Wat gaat er op het moment om in uw hoofd?!
Author | Message |
---|---|
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Adrian Mayfield: GESLAAGD!! Vanavond weet ik mijn procent. Helaas zijn er van de klas twee niet geslaagd ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Ryan Ross.:Gefeliciteerd! ![]() wel balen voor die twee mensen. Bij ons was er ook eentje gezakt, daar had ik het echt niet van verwacht. |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | profiat @ lore ![]() hehe, bij mij gaat den helft van mijn klas weg volgend jaar XD |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Gefeliciteerd! Bij ons in de klas zijn volgens mij maar 2 mensen gezakt.. (bij eentje vind ik dat echt leuk ![]() Ik kan er naast zitten qua aantal maar volgens mij waren t er maar 2, onze diplomauitreking gisteren was echt stom.. ze hadden de havo klassen in 2 groepen gedeeld dus eerst moesten H5A, H5B en H5C(mijn klas) en daarna pas D,E en F (wat jammer is want ik ken veel mensen uit die klassen) En daardoor hadden wij als eerste groep dus weinig tijd en was t fucking onpersoonlijk..bijna elke mentor/mentrix zei iets leuks over (bijna) elke leerling (bijvoorbeeld dat er eentje een keer vroeg wat maagdelijkheid was xD) maar onze mentor zei alleen iets over zijn eigen opleiding en t meisje dat overleden was... Terwijl een van de mentoren in de 2e groep zelfs een hele powerpointvoorstelling had gemaakt met anekdotes en shit.. en een derde van alle examenleerlingen heeft niks in t jaarboek gezet...we zijn zo rebels ![]() Maarja de meeste hebben in ieder geval het papiertje binnen =) |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Onze proclamatie was ook héél saai en vooral de directeur wilde in het middelpunt van de belangstelling staan. Maarja, nooit meer middelbare school! en hier de uitslag..........70.1%! Duits: 6.01 (/10) Engels: 7.15 Frans: 6.58 Nederlands: 7.41 Aardrijkskunde: 6.57 Biologie: 7.3 Geschiedenis: 6.65 Godsdienst: 7.51 LO: 6.68 Boekhouden: 6.78 Dactylo: 7.58 Economie: 6.19 Handelsrecht/Fiscaal recht: 6.00 Informatica: 7.94 Sociaal recht: 7.15 Wiskunde 6.34 GIP: B En dan al m'n diploma's xD - Derde graad secundair onderwijs - Diploma secundair onderwijs - Diploma Bedrijfsbeheer - Getuigschrift tekstverwerking "Grote Onderscheiding" - Diploma textverwerking "Voldoening" - Diploma Nederlands typen, 275 aanslagen per minuut "Grote Onderscheiding, Handelsgraad" - Diploma Frans typen, 212 aanslagen per minuut "Onderscheiding, Handelsgraad" - Diploma Engels typen, 262 aanslagen per minuut "Onderscheiding, handelsgraad" - Diploma Duits typen 187 aanslagen per minuut "Onderscheiding, Handelsgraad" Zoooo, da's een waslijst xD |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | zooo dat doe je goed ![]() dikke lijst diploma's ook mijn centrale-eindexamens waren: Nederlands: 6.9 (echt raar voor alle oude examens had ik tussen 8 en 9.5 O_o) Engels: 9.2 Economie: 9.1 Frans: 8.5 Geschiedenis: 6.8 (dacht echt dat ik een 4 had xD) CKV2: 7.5 Eindpunten: Nederlands: 7 Literatuur: 8 Engels: 9 ANW: 6 (stomme naaistreek) Spaans: 7 Frans2: 8 ICT: 8 Geschiedenis: 7 Economie: 8 Maatschappijleer: 7 CKV1: V CKV2,3: 7 Wiskunde A1: 8 Lichamelijke Opvoeding: G Profielwerkstuk: G Gemiddeld dus 7.5 ofzo heb lijst niet bij de hand dus kan iets vergeten zijn Mijn Diploma's: -zwemdiploma A (en kikker, eend, etc..) =P -Strikdiploma =P -Basisschool diploma (?) -Havo C&M Diploma en binnenkort waarschijnlijk: -Cambridge Certificate for Advanced English =] |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | Das wel heel goed ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | En mijn eindpunten: ANW: 9 Duits 1: 9 Engels: 8 Geschiedenis 1: 8 KCV: 9 Letterkunde: 9 Lichamelijke Opvoeding: G Maatschappijleer: 8 Nederlands: 7 CKV2,3: 9 Profielwerkstuk: G Frans 1,2: 9 Geschiedenis 2: 7 Latijn: 8 Wiskunde B1: 7 Biologie 1: 8 Grieks: 8 |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | wooow ![]() dat is echt te goed ![]() was er geen niveau hoger ofzo? |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Ryan Ross.:maar ons onderwijs is ook een stuk simpeler (voor zover ik weet) en al helemaal als je een niveau terug bent gegaan wegens luiheid ![]() |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | VoicesOfViolence:Nee was er niet. ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Adrian Mayfield:echt goed..En wat ga je nu doen?? Ik let ook erg op cijfers maar ben tegelijkertijd erg lui...maar baal dus serieus van mn 6 XD ik wilde proberen alles 8 of hoger te krijgen maar ik kan gewoon echt niet tijd nemen om te leren.. toen probeerde ik alles +7.. |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | VoicesOfViolence: Wij hebben 7 tot 8 uur les per dag, dus da's best een pak om te leren |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Ryan Ross.:qua lesuren verschilt dat niet veel (met mijn pakket iig) maar blijkbaar is t niveau een stuk lager..een paar klasgenoten van mij wilden na de HAVO naar een school in België maar bleek dat ze daar VWO voor moesten hebben door niveauverschil ofzo... (best lullig omdat ze net allebei met vwo gestopt waren xD) |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | Ik denk: morgen Graspop ![]() |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | VoicesOfViolence: wat is een VWO? |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Ryan Ross.:VWO is Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs. Het middelbare schooltype in Nederland dat zes jaar duurt. Het is te verdelen in gymnasium (met Latijn en Grieks) en atheneum (zonder Latijn en Grieks) |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | oh dat heet gewoon wetenschappen bij ons. En dat kan je in verschillende niveau's studeren, afhankelijk wat je aankunt. Latijn en Moderne wetenschappen zijn voor de slimmerds en de mensen die graag studeren. Technische wetenschappen is voor mensen die liever met de handen werken, die krijgen meer praktijk, maar er wordt ook verwacht dat je verder studeert. Beroep is dan voor mensen die minder graag studeren of die het niet aankunnen. Die kunnen na zes jaar wel al gaan werken. |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | echt compleet andere onderwijstypes dus ![]() ik heb eerst 3 jaar VWO gedaan en uiteindelijk toch maar HAVO (hoger algemeen voortgezet onderwijs) dat duurt normaal gesproken 5 jaar maar ik begon in de 3e en HAVO is (in veel gevallen) voor mensen die te lui zijn voor VWO, of die dat echt niet kunnen.. echt ziek hoeveel mensen begonnen op VWO en uiteindelijk HAVO haalden in de 3e moet je een profiel kiezen: -Cultuur Maatschappij -Economie Maatschappij -Natuur Gezondheid -Natuur Techniek Natuur- is voor mensen die natuur -en scheikunde e.d willen en Maatschappij- is met geschiedenis, economie, talen e.d. zoiets in ieder geval |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | Nou ja, HAVO is echt niet alleen voor luie VWO'ers. Ik ken genoeg mensen die op de HAVO beginnen of vanaf het VMBO doorstromen. |
Options
Go back to top
Go back to top