Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 31st, 2008 at 07:42am wat is gesmoord/geklapt? |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | August 31st, 2008 at 08:02am gesmoord = jointje gerookt
geklapt = gepraat |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 31st, 2008 at 08:25am ok is dat vlaamse slang? 
maar klinkt wel chill ja.. ik vind ook altijd t leukst aan uitgaan als na sluitingstijd iedereen nog op straat met elkaar staat te ouwehoeren..dan gebeuren echt de grappigste dingen <3 (zoals ook dat voorval op de vorige pagina xD) |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | August 31st, 2008 at 12:19pm blijkbaar :')
haha ja xD
+ ik ga naar laundry day  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 31st, 2008 at 01:38pm ken ik niet maar veel plezier 
ik denk:
Ik ben sinds gisteren veel te hyperactiefblij.. moet niet kunnen na 3 uur slaap xD |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | August 31st, 2008 at 04:30pm The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
maar klinkt wel chill ja.. ik vind ook altijd t leukst aan uitgaan als na sluitingstijd iedereen nog op straat met elkaar staat te ouwehoeren..dan gebeuren echt de grappigste dingen <3 (zoals ook dat voorval op de vorige pagina xD)
Oh ik heb echt veel Vlaamse slang gehoord deze week. In mijn introductieweek zat een jongen uit de provincie Antwerpen. (in de buurt van Geel). Hij heette Senne en ik heb best veel met hem gepraat omdat wij twee de enige uit het groepje waren die 's nachts in een gymzaal sliepen voor mensen die nog geen kamer hadden. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | September 1st, 2008 at 04:27am Missy Higgins:The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
maar klinkt wel chill ja.. ik vind ook altijd t leukst aan uitgaan als na sluitingstijd iedereen nog op straat met elkaar staat te ouwehoeren..dan gebeuren echt de grappigste dingen <3 (zoals ook dat voorval op de vorige pagina xD)
Oh ik heb echt veel Vlaamse slang gehoord deze week. In mijn introductieweek zat een jongen uit de provincie Antwerpen. (in de buurt van Geel). Hij heette Senne en ik heb best veel met hem gepraat omdat wij twee de enige uit het groepje waren die 's nachts in een gymzaal sliepen voor mensen die nog geen kamer hadden.
Das echt een romantische komedie waiting to happen 
Gesmoord xD die vind ik wel heel mooi, het beste wat wij hier kunnen verzinnen is smoken..
Morgen weer naar schule  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 1st, 2008 at 07:05am ik moet woensdag naar school 
maar wel eerst introductiekamp =) dus eigenlijk begin ik volgende week pas |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 1st, 2008 at 10:11am Sally godverdomme:Missy Higgins:The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
Oh ik heb echt veel Vlaamse slang gehoord deze week. In mijn introductieweek zat een jongen uit de provincie Antwerpen. (in de buurt van Geel). Hij heette Senne en ik heb best veel met hem gepraat omdat wij twee de enige uit het groepje waren die 's nachts in een gymzaal sliepen voor mensen die nog geen kamer hadden.
Das echt een romantische komedie waiting to happen 
Gesmoord xD die vind ik wel heel mooi, het beste wat wij hier kunnen verzinnen is smoken..
Morgen weer naar schule 
Noh geen romantische komedies voor mij en Senne hoor. |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | September 1st, 2008 at 11:09am in mijn hoofd gaat om:
wooooooooot 2 dagen per week vrij van school  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 1st, 2008 at 12:24pm Noh hoe relaxed is dat! |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | September 1st, 2008 at 02:58pm ^inderdaad! vet !
ik denk; fuck you, laundry day ga een vet feesje worden
zeker nu ik terug single ben na 11 maand  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 1st, 2008 at 03:41pm Missy Higgins:The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
Toch geen Verlooy, die Senne? |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | September 2nd, 2008 at 04:40am merel:in mijn hoofd gaat om:
wooooooooot 2 dagen per week vrij van school 
Ja Merel, die twee dagen heten wéékend, zeg maar na: week-end
 grapje, das echt vet chill
Ik denk, yaaay slecht geslapen en zo op de school foto |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | September 2nd, 2008 at 08:32am Ryan Ross.:Missy Higgins:The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
Toch geen Verlooy, die Senne? Nope, Verelst.  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | September 3rd, 2008 at 03:50pm wah Geel, cool, kwil ooit is naar reggae geel gaan ;d |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | September 5th, 2008 at 11:58am Missy Higgins:Ryan Ross.:Missy Higgins:The Bears Are Coming:ok is dat vlaamse slang? 
Toch geen Verlooy, die Senne? Nope, Verelst. 
bijna, lol |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 5th, 2008 at 01:14pm ik denk: stom ik begin maandag aan mn opleiding maar we hebben nog geen rooster  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | September 5th, 2008 at 02:58pm ik denk: ik wil op kot in gent  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | September 6th, 2008 at 06:12am ik denk: maar 4 dagen in de week les  |