Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 15th, 2009 at 10:13am Hè, waarom help je dan, is het verplicht?
Kolderdag is de laatste schooldag van de eindexamenklassen en dan mogen we zelf iets bedenken om te doen. Het 3e en het 4e uur werden alle leraren verwisseld en moesten ze seksuele voorlichting geven aan de bruggers. Daarna het vijfde was er een opblaasbare hindernisbaan die de leraren moesten doen. Er was een heel groot opblaasbaar zwembad waar ze over moesten klimmen over een paal. Maar na de derde leraar sloegen de stoppen door en liep het hele handeltje leeg  er kwam echt een vloedgolf aan water uit  Toen was kolderdag vroegtijdig afgelopen
De stoppen waren doorgeslagen omdat een meisje uit mijn klas per se haar haar wou föhnen  Ze heeft haar tot halverwege der nek xD
En bovendien, wie neemt er nou weer een FÖHN mee naar school?  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 15th, 2009 at 10:30am tja sommige mensen 
er namen zelfs wat meisjes hun föhns en stijltangen mee naar intro kamp |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 15th, 2009 at 10:44am 
omg wat is er toch mis met sommige mensen
Ik gebruik thuis niet eens een föhn xD |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 15th, 2009 at 11:17am Sally godverdomme:Hè, waarom help je dan, is het verplicht?
Kolderdag is de laatste schooldag van de eindexamenklassen en dan mogen we zelf iets bedenken om te doen. Het 3e en het 4e uur werden alle leraren verwisseld en moesten ze seksuele voorlichting geven aan de bruggers. Daarna het vijfde was er een opblaasbare hindernisbaan die de leraren moesten doen. Er was een heel groot opblaasbaar zwembad waar ze over moesten klimmen over een paal. Maar na de derde leraar sloegen de stoppen door en liep het hele handeltje leeg  er kwam echt een vloedgolf aan water uit  Toen was kolderdag vroegtijdig afgelopen
De stoppen waren doorgeslagen omdat een meisje uit mijn klas per se haar haar wou föhnen  Ze heeft haar tot halverwege der nek xD
En bovendien, wie neemt er nou weer een FÖHN mee naar school? 
ja 't was verplicht &
haha omg geweldig  è |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 17th, 2009 at 07:16am Ik denk:
SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 17th, 2009 at 12:18pm Anselmus
Godsbewijs ïƒ poging tot beter begrip van de waarheid die in geloof aanvaard moet worden (namelijk dat god bestaat), om door middle van de rede het geloof (dat voorop staat) te vervolmaken
1.God is het grootste (volmaakste) dat gedacht kan worden
2.Als dit grootste (volmaakste) dat gedacht kan worden alleen in het denken zou bestaan en niet daarbuiten, dan is er iets denkbaar dat nog groter (volmaakter) is, want datgene wat alleen in het denken bestaat is kleiner (minder volmaakt) dan datgene wat zowel in het denken als ook in de werkelijkheid buiten het denken bestaat
3.Dus moet zo’n allergrootst (volmaakst) denkbare ‘iets’ ook buiten het denken bestaan
4.Dit is god
Deze redenering gaat alleen op voor het grootste (volmaakste) wezen, omdat wanneer je inziet dat god het grootste (volmaakste) is dat gedacht kan worden, volgens de bovenstaande redenering het bestaan van god logisch uit het begrip ‘god’ volgt.
De ‘dwaas’ kan wel zeggen ‘god bestaat niet’ (dat wil zeggen: hij kan deze woorden wel uitspreken), maar hij kan dit alleen maar doen door logisch inconsistent te zijn. Indien je immers inziet dat god het grootste (volmaakste) is dat gedacht kan worden, dan kun je zelfs niet logisch consistent denken dat god niet bestaat (al kun je het wel zeggen, maar in dat geval hebben die woorden geen betekenis en gedraag je je als een dwaas, d.w.z. als iemand die niet logisch consistent kan redeneren).
 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 17th, 2009 at 12:58pm wtf @ dat^ en de zieke geest die dat jonas brothers ding maakte  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 17th, 2009 at 02:47pm Dat moet ik leren voor filosofie, en het is zo ver gezocht ik dacht ik deel het even xD
De jonas brothers zijn zo gaar  en hun fans zijn (blijkbaar) al helemaal lijp  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 17th, 2009 at 05:42pm filosofie lijkt me niet echt leuk O__o
& dat kroontje maakt t wel echt af |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | May 18th, 2009 at 02:30am al drie dagen hoofdpijnvrij, we gaan voor dag 4, woepie! |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 18th, 2009 at 07:13am ^ Beter 
Ik vind filosofie geweldig  Het eindexamenonderwerp (Rede en Religie) is alleen een beetje vaag, wat je natuurlijk krijgt met metafysische onderwerpen.
Dat kroontje is vet geil! xD En ook zo mannelijk! |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | May 18th, 2009 at 10:06am ik haaat netwerken -_- ik krijg er een scheel hoofd van.
bitrate is iets, baudrate isnog veel erger en van ADSL loop je al helemaal weg |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 18th, 2009 at 02:56pm |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | May 19th, 2009 at 02:49am Haha dat verschrikkelijke plaatje nu ook nog twee keer op een pagina!  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 19th, 2009 at 06:57am Ik geniet er wel van hoor 
xD |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 19th, 2009 at 09:25am FOB komt niet op Lowlands 
Weetje hoe uberfan ik vroeger van hunnie was...
Good times, good times. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 19th, 2009 at 09:33am ^is toch al n tijdje bekend?
anders boeken ze Attack! Attack! (UK) das ook net FOB en dan hebben ze nog geld over voor een goeie band  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 19th, 2009 at 09:57am ^ Dno , hoor het net pas
Ik heb echt een heel kleine aandachtsspanne voor GS  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 19th, 2009 at 11:29am ik denk: yes binnekort heeft men zus een kot in gent, kan ik eindelijk daar uitgaan xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 19th, 2009 at 01:18pm ik denk: 99% zeker een nieuwe kamer met gas en water die 2 keer zo groot is als mn huidige kamer..voor dezelfde huurprijs  |