Wat gaat er op het moment om in uw hoofd?!

AuthorMessage
Effy
Addict
Effy
May 15th, 2009 at 10:13am
Hè, waarom help je dan, is het verplicht?

Kolderdag is de laatste schooldag van de eindexamenklassen en dan mogen we zelf iets bedenken om te doen. Het 3e en het 4e uur werden alle leraren verwisseld en moesten ze seksuele voorlichting geven aan de bruggers. Daarna het vijfde was er een opblaasbare hindernisbaan die de leraren moesten doen. Er was een heel groot opblaasbaar zwembad waar ze over moesten klimmen over een paal. Maar na de derde leraar sloegen de stoppen door en liep het hele handeltje leeg Laughing er kwam echt een vloedgolf aan water uit lmfao Toen was kolderdag vroegtijdig afgelopen Laughing

De stoppen waren doorgeslagen omdat een meisje uit mijn klas per se haar haar wou föhnen lmfao Ze heeft haar tot halverwege der nek xD
En bovendien, wie neemt er nou weer een FÖHN mee naar school? lmfao
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 15th, 2009 at 10:30am
tja sommige mensen Laughing
er namen zelfs wat meisjes hun föhns en stijltangen mee naar introkamp
Effy
Addict
Effy
May 15th, 2009 at 10:44am
lmfao lmfao lmfao
omg wat is er toch mis met sommige mensen
Ik gebruik thuis niet eens een föhn xD
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 15th, 2009 at 11:17am
Sally godverdomme:
Hè, waarom help je dan, is het verplicht?

Kolderdag is de laatste schooldag van de eindexamenklassen en dan mogen we zelf iets bedenken om te doen. Het 3e en het 4e uur werden alle leraren verwisseld en moesten ze seksuele voorlichting geven aan de bruggers. Daarna het vijfde was er een opblaasbare hindernisbaan die de leraren moesten doen. Er was een heel groot opblaasbaar zwembad waar ze over moesten klimmen over een paal. Maar na de derde leraar sloegen de stoppen door en liep het hele handeltje leeg Laughing er kwam echt een vloedgolf aan water uit lmfao Toen was kolderdag vroegtijdig afgelopen Laughing

De stoppen waren doorgeslagen omdat een meisje uit mijn klas per se haar haar wou föhnen lmfao Ze heeft haar tot halverwege der nek xD
En bovendien, wie neemt er nou weer een FÖHN mee naar school? lmfao

ja 't was verplicht &
haha omg geweldig Laughing è
Effy
Addict
Effy
May 17th, 2009 at 07:16am
Ik denk:

Image

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT Neutral
Effy
Addict
Effy
May 17th, 2009 at 12:18pm
Anselmus
Godsbewijs  poging tot beter begrip van de waarheid die in geloof aanvaard moet worden (namelijk dat god bestaat), om door middle van de rede het geloof (dat voorop staat) te vervolmaken
1.God is het grootste (volmaakste) dat gedacht kan worden
2.Als dit grootste (volmaakste) dat gedacht kan worden alleen in het denken zou bestaan en niet daarbuiten, dan is er iets denkbaar dat nog groter (volmaakter) is, want datgene wat alleen in het denken bestaat is kleiner (minder volmaakt) dan datgene wat zowel in het denken als ook in de werkelijkheid buiten het denken bestaat
3.Dus moet zo’n allergrootst (volmaakst) denkbare ‘iets’ ook buiten het denken bestaan
4.Dit is god
Deze redenering gaat alleen op voor het grootste (volmaakste) wezen, omdat wanneer je inziet dat god het grootste (volmaakste) is dat gedacht kan worden, volgens de bovenstaande redenering het bestaan van god logisch uit het begrip ‘god’ volgt.
De ‘dwaas’ kan wel zeggen ‘god bestaat niet’ (dat wil zeggen: hij kan deze woorden wel uitspreken), maar hij kan dit alleen maar doen door logisch inconsistent te zijn. Indien je immers inziet dat god het grootste (volmaakste) is dat gedacht kan worden, dan kun je zelfs niet logisch consistent denken dat god niet bestaat (al kun je het wel zeggen, maar in dat geval hebben die woorden geen betekenis en gedraag je je als een dwaas, d.w.z. als iemand die niet logisch consistent kan redeneren).

Bonk
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 17th, 2009 at 12:58pm
wtf @ dat^ en de zieke geest die dat jonas brothers ding maakte lmfao
Effy
Addict
Effy
May 17th, 2009 at 02:47pm
Dat moet ik leren voor filosofie, en het is zo ver gezocht ik dacht ik deel het even xD
De jonas brothers zijn zo gaar lmfao en hun fans zijn (blijkbaar) al helemaal lijp Laughing
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 17th, 2009 at 05:42pm
filosofie lijkt me niet echt leuk O__o

& dat kroontje maakt t wel echt af
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
May 18th, 2009 at 02:30am
al drie dagen hoofdpijnvrij, we gaan voor dag 4, woepie!
Effy
Addict
Effy
May 18th, 2009 at 07:13am
^ Beter Very Happy
Ik vind filosofie geweldig Very Happy Het eindexamenonderwerp (Rede en Religie) is alleen een beetje vaag, wat je natuurlijk krijgt met metafysische onderwerpen.

Dat kroontje is vet geil! xD En ook zo mannelijk!
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
May 18th, 2009 at 10:06am
ik haaat netwerken -_- ik krijg er een scheel hoofd van.
bitrate is iets, baudrate isnog veel erger en van ADSL loop je al helemaal weg
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 18th, 2009 at 02:56pm
Sally godverdomme:
Ik denk:

Image

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT Neutral

lmfao lmfao lmfao

waar gaat de wereld naar toe Laughing
Capt. Jack Harkness
Addict
Capt. Jack Harkness
May 19th, 2009 at 02:49am
Haha dat verschrikkelijke plaatje nu ook nog twee keer op een pagina! lmfao
Effy
Addict
Effy
May 19th, 2009 at 06:57am
Ik geniet er wel van hoor ~~
xD
Effy
Addict
Effy
May 19th, 2009 at 09:25am
FOB komt niet op Lowlands Molly
Weetje hoe uberfan ik vroeger van hunnie was...
Good times, good times.
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 19th, 2009 at 09:33am
^is toch al n tijdje bekend?
anders boeken ze Attack! Attack! (UK) das ook net FOB en dan hebben ze nog geld over voor een goeie band Razz
Effy
Addict
Effy
May 19th, 2009 at 09:57am
^ Dno , hoor het net pas
Ik heb echt een heel kleine aandachtsspanne voor GS Coffee
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
May 19th, 2009 at 11:29am
ik denk: yes binnekort heeft men zus een kot in gent, kan ik eindelijk daar uitgaan xD
The Bears Are Coming
Basket Case
The Bears Are Coming
May 19th, 2009 at 01:18pm
ik denk: 99% zeker een nieuwe kamer met gas en water die 2 keer zo groot is als mn huidige kamer..voor dezelfde huurprijs Very Happy
Register