het denken gezet. (:

[even offtopic maar ik vind da ge geweldig en vlot schrijft Razz]
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
June 15th, 2008 at 09:30am
Nuclear Winter:

maar als ik dan soms zeg dat ik mij beledigd voel dan overlaad hij me vaak met excuses enzo en dat hij het niet zo bedoelde, maar hij blijft het wel doen. vaak eer er iets verandert in onze relatie moet ik echt al straffe dingen ondernemen. (bv. ik was op één moment - ergens toen we 4 maand samen waren- zijn gedrag toen [anders probleem] zo beu dat ik zei dat ik niet langer een relatie wou zo, uiteindelijk na veel gesmeek van hem en beloftes, heb ik dan besloten onze relatie nog één kans te geven. al een geluk, want het bleek dat hij zijn beloftes -tot nu toe- wel is nagekomen..) maar zin om zulke dingen nog eens te doen heb ik geen zin in.

Ik heb dat helaas ook al moeten gebruikt Confused niet zo leuk, inderdaad. Zolang de beloftes maar blijven.

In mijn vorige relatie is dat niet goed afgelopen, die beloftes van 'ik zal tonen dat ik je graag zie'. Maar bon, dat was ook door omstandigheden met zijn nogal lunatieke moeder. Zoiets is ook wat.

Nuclear Winter:

[even offtopic maar ik vind da ge geweldig en vlot schrijft Razz]

Bedoel je dan gewoon m'n betoog of m'n livejournaldingen? xD ik ben even verward
Register