Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 15th, 2008 at 12:01pm ^helaas geen tijd om dit allemaal te lezen nu..deze pc is ubertraag dus heb nog half uur nodig om mn mail te checken xD
Steffie:Woon je nu op jezelf, Bernadette?
yup, en over een week hebben weer internet als t goed is  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 16th, 2008 at 12:23pm Klinkt goed! Noh internet. Hier was ie het hele weekend kapot. Ziggo Schmiggo. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 17th, 2008 at 08:21am ^ja hoorde ik laatst ook al iets over op t nieuws...
en van die kamer...is wel ok hoor, veel vrijheid enzo maarja moet qua vrienden enzo opnieuw beginnen dus is ook wel weer saai af en toe.
maar ik woon dus in een huis met verder alleen kerels dus je kunt je wel indenken wat voor zooi het daar is..dan heeft de badkamer ook nog eens geen slot.. gelukkig zit ik hier niet ver van mn zus, moeder en broer(zijn huis is nog smeriger xD) dus tot ik er n slot op zet verga ik niet in mn eigen vuil ofzo..maar toch.
Gisteren kreeg ik de opmerking dat ze te weinig last van me hebben..dus daar gaan we ff verandering in brengen xD
en ik ben blijkbaar ook een van de weinige in die panden die niet heeft gezeten
maar omg ik denk dat ik er een leuk vind O_o |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 17th, 2008 at 10:03am @Pauliens ergernis1: Ik ken het, bijna iedereen die ik de laatste tijd spreek is ouder dan ik en die denken dan ook ineens veel meer te weten, en dat ik nog zooooveeel moet leren. Echt irritant.
Maar als je daadwerkelijk slimmer bent dan mensen met wie je praat is dat ook irritant, dan zeg ik iets en dan zit iedereen je aan te kijken van 'wat was dat nou weer voor een domme opmerking?' gewoon omdat ze het niet snappen..en dan sta ik erbij alsof ik de trage ben. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 19th, 2008 at 11:32am haha we hebben nu ook al huisdieren hier....muizen in de keuken...echt smerig maaaan xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 20th, 2008 at 02:28am eindelijk vakantie
GIPverdediging was de rottigste ervaring tot nu toe |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 20th, 2008 at 06:16am yep; vakantie! woot  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 20th, 2008 at 07:45am nu pas? 
hehe |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 20th, 2008 at 12:31pm ja... :')
achja, meer dan twee maand vakantie nu, meer dan genoeg voor mij ^^ |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 21st, 2008 at 09:35am anime is zo verslavend
net elfen lied uitgekeken, op naar death note!
-edit-
of legend of the overfiend als ik dat kan vinden..
maar 't ziet er naar uit dat het niet op 't internet staat
bleh waarschijnlijk omdat het te extreem is
-edit-
jup gelijk had ik -_- damn, en kopen kan ik niet doen want als men ouders zien dat ik naar zulke dingen kijk ... XD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 21st, 2008 at 01:27pm als ze erachter komen dat je waar naar kijkt...tekenfilms?  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 21st, 2008 at 01:40pm lol anime zijn niet enkel maar tekenfilms zoals pokémon ofzo :' )
allez, je hebt verschillende genres binnen anime
sommige zijn redelijk dramatisch, andere zijn sci-fi, dan weer andere zijn echt gore, sommige gaan zelfs over erotiek (hentai) xd mja ge hebt daarin bv. ook redelijk extreme vormen. ge hebt verschillende anime reeksen die bedoeld zijn voor andere doelgroepen. zo heb je er voor kinderen (zoals naruto & pokémon) maar ook voor volwassenen (die dan over andere dingen gaan, meer neigen naar psychologische drama's, of eerder progressive anime films, of horros of over seks gaan of w/e). het wordt door veel mensen gedacht dat het "enkel maar een tekenfilm" is, maar der zit wel meer achter dan enkel puur entertainement.
legend of the overfiend is een mix van hentai en gore vandaar 
(m.a.w. er komt véél en gruwelijk geweld in voor en seksistische dingen die soms neigen naar het extreem walgelijk) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 22nd, 2008 at 06:50am Ik haat pollen! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 22nd, 2008 at 08:29am nah ik weet wat anime is... maar t blijven tekenfilms
toch bedankt voor de uitleg  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 24th, 2008 at 03:55am Vanavond weet ik of ik klaar ben voor het hoger onderwijs of niet. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 04:50am VoicesOfViolence:nah ik weet wat anime is... maar t blijven tekenfilms
toch bedankt voor de uitleg 
ah ok, veel mensen niet dus daarom dat ik het nog maar eens zei ^_^ |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | June 24th, 2008 at 10:03am Ryan Ross.:Vanavond weet ik of ik klaar ben voor het hoger onderwijs of niet. Spannend..ik hoop voor je van wel =) |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | June 24th, 2008 at 11:14am VoicesOfViolence:Ryan Ross.:Vanavond weet ik of ik klaar ben voor het hoger onderwijs of niet. Spannend..ik hoop voor je van wel =)
Ja nog drie kwartier voor ik het weet. Ik word behoorlijk nerveus |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | June 24th, 2008 at 11:16am Ryan Ross.:VoicesOfViolence:Ryan Ross.:Vanavond weet ik of ik klaar ben voor het hoger onderwijs of niet. Spannend..ik hoop voor je van wel =)
Ja nog drie kwartier voor ik het weet. Ik word behoorlijk nerveus
veel steun enzo gewenst de komende 3 kwartier (:
kpeis ook van wel ze ^_^ |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 24th, 2008 at 12:19pm Ryan Ross.:VoicesOfViolence:Ryan Ross.:Vanavond weet ik of ik klaar ben voor het hoger onderwijs of niet. Spannend..ik hoop voor je van wel =)
Ja nog drie kwartier voor ik het weet. Ik word behoorlijk nerveus
Oeh Lore, weet je al wat? Succes, ik duim! |