Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | December 30th, 2008 at 12:14pm The Bears Are Coming:
als je hier (als student) op jezelf gaat wonen krijg je n bepaald bedrag per maand =] k geloof iets van 200 euro ofzo
je krijgt sowieso al studiefinanciering (voor studie maar toch  ) afhankelijk van t inkomen van je ouders, en je kan er n lening bij nemen..
moet je alleen wel zorgen dat je n studie afmaakt want anders kan je heel veel terug betalen (moet sowieso wel wat terugbetalen)
werkt dat in belgie anders?
ik zou het niet weten tbh
ik weet alleen dat sommige mensen hier in aanmerking komen voor studiebeurzen maar een uitwonendebeurs, nog nooit van gehoord, eens opzoeken of dat in belgiƫ ook zo is, mja ik vrees ervoor : < |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 1st, 2009 at 07:25am Ik wens u allen een zeer voorspoedig 2009! |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 1st, 2009 at 09:15am ik iedereen ook ^_^
oh man mijn nieuwjaar was goed begonnen
de hele avond in de d&b room gezeten met iemand die ik daar had leren kennen
ok hij was uit Luik en ik verstond hem niet goed maar ach hij kon goed kussen xD |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 1st, 2009 at 12:53pm Dat klinkt als een leuk oud en nieuw xD
Ik ben eerst naar de klandermeulen geweest, buffet en open bar 
Daarna om 12 uur bij de ouders van mijn vriendje geweest en youp van t hek gekeken en daarna door naar mijn beste vriendin. Ik ging om half 5 al slapen xD
En ik zag een man die geraakt werd door een vuurpijl die hij nog maar net optijd van zich af kon slaan, en die ontplofte toen bij zijn voeten  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 1st, 2009 at 02:16pm ik ben met oud en nieuw gestrand in een of ander boerendorp waar ik maar n paar mensen kende en t was echt saai :S
maar ik wens iedereen hier (beter laat dan nooit) een gelukkig nieuwjaar!  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 2nd, 2009 at 01:55am Gelukkig nieuwjaar iedereen |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 2nd, 2009 at 09:19am tokyo arcade mode:ik iedereen ook ^_^
oh man mijn nieuwjaar was goed begonnen
de hele avond in de d&b room gezeten met iemand die ik daar had leren kennen
ok hij was uit Luik en ik verstond hem niet goed maar ach hij kon goed kussen xD
hij was 27 heb ik gisteren ontdekt
ik moet duidelijk oppassen met wie ik versier  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 2nd, 2009 at 11:02am ok oeps... nou ja als je maar een gezellige avond hebt gehad. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 2nd, 2009 at 12:23pm ja dat wel mja, was toch wel ff raar toen hij dat zei ..
hij is een leraar wiskunde wtf xD
maar zo ziet hij der niet echt uit met zen neus en wenkbrauw piercing en zijn lang haar o_o |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 2nd, 2009 at 12:26pm Ja je kunt je soms pijnlijk vergissen. En nee, ik zou ook niet verwachten dat een wiskundeleraar er zo uitziet. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 2nd, 2009 at 12:47pm mja inderdaad, ach ik had er geen seks mee ofzo dus 't is allemaal nog wel ok  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 3rd, 2009 at 05:52am Ik denk: Waarom maak ik altijd afspraken met een bepaalde persoon die ik dan op het laatste moment afzeg.
Ik weet niet zo goed wat ik wil, maar ja, zo begint het behoorlijk lullig te worden. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 3rd, 2009 at 08:34am Een afspraak kan toch geen kwaad? Mss dat je daardppr wel weet wat je wil =)
tokyo arcade mode:hij is een leraar wiskunde

Sorry
Ik ben bezig met mijn profielwerkstuk, en ik ben nu bezig met subculturen uit de jaren 70 omschrijven, dus ook punk enzo, en nu heb ik een boek en daar staat een quote van billie joe in. Die ene vage over dat punk een vuilnisbak omschoppen is.
Echt wtf, t zijn de jaren 70, wat heeft hij daar mee te maken xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 3rd, 2009 at 10:30am Sally godverdomme:Een afspraak kan toch geen kwaad? Mss dat je daardppr wel weet wat je wil =)
Ik ben bezig met mijn profielwerkstuk, en ik ben nu bezig met subculturen uit de jaren 70 omschrijven, dus ook punk enzo, en nu heb ik een boek en daar staat een quote van billie joe in. Die ene vage over dat punk een vuilnisbak omschoppen is.
Echt wtf, t zijn de jaren 70, wat heeft hij daar mee te maken xD
Hmja misschien heb je gelijk. Nou ja punt is, iemand vind mij leuk en ik weet niet echt wat ik voel, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken en daarbij iemand verkeerde verwachtingen te geven.
Oh en die Billie Joe quote: Huh daar klopt niets van dan. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 3rd, 2009 at 11:01am Sally godverdomme:Een afspraak kan toch geen kwaad? Mss dat je daardppr wel weet wat je wil =)
tokyo arcade mode:hij is een leraar wiskunde

Sorry
Echt wtf, t zijn de jaren 70, wat heeft hij daar mee te maken xD
lach er maar mee ja!
en subculturen zijn altijd wel leuk om over te schrijven, ik heb ook ooit eens een werk over punk gemaakt geloof ik ^^ |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 3rd, 2009 at 11:07am Lisa Cuddy:
Hmja misschien heb je gelijk. Nou ja punt is, iemand vind mij leuk en ik weet niet echt wat ik voel, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken en daarbij iemand verkeerde verwachtingen te geven.
Oh en die Billie Joe quote: Huh daar klopt niets van dan.
ik zou ook gewoon er nog is mee afspreken (als je dat zelf wilt) (:
een persoon ontlopen omdat je niet weet wat je voelt heeft ook geen zin, dat gaat natuurlijk niks oplossen, mja de keuze is aan jou natuurlijk ^^ |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 3rd, 2009 at 11:29am ik maakte net een typefout: ipv borduursels typte ik borduurseks, en word rekende het niet eens fout xD |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 3rd, 2009 at 11:40am Omg ik ben de oudste bitch hier ohnee! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 3rd, 2009 at 12:16pm Was je altijd al toch :p |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 3rd, 2009 at 01:35pm En toch ook niet zo veel ouder =) |