Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 4th, 2009 at 11:22am np ^_^
ik denk: man, wat is dat toch met al die haat tegen wallonië |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 4th, 2009 at 11:46am haat jij Wallonie niet dan?
die spreken toch frans en hoeven minder belasting te betalen dan vlamingen, of niet??
genoeg reden om ze niet te mogen lijkt me  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 4th, 2009 at 12:06pm mja bij de sociale zekerheid betaalt vlaanderen t.o.v. wallonië wel meer; het geld dat wallonië en vlaanderen betale voor de RSZ komt samen en wordt dan weer verdeeld voor degene die het nodig hebben. in dit geval heeft wallonië het veel meer nodig dan Vlaanderen, dus betalen wij eigelijk ook wat voor hun welzijn, omdat in wallonië veel werklozen zijn etc.
maar ik snap niet dat iedereen zit te zeiken over dat splitsen van vlaanderen en wallonië. omdat vlaanderen met een serieuze vergrijzing zit zou het nogal dom zijn om te splitsen; want in de toekomst zullen wij de walen nodig hebben. we zullen meer profijt hebben van de walen omdat zij dan meer zullen moeten betalen voor ons ipv omgekeerd. daar bij zou vlaanderen nog een kleiner land zijn dan belgië nu al is. dat zou toch maar zielig zijn imo. dan heeft ons land nog minder te zeggen.
ook ken ik heel wat waalse mensen die ik vrij sympathiek vind (: zelfs al vind je het niet eerlijk dat zo'n dingen gebeuren, waarom dan direct op heel wallonië liggen zeiken en tegen alle walen zeggen dat het profiteurs zijn en met ons geld gaan lopen. ze zijn allemaal niet zo hoor.
& nee ik haat wallonië niet
(verbeter mij als ik het fout heb)
[edit]
en dat ze frans spreken maakt mij niet zo uit, doordat we een land hebben waar 3 talen worden gesproken hebben wij toch een deftige basis van duits en frans. dat kan altijd wel van pas komen. (: |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 4th, 2009 at 02:29pm ik weet er niet zo veel van, maar wat je zegt klinkt heel logisch =]
haat richting een hele groep mensen gebaseerd op wetgeving slaat ook nergens op hoor  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2009 at 06:09am AAAAAHHH dood aan Mark Ronson.. die heeft echt een te verkrachte versie van Stop Me van the Smiths ;_; |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 5th, 2009 at 01:02pm The Bears Are Coming:ik weet er niet zo veel van, maar wat je zegt klinkt heel logisch =]
haat richting een hele groep mensen gebaseerd op wetgeving slaat ook nergens op hoor 
inderdaad xD
ik denk zaterdag stormfest:
winterblind
moneymaker
timer
face the fax
gino's eyeball
milk the fish
everyone dies alone
angelskin
daybreak
anytime
Johnny unstoppable
dieselrocker
waarom zoveel hardcore
maarja ik ga voor een vriend van mij zijn band te steunen xD
wat ben ik toch lief
[edit]
en voor de gratis drankjes en wiet xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 5th, 2009 at 01:53pm ach leuk toch, kan niet wachten tot k weer naar n concert ga  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 5th, 2009 at 02:06pm jaah concerte hebben altijd wel iets  als er geen vervelende mensen zijn obv xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 6th, 2009 at 06:20am inderdaad.. ik ga de 18e weer 
maar das alleen zitten dus kan nog best eens vaag worden :S |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 6th, 2009 at 01:34pm hm das wel wat minder maarja alst een goeie band/artist is maakt het ni zo uit imo ^-^
ik denk damn ik vind mijn talen seminarie zo leuk;
we moeten met een groep een magazine maken en we mogen artikels schrijven over eender welk onderwerp ik heb cultuur en ik heb al over anime & onbekende muziekgenres geschreven en een interview gedaan met een dj uit de UK die verhuist is naar antwerpen (de rechtste kerel op mijn ava  ), ik heb al 3 artikels af en ik moet er dit jaar maar 4 maken xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 6th, 2009 at 03:09pm is Johan (ken je dat) dus vind ik wel tof
klinkt wel hip die opdracht  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 6th, 2009 at 03:16pm ken ik niet  heb je een link met muziek ofzo? |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 6th, 2009 at 04:51pm Is n heel rustig Nederlands bandje dus zitten past er ook wel bij, maar blijft gaar
link<3 |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 6th, 2009 at 05:25pm klinkt wel leuk ^-^
& ze komen naar deure in april, dat is vrij dicht bij waar ik woon :3 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 7th, 2009 at 06:11am Serieus ja? das kwartier van waar ik nu ben (mn pa's huis) 
of is er ook een deurne in Belgie?
ik ga in Eindhoven  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 8th, 2009 at 06:20am er is ook een deurne in belgië xD damnit
ik denk: gisteren was fijn  niks zelf moete betale  dat komt ervan als je met alleen maar gasten weg bent :') |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 8th, 2009 at 12:26pm Ik denk dat ik vrij zeker naat Sziget ga  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 9th, 2009 at 09:11am cool
ik ga naar: zie sig =] |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 9th, 2009 at 11:52am vervelende auto's |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 9th, 2009 at 12:43pm ik denk ik heb men tickets voor stealth bombers mission 13!!
& venetian snares komt naar brussel  |