Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 3rd, 2009 at 03:08pm Ryan Ross.:Omg ik ben de oudste bitch hier ohnee!
juist o: happy late birthday ! |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 3rd, 2009 at 03:53pm Oh ja Lore gefeliciteerd. Het was gisteren right? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 4th, 2009 at 03:16am ja. het voelt vreselijk aan, die negentien. Over een jaar ben ik twintig, bah, dan verwacht iedereen dat je afstudeert, werk vind en kinderen hebt voor je dertigste en je moet je volwassen gedragen.
Toch bedankt voor de felicitaties  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 4th, 2009 at 05:10am Ach nee, zo moet je het niet zien. Dertig duurt in ieder geval nog heel lang.
Maar ergens snap ik wel heel goed wat je bedoelt. Toen ik 18 werd had ik ook al het gevoel dat ik ineens veel meer verantwoordelijkheid kreeg die ik helemaal niet wilde. En ik dacht dat ik een aantal dingen van mezelf wel opgelost zou hebben als ik 18 werd en dat viel een beetje tegen.
Nou ja, sorry voor het minder opbeurende verhaal. Ergens ben ik ook wel van mening dat het enigszins zorgeloze leventje tot ongeveer 25-30 doorgaat. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 4th, 2009 at 05:15am Ryan Ross.:ja. het voelt vreselijk aan, die negentien. Over een jaar ben ik twintig, bah, dan verwacht iedereen dat je afstudeert, werk vind en kinderen hebt voor je dertigste en je moet je volwassen gedragen.
Toch bedankt voor de felicitaties 
ik ken genoeg mensen die een pak ouder zijn dan 20 en die geen kinderen hebben (of geen vaste vriend(in)) en zich belange niet volwassen gedragen  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 4th, 2009 at 05:17am Cutthroat Bitch:Ach nee, zo moet je het niet zien. Dertig duurt in ieder geval nog heel lang.
Maar ergens snap ik wel heel goed wat je bedoelt. Toen ik 18 werd had ik ook al het gevoel dat ik ineens veel meer verantwoordelijkheid kreeg die ik helemaal niet wilde. En ik dacht dat ik een aantal dingen van mezelf wel opgelost zou hebben als ik 18 werd en dat viel een beetje tegen.
Nou ja, sorry voor het minder opbeurende verhaal. Ergens ben ik ook wel van mening dat het enigszins zorgeloze leventje tot ongeveer 25-30 doorgaat.
hm ik zou blij zijn als ik 18 was, als 16-jarige word je toch door de meeste mensen beschouwd als een irritante puber >_> |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 4th, 2009 at 09:44am Nah dat is wel een groot voordeel ja. Je wordt wel serieus genomen op je 18e. En je mag in de meeste clubs naar binnen etc. Er zijn ook wel heel veel voordelen. Ik had het alleen een beetje over mijn persoonlijke dingen. Ik dacht altijd dat ik wat volwassener qua geest zou zijn tegen de tijd dat ik 18 was.
edit: wat zelfstandiger bedoel ik dan vooral. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 4th, 2009 at 11:07am Ik vind het juist prettig dat ik nog niet al te serieus genomen word. Tuurlijk is het soms wel vervelend maar het maakt alles wel veel luchtiger. Ik heb echt geen zin om 18 te worden, als ik eraan denk krijg ik het echt benauwd  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 4th, 2009 at 03:46pm ieder zijn mening (;
binnekort JVT zien, misschien gaat de waal ook meekomen (': |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 5th, 2009 at 03:26am wanneer je de grens van achttien voorbij bent, wordt je opeens te serieus genomen door sommige mensen, en als het echt moet, nog altijd andersom hoor,  vooral bij de ouders, je bent nog altijd het kind en echt gelijk halen kan ik nog niet vaak. Nuja, je bent maar de leeftijd naar wat je je gedraagt, vind ik, dat cijfertje is alleen je lichaamsleeftijd. |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 5th, 2009 at 06:50am nog gefeliciteerd, en ben k t daar^ grotendeels wel mee eens ja (op t gelijk halen bij ouders na, meestal erkennen mijn ouders mijn genialiteit wel  )
anderen nemen me nog steeds niet serieus want de meeste mensen geloven nog niet eens dat ik ouder dan 16 ben -_-
ik wil ook niet altijd serieus genomen worden,maar in sommige situaties zeker wel.
ik vond bij de 18 ook wel dat er ineens een hoop verantwoordelijkheden bijkwamen die ik niet wilde.. maar achteraf valt t allemaal wel mee. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 5th, 2009 at 06:52am tokyo arcade mode:Lisa Cuddy:
Hmja misschien heb je gelijk. Nou ja punt is, iemand vind mij leuk en ik weet niet echt wat ik voel, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken en daarbij iemand verkeerde verwachtingen te geven.
Oh en die Billie Joe quote: Huh daar klopt niets van dan.
ik zou ook gewoon er nog is mee afspreken (als je dat zelf wilt) (:
een persoon ontlopen omdat je niet weet wat je voelt heeft ook geen zin, dat gaat natuurlijk niks oplossen, mja de keuze is aan jou natuurlijk ^^ tja of je zegt gewoon dat je niet weet wat je voelt, mss snapt ie t.. k denk dat ontlopen lulliger is =]
en  @ de wiskundeleraar  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 5th, 2009 at 11:27am ik heb denk ik een zwak voor leraren
mijn vorige vriend studeerde ook voor leraar |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | January 5th, 2009 at 11:49am ...eeew
 nouja, het heeft ook wel iets sexy's....xD |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | January 5th, 2009 at 11:57am haha
de waal is heel sexy ja  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 5th, 2009 at 03:10pm The Bears Are Coming:tokyo arcade mode:Lisa Cuddy:
Hmja misschien heb je gelijk. Nou ja punt is, iemand vind mij leuk en ik weet niet echt wat ik voel, maar ik heb geen zin om dat uit te zoeken en daarbij iemand verkeerde verwachtingen te geven.
Oh en die Billie Joe quote: Huh daar klopt niets van dan.
ik zou ook gewoon er nog is mee afspreken (als je dat zelf wilt) (:
een persoon ontlopen omdat je niet weet wat je voelt heeft ook geen zin, dat gaat natuurlijk niks oplossen, mja de keuze is aan jou natuurlijk ^^ tja of je zegt gewoon dat je niet weet wat je voelt, mss snapt ie t.. k denk dat ontlopen lulliger is =]
en  @ de wiskundeleraar 
Nou ja 't is een chick. Maar verder hebben jullie wel gelijk.
En ik weet ook eigenlijk wel dat ik niet verliefd op haar ben en zij wel op mij, maar ik mag haar wel heel graag enzo. Dusja, ik heb haar wel een beetje gekwetst nu. Ik moet het maar goed gaan maken. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 6th, 2009 at 07:47am 1 examen down, 10 to go |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | January 6th, 2009 at 12:40pm succes @ steffie & Lore
ik denk: -_- werken aan project |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | January 8th, 2009 at 07:13am 3 down 8 to go  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | January 8th, 2009 at 08:59am Succes Lore! |